FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: Fistasz w Listopad 01, 2007, 18:11:19 pm
-
Lezy sobie u mnie taka i mysle co dało by mi jej załozenie do poldka. Serwo Od Trpana rózni sie rylko ty czpieniem co wchodzi do pompy. Poza tym jest takie samo jak poldkowe.
Pompa ta jest duzo wieksza od poldkowej i moze wydajniejsza. Nie wiem powiedzcie co o tym myslicie.
-
Sama pompa chyba niewiele da przy seryjnych zaciskach - co nawyżej będzie krótszy skok pedału i łatwiejsze zblokowanie kół - nie znam się na tarpanach 8) ale takie jest moje zdanie , gdybyś zapodał większe zaciski z większymi tłoczkami to założenie większej pompu byłoby koniecznością.
-
widzialem zdjecia Borka na podwoziu Uaza z taka pompą. Chciałbym zobaczyc jakie badą efekty takiej operacji. Musze pokombinowac i sprobowac taki zestawkik zamontowac
-
zapodaj fotki, jestem ciekaw jak to będzie jeździć
-
Jaka jest średnica tłoka w tej pompie?
-
jutro sprobuje podmienic pompy.
p.s jak odkrecic pompe niezapowietrzając hamulców? :D
-
p.s jak odkrecic pompe niezapowietrzając hamulców?
W kąpieli w płynie hamulcowym.
-
W kąpieli w płynie hamulcowym.
to juz nie wiem jak to zrobic :?
-
Utopić przód polda w płynie hamulcowym i wymienić pompę. :wink: Wtedy się nie zapowietrzy.
-
wqyobrazasz sobie ile tego plynu bede potrzebował? :P to wole juz sobie odpowietrzyc układ, przy okazji obejzymy zaciski i tarcze jak sie prezentuja.