FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: iwan w Lipiec 04, 2007, 21:35:28 pm

Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: iwan w Lipiec 04, 2007, 21:35:28 pm
Witam wszystkich, mam kilka pytan do tego tematu:
- uszczelka pod glowice - jaka cena,
- wspamaganie - slyszalem ze byly, jaka byla pompa?
- most - jakie jest tam przelozenie
A tak poza tym to mam okazje kupic pordzewiale caro 1.9 GLD z przedmuchem pod glowica, oraz plusa bez silnika, reszty mozna chyba sie juz domyslec :) Czy warto przekladac most, czy przelozenie jest takie same jak w plusie 1.6 na boshu? No i na jakie trudnosci moglbym sie ewentualnie napotkac?
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: gucio w Lipiec 04, 2007, 23:06:51 pm
przełożenie jest napewno inne. poszukaj bo było pisane o mostach.
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Lipiec 04, 2007, 23:18:00 pm
Most miał przełozenie 3,72 w dieslu od benzyny 1600- 3,92 moze zostac -lepszy kop  :)  Pompe najlepiej załozyc normalna od poloneza -spawarka +szlifielka+myslenie  :P
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: maras w Lipiec 06, 2007, 00:50:39 am
Najłatwiej gotową wspomę trafić z jakiegoś młodego trucka+
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Lipiec 06, 2007, 12:25:26 pm
Pany, a przypadkiem belka nie jest elementem, który trzeba wymienić?, aj nie doczytałem, masz przecież oba :oops:
Według mnie gra warta świeczki. Można mieć tani w eksploatacji dupowóz, który pojedzie na oleju z biedronki :wink:
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: utek w Lipiec 06, 2007, 12:57:39 pm
A ja jako wieczny pesymista: A jak klekota zniosą podłużnice i reszta "ulepszonego" przodu w plusie?
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: -Automatic- w Lipiec 06, 2007, 13:22:23 pm
och ! czepiasz się  :P
migomat w garażu i cerowanie plusa załatwione co ½ roku
Tytuł: swap 1.9 GLD
Wiadomość wysłana przez: marcij w Lipiec 08, 2007, 23:22:03 pm
Pompa wspomagania w dieslu jest chyba napedzana paskiem wielorowkowym , a nie klinowym jak w zwyklej benzynie. Kompletne wspomaganie do diesla widzialem na allegro w jakies kosmicznej cenie , cos kolo 500zl chyba.