FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Irek9099 w Grudzień 08, 2007, 12:05:19 pm
-
Czy jest możliwa wymiana w tego typu Polonezie zmiana silnika na dielsa z jak najmniejszą ilością przeróbek i kosztów, wykluczając silniki Rovera. :)
-
jakie silniki rovera ?
cos ci sie pomerdalo ,w polonezie caro motowano silniki diesla produkcji citroena
i najlatwiej taki zamontowac
bierzesz trucka+ i przerzucasz z niego silnik ze skrzyna biegow ,stabilizator ,mozliwe ze belke zawieszenia i liczniki
do tego oczywiscie troche elektryki
prosciej sie nie da
-
Aha :) Dziękuję za odpowiedź :)
-
brzmi slicznie ale w rzeczywistości to jest duuuużo roboty. bak chyba też trzeba zmienić , instalacje elektryczną dłubać , zawieszenie przednie w dieslu ma inne spręzyny. ogólnie troszke roboty jest ale plusik w dieslu to fajna rzecz
-
spręzyny są inne w trucku. W caro pluc diesel byly ponoc zwykłe. Jesli masz dawce chociazby w poctaci caro diesla to dasz rade wszystko podmienic.
-
W caro pluc diesel byly ponoc zwykłe.
Caro Plus Diesel? :shock:
-
wyszlo mozna powiedziec dosłownie kilka takich egzemplarzy
-
u mnie nawet sie taki kula. Tyle ze to jakis kundel chyba. Dobrze nawet jesli montujesz sprezyny od trucka to nie jest to znów taka wielka filozofia zeby to zmienic.
-
Bedziesz musiał tez dorobic łape do pompy wspomagania gdyz twój plus zapewne posiada wspome .W caro skad bedzie pochodzil prawdopodobnie silnik byla w opcji wiec jest male prawdopodobienstwo trafienia na taki egzemplarz. Sprezyny od trucka uciete o 1,5 /2 zwoje warto dac i bez przekładki silnika
-
Bedziesz musiał tez dorobic łape do pompy wspomagania gdyz twój plus zapewne posiada wspome .W caro skad bedzie pochodzil prawdopodobnie silnik byla w opcji wiec jest male prawdopodobienstwo trafienia na taki egzemplarz. Sprezyny od trucka uciete o 1,5 /2 zwoje warto dac i bez przekładki silnika
Dlatego najlepiej na dawce kupic Trucka Plusa 1.9D po małej kolizji ze zgnilizną na blacharce. Ja za takiego z 1998 dałem 1200.00. Dodatkowo sterowanie nadmuchami w kabinie na linke a nie na podciśnienie.
-
A w truckach o wiele czesciej wspomaganie było montowane.