FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: iwan w Lipiec 04, 2007, 21:35:28 pm
-
Witam wszystkich, mam kilka pytan do tego tematu:
- uszczelka pod glowice - jaka cena,
- wspamaganie - slyszalem ze byly, jaka byla pompa?
- most - jakie jest tam przelozenie
A tak poza tym to mam okazje kupic pordzewiale caro 1.9 GLD z przedmuchem pod glowica, oraz plusa bez silnika, reszty mozna chyba sie juz domyslec :) Czy warto przekladac most, czy przelozenie jest takie same jak w plusie 1.6 na boshu? No i na jakie trudnosci moglbym sie ewentualnie napotkac?
-
przełożenie jest napewno inne. poszukaj bo było pisane o mostach.
-
Most miał przełozenie 3,72 w dieslu od benzyny 1600- 3,92 moze zostac -lepszy kop :) Pompe najlepiej załozyc normalna od poloneza -spawarka +szlifielka+myslenie :P
-
Najłatwiej gotową wspomę trafić z jakiegoś młodego trucka+
-
Pany, a przypadkiem belka nie jest elementem, który trzeba wymienić?, aj nie doczytałem, masz przecież oba :oops:
Według mnie gra warta świeczki. Można mieć tani w eksploatacji dupowóz, który pojedzie na oleju z biedronki :wink:
-
A ja jako wieczny pesymista: A jak klekota zniosą podłużnice i reszta "ulepszonego" przodu w plusie?
-
och ! czepiasz się :P
migomat w garażu i cerowanie plusa załatwione co ½ roku
-
Pompa wspomagania w dieslu jest chyba napedzana paskiem wielorowkowym , a nie klinowym jak w zwyklej benzynie. Kompletne wspomaganie do diesla widzialem na allegro w jakies kosmicznej cenie , cos kolo 500zl chyba.