FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: marcinwolak w Sierpień 11, 2007, 20:56:58 pm

Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: marcinwolak w Sierpień 11, 2007, 20:56:58 pm
w poprzednim roku strzeliła mi uszczelka głowicy, glowica nie byla szlifowana i po 9tys km stało sie to samo, miedzy 1 a 2 tlokiem na glowicy i na bloku w miejscu wypalenia sie uszczelki widac zarysowanie, i teraz nie wiem co robic, oddac glowice do szlifowania i zalozyc czy wymienic blok co sie w sumie nie opyla, ile moze pojezdzic na szlifowanej glowicy jesli nie bede ruszal bloku?co zrobic?? polonez 1.6 GLE 94r.
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Sierpień 11, 2007, 22:20:17 pm
bloku nie ma co wymieniac ewentualnie mozna go splanowac :) , glowice musisz splanowac a te zarysowania na bloku jesli nie sa glebokie i blok nie jest pogiety to mozesz zabielic i powinno byc ok
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: marcinwolak w Sierpień 12, 2007, 10:55:12 am
az takie glebokie to nie sa. zabielic to znaczy??
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Sierpień 12, 2007, 16:30:25 pm
drobnym papierem sciernym do wyrownania  tylko nie poleruj na lustro , chodzi o to zeby ta rysa nie byla miejscem ktore moze zapoczatkowac wywalenie nastepnej uszczelki , wyrownaj te rysy poprostu  , tyle ze jak sa za glebokie to zrobisz "dolek na bloku i itak bedzie wydmuchiwac . Mam nadzieje ze wiesz o  co mi chodzi
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: marcinwolak w Sierpień 12, 2007, 18:53:48 pm
no zalapalem o co chodzi dzieki

[ Dodano: 2007-08-13, 12:28 ]
a powiedzcie mi jeszcze jak ustawic zawory na 0.25 czy na 0.20
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Sierpień 13, 2007, 14:41:49 pm
0.15 dolot 0.20 wydech o ile mnie pamiec nie myli , lepiej niech ktos to potwierdzi bo moge sie mylic
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: SerU#408 w Sierpień 14, 2007, 08:12:58 am
Zawory sobie ustaw ssanie "ciasne" 0,17i wydech na "luzne" 0,17 i bedzie git. Kup porzadna uszczelke pod glowice, splanuj glowice i dokrec ja wiekszym momentem. Po jakims 1000 km dociagnij sruby glowicy i bedzie dzialac  :wink: Jak juz bedziesz mial klawiature poza samochodem to sprawdz stan konikow bo jesli sa powybijane to mozesz sobie zawory ustawiac do usr.. smierci.
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: marcinwolak w Sierpień 16, 2007, 13:22:12 pm
a nie beda za bardzo klekotac??okazalo sie ze glowica byla krzywa. koles zdarl mi z niej 0.3.czym sie rozni uszczelka za 15zl od tej za 30zl
Tytuł: uszczelka glowicy
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Sierpień 16, 2007, 14:15:14 pm
ja mam nawet na sprzedaz taka uszczelke co kosztowala 68 zł, GOETZE

a te za 15 i 30 to MORPAK , bedziesz ja jeszcze sklinał :mrgreen: