FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: PawełG w Grudzień 09, 2007, 23:33:32 pm
-
CARO/1500/1993
Witam,
od 3 lat mam w chłodnicy płyn "Petrygo" i na taki sam mam go zamiar wymienić, ale..., czytam na butli: "do chłodnic aluminiowych...", a na mój ogląd w moim poldku jest chyba miedziana lub mosiężna ? Jeśli by tak było, to od 3 lat jeżdżę na niewłaściwym płynie. Popatrzyłem też co pisze na innych płynach - też raczej o aluminium i ochronie gumy, uszczelek itp. Co mam nalać? A może Petrygo się nadaje? Inna sprawa, to ceny; na stacji benzynowej Petrygo 5l w cenie 40 PLN, a to samo w hipermarkecie za 25, czy to może być jakś podróbka albo drugi gatunek?
Pozdrawiam
Paweł
-
Skoro przez 3 lata jezdzil i bylo dobrze to lej to co bylo. Dobrze jest przed wymiana plynu nalac wody i pojezdzic troche a potem spuscic cały szlam. Jedno zalanie woda moze byc mało .Na stacji benzynowej zawsze jest drozej a w hipermarkecie moze udalo sie trafic na promocje. Jak niewidac róznicy to po co przepłacac
-
Skoro przez 3 lata jezdzil i bylo dobrze to lej to co bylo
No dobrze, ale jaką ja mam w końcu chłodnicę? Czy w Polonezach są chłodnice aluminiowe?
-
Skoro przez 3 lata jezdzil i bylo dobrze to lej to co bylo
No dobrze, ale jaką ja mam w końcu chłodnicę? Czy w Polonezach są chłodnice aluminiowe?
Aluminiowe są w plusach chyba od 1998. Ty masz chyba miedzianą i możesz jeździć na tym na czym jeździłeś. Nie wolno tylko mieszać różnych płynów.
-
szerokie chłodnice byly aluminiowe.
A one nie są miedziane? Nie znam sie na metalach i niematalach, ale były dwa rodzaje chłodnic szerokich. "Czarne i srebrne".
-
"Czarne i srebrne"
Tez myslalem ze sa dwa rodzaje szerokich ale nie ze wzgldeu na uzyty rodzaj metalu tylko na ilosc wentylatorów.