FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ozeo44 w Listopad 25, 2007, 09:43:04 am
-
witam mam problem po wymianie alternatora zaczeły drżeć światła tak jak by napięcie wariował. Proszę o pomoc co można z tym zrobić. Czy to jest jakieś zwarcie ?
-
Sprawdz regulator napiecia. Wogole sprawdz napiecie miernikiem.
-
ozeo44, jak światła migają i wszystko w środku(np licznik, oświetlenie wnętrza) a jak dodasz gazu to miganie ustaje lub przyśpiesza to jest to uszkodzony regulator napięcia. Jak sprawdzisz ładowanie to miernik pokaże ci że jest ok.
-
Sprawdz regulator napiecia a najlepiej wymien na nowy i masz klopot z głowy, ale mi sie zrymowało...
-
hmmm ja ten sam objaw mam po wymianie szczotek i łożysk w alternatorze, jak sprawdzam miernikiem na zimnym silniku jest ok przy światłach i dmuchawie 13,9V ale jak się silnik zagrzeje to wtedy spada poniżej 12V, światła mrugają, oświetlenie wnętrza też no i szybko akumulator się rozładowuje :? to wina właśnie regulatora napięcia czy już alternator przeżył swe najlepsze lata :?:
-
Samul napisz jaki masz alternator chodzi mi o firme...
-
A124-55N 14V 55A numer chyba katalogowy 338 020,0, heh nie napisałem wcześniej :| firma Elmot
-
Chodzi mi o firme czy to jest Elmedu,Boscha, Magneti-Marelli czy moze inny , niedawno mialem tez problemy z regulatorem napiecia, mam alternator Magneti-Marelli i do tego typu jest tylko jeden regulator typ RNa-12 ! W sklepie dali mi RNa-12a twierdzac ze to jest to samo.Niestety nie, wynienialem i reklamowalem ten typ 4 razy az w koncu dostalem ten prawidlowy ktory chcialem na poczatku. Teraz juz zapomnialem co to sa problemy z alternatorem.
[ Dodano: 06 Gru 2007 23:07 ]
A124-55N 14V 55A numer chyba katalogowy 338 020,0, heh nie napisałem wcześniej :| firma Elmot
Jezeli masz Elmotowski to regulator powinien byc RNa-12a :!: