FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: danio-1979 w Sierpień 20, 2007, 19:11:55 pm
-
czym rozni sie most caro1.6gli a most od karetki. jakie beda roznice przy wymianie na taki most
-
Rozni sie przelozeniem, karetka ma wyzsze, czytaj jak wlozysz to do GLI to bedziesz mial zarypiste przespieszenie, ale V max bedzie nieciekawe (130 - 140 km/h), ale jest tez plus, most od karetki powinien (zalezy jaki rok) miec stabilizator, ktory o niebo polepsza wlasnosci jezdne :)
-
Rozni sie przelozeniem, karetka ma wyzsze
karetka jakie to przełożenie ????
wyższe/ nizsze - to takie humanistyczne gadanie - a tu MATEMATYKA !!!
mosty z rodziny fiata :
4,55
4,3
4,1
3,73
3,58
3,41
3,15
-
wyższe/ nizsze - to takie humanistyczne gadanie - a tu MATEMATYKA !!!
mosty z rodziny fiata :
4,55
4,3
4,1
3,73
3,58
3,41
3,15
Nie wiem co wniosles tą matematyka, bo napewno nie odp na pytanie kolegi.
Przelozenia mostu w 1.6 GLE:
osobowy: 11/43
karetka: 10/41
W GLI chyba jest tak samo.
-
Bua ha ha ha !!! 10/41 karetka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
KOLEGO !!! 4,1 jest TO typowe przełożenie dla silnika 1500 D-FA i 1500 4 biegowego poldka a karetka to TEŻ miewała 4,3 (43/10) wersja górska !!! 8)
-
1.5 na gazniku z piecioma biegami tez mial 10/41, czyli 4,1 i empirycznie to potwierdzam bo pozniej sie przesiadlem na 1.6 GLI z nizszym przelozeniem i mial o wiele gorsze przyspieszenie niz borewicz. Jezdzilem tez 2.0 DOHC na moscie z takim przelozeniem jak w 1.5 i silnik wkrecal sie na 1 biegu niczym honda :D
-
Jezdzilem tez 2.0 DOHC na moscie z takim przelozeniem jak w 1.5 i silnik wkrecal sie na 1 biegu niczym honda
bo taki most dawala fabryka do pn z silnikiem 2.0 fiatowskim dohc do czasu wprowadzenia 1,9 D i 1,6gle innych wyższych nie robiono seryjnie ! ale taki most i 2.0 to jest maszyna do urywania pólosiek :D i zapiłowywania 2.0 na amen :lol:
-
pany, wy tu gadu gadu a tu prosta matematyka wystarczy a nie zadne madrkowanie sie
most 4,55 truck benzyna
most 4,3 pnrover, kombi van, cargo
most 4,1 pn z silnikami 1,5 , DF i truck diesel
most 3,91 pn z silnikami 1,6
most 3,73 pn diesel
chyba nic nie pominalem
-
chyba nic nie pominalem
Chyba tak :P
Polonez 2000 ford most 3,91
Polonez 2000 fiat most 4,1
Choc raczej te mosty powinny byc stosowane dokładnie na odwrót biorąc pod uwage charakterystyki silników :roll:
A -Automatic- ma racje :
3,58 argenta Disel(chyba 2,5 TD)
3,41 Argenta VX
3,15 nie wiem 8)
Ps jakby ktos miał most 3,15 albo 3,41 w rozsądnej cenie chetnie odkupie -przyda sie przy V6 8)
-
czy na moscie jest gdzies wybite przełożenie
[ Dodano: 22 Sie 2007 18:51 ]
w poldku mam most 11/43 po zalozeniu mostu 10/43 ile bedzie oszukiwal licznik, co z mocą i co z zużuciem paliwa
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
-
nieraz jest nieraz nie na moim np jest zaraz na dole przy deklu
napewno więcej będzie jadł wachy to raz
głosniej będzie w budzie bo np przy 3 tys na 5 ce miałeś 100 km/h tu bedzie ta prędkość gdzieś pomiędzy 3,5 tys a 4 tys (podane obroty są przykładowe) ale takie zjawisko zachodzi
lepszy start mniejszy V max
to chyba tyle 10/43 to most roverka:)
-
a jakbym zalozyl most z przełozeniem 11/41 od disla to czy moj silnik da sobie rade .przypuszczam tez ze bedzie mial gorsze przyspieszenie ale pewnie zwiekszy mu sie predkosc maksymalna . a wie ktos o ile moze zmienic sie spalanie i ile moze oszukiwac licznik?
-
Jak jezdzisz duzo po miescie wstaw most 41/10 -maszynka do zabijania :) Jezeli mieszkasz w jakims małym miescie albo czesto jezdzisz w trasy wstaw 3,92. Most od diesla z 1,8 sie sprawdzi ale w duzym fiacie który jest sporo lzejszy od poloneza
-
dorwalem ksiazke z 83r (obsluga samochodow importowanych) w tej ksiazce jest napisane
przelozenieFIAT 132 1600, 2000 11/41 (3,72)
przelozenieFIAT 132 pozostałe modele 10/41 (4,10)
skrzynia biegow
1600GL,1800GLS 1b 3,544
2b 2,175
3b 1,410
4b 1,000
5b 0,913
polonez 1.6GLI 11/43 (3,91)
polonez 1.9D 11/41 (3,72)
polonez 1.4 10/43 (4,30)
karetka 10/41 0, (4,10)
-
1600GL,1800GLS 1b 3,544
2b 2,175
3b 1,410
4b 1,000
5b 0,913
to jest ,,stara skrzynia' do 132/131 o konstrukcji NIEMALŻE identycznej jak polonezowska (tylko inny dzwon do silnika )