FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: FSO maniak w Grudzień 06, 2007, 15:52:10 pm
-
Witam jak wyzej, chodzi mi o swiece Iskra FE65QS. Przeczytalem ze są 4-Elektrodowe i pasują do Poloneza. Szczelina jak w Standarcie 0,7 mm. One są do 1,6, ale czy kots uzywal i w jakim silniku?
Aha, no i jest jeszcze jedna sprawa - moj Poldek nie chodzi na swiecach NGK tych dedykowanych marce FSO BPE06 czy jakos tak. Po prostu po zalozeniu nierowno pracowal trzeba bylo trzymac gaz w podlodze, bo by sie zadusil. Jak wyciagnąlem je z silnika to byly okopcone i takie wilgotne - efekt zalewania. Wrocilem do starej konfiguracji - Iskra Super i chodzi elegancko - swieczki po 2 tys km mają taki bardzo delikatny odcien brązu, podobno dobra mieszanka(ale sam ja ustawialem wiec niewiadomo) Mam 1,5 Gaznik wiec co moze byc przyczyną tego, ze NGK nie spisują sie u mnie najlepiej?
-
Jakie oznaczenia mają te NGK?
-
swiece Iskra FE65QS
Aktualnie ich używam w GLIździe 1,6 i nie mam powodów do narzekania. Silnik pracuje równo i bez problemów.
Jak ostatnio do nich zaglądałem miały przejechane jakieś 3,5-4 tyś. i nie były okopcone.
-
Takie jak do Poloneza 1,5 Gażnikowego - BP6ES odstęp 0,7. Sprzedawca zapewnial, ze będą ciorac w moim. Niestety nie da sie na nich jezdzic, ale wlasnie co moze byc przyczyną ze nie chodzi na NGK? Mieszanka zaplon ok na Iskrach wszystko dziala bez problemu.
-
Według katalogu NGK najbardziej zalecane są V-line 4 czyli BP6E. BP6ES, które masz mają miedziany rdzeń i może w tym jest problem.