FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: andrewb25 w Lipiec 11, 2007, 14:46:42 pm

Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: andrewb25 w Lipiec 11, 2007, 14:46:42 pm
Czy z poloneza gaźnikowego podejdzie to urządzonko do poloneza z jednopunktowym wtryskiem????

objawy są takie że zapala za którymś tam razem (benzynka) i trzeszczy w dwóch przekaźnikach pod schowkiem (chyba od pompki paliwa są te przekaźniki) , nie działają dodatkowo wycieraczki i elektronik orzekł że problem jest z winy tego urządzenia, te przekaźniki wymieniałem ale efekt był ten sam
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Lipiec 11, 2007, 14:56:47 pm
O ile mi wiadomo to moduły APE są zamienne. Jeśli już szukasz to szukaj jakiegoś po 95r to nie będzie ci się włączać ciągle tylna szyba...
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Lipiec 11, 2007, 22:43:51 pm
Cytat: "andrewb25"
i trzeszczy w dwóch przekaźnikach pod schowkiem (chyba od pompki paliwa są te przekaźniki)
To sa przekazniki od wtrysku(abimex) tylko co wspólnego ma z nim moduł Ape umieszczony pod deska który jest z nimi zupełnienie nie zwiazany ??
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Lipiec 11, 2007, 22:48:23 pm
Cytuj (zaznaczone)

i trzeszczy w dwóch przekaźnikach pod schowkiem (chyba od pompki paliwa są te przekaźniki)

Te przekaźniki są sterowane miedzy innymi sygnalem z czujnika cisnienia oleju ....
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: andrewb25 w Sierpień 11, 2007, 14:02:40 pm
czujnik ciśnienia oleju mam uszkodzony bo nie pokazuje mi nic czy to może mieć jakiś wpływ na przekaźniki??
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: Maurer w Sierpień 12, 2007, 18:09:01 pm
Tak, może mieć wpływ, u mnie niepodłączony czujnik ciśnienia powodował ciągłą pracę pompy paliwa przy stacyjce w pozycji zapłon - przy zgaszonym silniku (normalnie pompa po jakichś dwóch sekundach powinna się wyłączyć). Objawem tego też może być brak świecenia kontrolki ładowania akumulatora przy kluczyku na Zapłon.
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: sbchp250 w Sierpień 12, 2007, 19:09:34 pm
Jakim kluczem (jak sie nazywa) przykrecane sa cewki do modułu ?? (cewki i modul to oczywiscie odzielne rozłaczalne czesci ??)

Czy jezeli odlacze minus z aku. to w instalacji zaplonowej nie bedzie pradu (z tego co wiem to prad caly czas tam wystepuje)

Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Tytuł: urządzenie mikroprocesorowe APE polonez 1.6 GLI
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Sierpień 12, 2007, 20:42:25 pm
Ten klucz to 5.5mm albo 4.5mm wiem bo nie dawno wymienialem ;)
Przerąbane odkrecic.
Akumulator odłącz całkiem.. tak dla własnego bezpieczeństwa.