FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: andrewb25 w Lipiec 11, 2007, 14:46:42 pm
-
Czy z poloneza gaźnikowego podejdzie to urządzonko do poloneza z jednopunktowym wtryskiem????
objawy są takie że zapala za którymś tam razem (benzynka) i trzeszczy w dwóch przekaźnikach pod schowkiem (chyba od pompki paliwa są te przekaźniki) , nie działają dodatkowo wycieraczki i elektronik orzekł że problem jest z winy tego urządzenia, te przekaźniki wymieniałem ale efekt był ten sam
-
O ile mi wiadomo to moduły APE są zamienne. Jeśli już szukasz to szukaj jakiegoś po 95r to nie będzie ci się włączać ciągle tylna szyba...
-
i trzeszczy w dwóch przekaźnikach pod schowkiem (chyba od pompki paliwa są te przekaźniki)
To sa przekazniki od wtrysku(abimex) tylko co wspólnego ma z nim moduł Ape umieszczony pod deska który jest z nimi zupełnienie nie zwiazany ??
-
i trzeszczy w dwóch przekaźnikach pod schowkiem (chyba od pompki paliwa są te przekaźniki)
Te przekaźniki są sterowane miedzy innymi sygnalem z czujnika cisnienia oleju ....
-
czujnik ciśnienia oleju mam uszkodzony bo nie pokazuje mi nic czy to może mieć jakiś wpływ na przekaźniki??
-
Tak, może mieć wpływ, u mnie niepodłączony czujnik ciśnienia powodował ciągłą pracę pompy paliwa przy stacyjce w pozycji zapłon - przy zgaszonym silniku (normalnie pompa po jakichś dwóch sekundach powinna się wyłączyć). Objawem tego też może być brak świecenia kontrolki ładowania akumulatora przy kluczyku na Zapłon.
-
Jakim kluczem (jak sie nazywa) przykrecane sa cewki do modułu ?? (cewki i modul to oczywiscie odzielne rozłaczalne czesci ??)
Czy jezeli odlacze minus z aku. to w instalacji zaplonowej nie bedzie pradu (z tego co wiem to prad caly czas tam wystepuje)
Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
-
Ten klucz to 5.5mm albo 4.5mm wiem bo nie dawno wymienialem ;)
Przerąbane odkrecic.
Akumulator odłącz całkiem.. tak dla własnego bezpieczeństwa.