FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: waw_snow w Październik 31, 2007, 22:55:10 pm
-
będą pasowały drzwi, maska i jakieś inne elementy od poloneza atu 97 do poldzia caro 95??
bo kumpel sprzedaje atu na części a mi poldzia rdza zżera niemiłosiernie.
-
Tak, drzwi i maska beda pasowaly bez problemu.
-
A most ??
-
ja ma 1.9 gld wiec z tego co czytałem to chyba nie. a elementy wnętrza??
-
Elementy wnetrza tak. Ale z tyłem bedzie problem.
-
tzn??
-
most od atu nie podejdzie do caro minusa jedynie do - atu plusa i caro plusa różni sie przede wszystkim mocowaniem amortyzatora
-
Jezeli ten poldek to Atu Plus to z deska bedziesz mial problem. Tapicerka drzwi bedzie pasila bez problemu, zreszta przelozysz cale drzwi. Most ma inne przelozenie i inne mocowanie amortyzatorow, ale da sie to przerobic. Wlasciwie to co potrzebujesz oprocz czesi blacharskich?
-
kierownice :D bo już sie trochę sypie ale z tym nie będzie problemów. ogólnie to moje pierwsze autko wiec jak na razie zielony trochę jestem. a czy fotele od atu różnią sie od tych z caro??
-
powiem tak jeśli to atu plus jak napisał senn to środek jest zupełnie inny ale pasujący prawie w 100 % pod minusa fotele pasują w miejsca starych ale musisz przekładać je z całymi prowadnicami bo w plusie mają inne zapięcie od regulacji odleglości. Możesz praktycznie z atu plusa przekładać wszystko do caro do tylnych siedzeń a z tyłu możęsz jeszcze przełożyć, ,resory i tłumik :) i chyba tyle.
-
a atu ma twardszy tył od caro gli? bo trochę przeraża mnie bujanie poldzia
-
Zawieszenie jest takie same i twardosc nie zalezy od wersji tylko od stanu podzespolow - resory i amortyzatory.
-
Spoko. Dzięki bardzo :) bo zastanawiam sie nad usztywnieniem troszeczkę go i założeniem dystansów :P
-
tzn powiem tak pomysł z ukośnymi amortyzatorami był poroniony, niby dzięki niemu miała zyskać więcej miejsca przestrzeń bagażnika, może i zyskała, ale kij ma 2 końce poprzez to rozwiązanie doprowadzili do tego że poldek stał sie bardziej nadsterowny bo amortyzator pracuje pod skosem przez co rozciąga się i wydłuża jak dupa zaczyna latać bokiem, amortyzator umieszczony pionowo był lepszy bo nie było tego zjawiska pracował w pionie Miałem okazje polatać atówką na boki z prawa do lewa przy około 100 i wierzcie mi wyprowadzenie tego samochodu z takiego poślizgu jest naprawdę trudne . Tak więc jeśli chodzi o zawias w porównaniu ze starszymi poldami plusy tył mają gorszy, atu ma trochę sztywniejszą budę bo w początkowej fazie był problem z pękająca tylną szybą tak wiec musieli coś z tym zrobić.
-
most z atu plusa pasuje do poloneza minusa. odwrotnie to nie dziala
-
ale most z atu benzyny będzie pasował do caro diesla?? jaka będzie różnica z nieprzełożeniami?? stracę na maksymalnej prędkości czy na przyspieszeniu??
-
Stracisz na prędkości , ale nieodczuwalnie do 150-160 powinieneś się rozpędzać, teoretycznie zyskasz na przyspieszeniu ale wg. mnie w dieslu przydały by się dłuższe przełożenia niż 3.73. Atu ma 3.91. W mieście może spaść ci spalanie a na trasie wzrosnąć, ale też nieodczuwalnie.
Pozdro
-
Jak kolega rozbiera tego atu na części to ja poproszę zamek klapki wlewu paliwa (z jakimiś ewentualnymi uszczelnieniami) jak niedrogo. linkę mam ale i tak pewnie będę kobinowaŁ na siŁownik...