FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: bert111 w Lipiec 26, 2007, 08:13:37 am
-
pewnie są styki odpowiedzialne za parkowanie wycieraczek w najniższym punkcie?Czy też jest to inaczej rozwiązane?
-
sa styki, niestety poprawa ich przyniesie mizerny efekt. Masz niestety silnik do wymiany
-
a gdzie są te styki ,podejrzewam że przy silniczku ale czy łatwo się tam dostać
-
dupa a nie silnik. urzadzenie mikroprocesorowe ci sie krzaczy. u mnie po wymianie zniknal ten problem, jak rowniez robienie przy odpalaniu jednego pelnego cyklu wycieraczek.
-
u mnie po zmianie silnika uspokoiło sie. wczesniej parkowały gdzie chciały
-
A może masz to żelastwo które obraca wycieraczkami (zapomniałem jak się nazywa i nie mówię o silniczku) przykręcone do silniczka tak jakby wycieraczki nie były idealnie nisko. Dlatego też teraz tak się zatrzymują.
Ja miałem tak że po obrocie silniczka wycieraczka wracała na dół i ruszała spowrotem do góry jakieś 1-2 cm i dopiero się zatrzymywała. Zdjąłem to podszybie plastikowe, odkręciłem od silniczka, ustawiłem to "żelastwo" jak należy i spowrotem przykreciłem. Teraz chodzą jak trzeba.