FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: M@ri@n w Listopad 29, 2007, 12:48:51 pm
-
Witam! Mam nie typowy problem otóż ostatnio wymieniałem sobie szczotki i regulator napięcia i zapomniałem które przewody gdzie trzeba wczepić i prosiłbym kogos jak by mógł o zrobienie fotki u siebie lub opisanie, gdzie jaki przewód, jakiego koloru mam wczepić. Podłączyłem tak jak troche pamiętałem ale niestety cos pokrzaniłem bo teraz cały czas na desce pali mi sie wiecznie STOP! także jakby ktos mógł to byłbym wdzięczny. Pozdawiam
-
Witam podaj mi jaki typ masz alternatora i jaki typ regulatora. jezeli masz alternator Magneti Marelli i regulator RNa-12 to wpiecie przewodow do samego regulatora jest obojetne poniewaz i tak sa w regulatorze zmostkowane. A co do STOPu to sprawdz czy masz dzwignie recznego opuszczona do konca lub czy wylacznik pod dzwignia hamulca recznego jest ok
-
Witam! Co do typu alternatora to nie wiem jaki on jest ale napewno wiem że regulator napięcia jest firmy "Elmot" RNc-12 14V. Szczotki są montowane do alternatora z tyłu i ze szczotek wychodzi szereg wejść na przewody i tu jest problem z podłaczeniem tego wszystkiego a co do STOPu to wiem że to jest wina źle podpiętego któregoś z tych przewodów bo przed wymianą szczotek i rgulatora napięcia nie miałem tego problemu.
-
Przecież tam w sumie jest tylko jeden przewód. Problem moźe wynikać z tego że źle wpiąłeś wsuwkę - wcisnąłeś między końcówki zamiast na (czasami się zdarza jak się podłącza w zamontowanym altku).
-
jak jeden przewód? Z regulatora napięcia wychodzą 2 przewody + dodatkowo w szczotkach jest ze 4 przewody!
-
podłączenie altka jest proste jak budowa cepa
2 wsuwki w miejsce wsuwek nieważne która gdzie bo to to samo D+
reszta z końcówkami okrągłymi pod nakrętke B+. nie wiem w czym problem
(http://img222.imageshack.us/img222/5999/skanujxg7.th.jpg) (http://img222.imageshack.us/my.php?image=skanujxg7.jpg)
to musi pomóc.
-
ehhh... na elektryce i schematach to ja się za bardzo nie znam więc jak bys mógł to poprostu napisz lub jak możesz zrób fotke tych kabelków u siebie i wrzuć ok?? Było by mi troche łatwiej z podłaczeniem tego:) Dzięki za wyrozumiałość
-
o matko załamaka :? :shock: :? :shock: :? jak ci robie fotke jak tam aparat nie podejdzie a jak podejdzie to co sfotografuje 1 śróbe, jak nie możesz tego podłączyć to po coś sie za to zabierał? łatwiej jak wyżej napisałem wytłumaczyć sie nie da. a stop nie świeci sie od braku ładowania bez kontrolki akumulatora bo wszystkie lampki ostrzegawcze barwy czerwonej są sprzęgnięte z lampką stop.
ładowanie jest? najpierw zmierz a później pisz w tym temacie albo lepiej weż przyjedż to ci zrobie te twoje przypadłości.
-
a czy powodem świecenia się lampki ładowania moze byc gdzies przetarty jakis przewod? sprawdzalem ładowanie na aku jest a lampka świeci :/
-
tak nie podłączony przewód od lampki do altka czyli 1 z wsuwek jest to czarny cieniutki przewód
-
tak nie podłączony przewód od lampki do altka czyli 1 z wsuwek jest to czarny cieniutki przewód
no dobra ale czemu czasem gaśnie (lampka)? niezaleznie od predkosci i innych :roll:
-
Prawdopodobnie fixuje któras z diod(słaby styk,zwarcie).