FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: marcinwolak w Sierpień 11, 2007, 20:56:58 pm
-
w poprzednim roku strzeliła mi uszczelka głowicy, glowica nie byla szlifowana i po 9tys km stało sie to samo, miedzy 1 a 2 tlokiem na glowicy i na bloku w miejscu wypalenia sie uszczelki widac zarysowanie, i teraz nie wiem co robic, oddac glowice do szlifowania i zalozyc czy wymienic blok co sie w sumie nie opyla, ile moze pojezdzic na szlifowanej glowicy jesli nie bede ruszal bloku?co zrobic?? polonez 1.6 GLE 94r.
-
bloku nie ma co wymieniac ewentualnie mozna go splanowac :) , glowice musisz splanowac a te zarysowania na bloku jesli nie sa glebokie i blok nie jest pogiety to mozesz zabielic i powinno byc ok
-
az takie glebokie to nie sa. zabielic to znaczy??
-
drobnym papierem sciernym do wyrownania tylko nie poleruj na lustro , chodzi o to zeby ta rysa nie byla miejscem ktore moze zapoczatkowac wywalenie nastepnej uszczelki , wyrownaj te rysy poprostu , tyle ze jak sa za glebokie to zrobisz "dolek na bloku i itak bedzie wydmuchiwac . Mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi
-
no zalapalem o co chodzi dzieki
[ Dodano: 2007-08-13, 12:28 ]
a powiedzcie mi jeszcze jak ustawic zawory na 0.25 czy na 0.20
-
0.15 dolot 0.20 wydech o ile mnie pamiec nie myli , lepiej niech ktos to potwierdzi bo moge sie mylic
-
Zawory sobie ustaw ssanie "ciasne" 0,17i wydech na "luzne" 0,17 i bedzie git. Kup porzadna uszczelke pod glowice, splanuj glowice i dokrec ja wiekszym momentem. Po jakims 1000 km dociagnij sruby glowicy i bedzie dzialac :wink: Jak juz bedziesz mial klawiature poza samochodem to sprawdz stan konikow bo jesli sa powybijane to mozesz sobie zawory ustawiac do usr.. smierci.
-
a nie beda za bardzo klekotac??okazalo sie ze glowica byla krzywa. koles zdarl mi z niej 0.3.czym sie rozni uszczelka za 15zl od tej za 30zl
-
ja mam nawet na sprzedaz taka uszczelke co kosztowala 68 zł, GOETZE
a te za 15 i 30 to MORPAK , bedziesz ja jeszcze sklinał :mrgreen: