FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Barto w Grudzień 12, 2007, 10:34:57 am
-
Witam
Wymienilem gaznik, ze starym gaznikiem troche sie dlawil, w nowym na cieplym chodzi calkiem dobrze, czasami jest rozniaca moze ze 100, 200 obrotow na biegu jalowym podejrzewam, ze to elektrozawor? To pierwsza rzecz, a druga dotyczy ssania. Wyciagam je na maxa auto odpala, ale obroty ledwo dochodza do 1000 i silnik przerywa. Jesli tylko troche zmniejsze ssanie na poczatku to auto od razu gasnie. Potem jak sie troche nagrzeje jest lepiej. Zauwazylem ze na tym nowym gazniku auto troche gorzej odpala. Postalo 2 h nie chcial zapalic dopiero jak dodalem troche gazu to odpalil i chodzil rowno. Czy to moze byc kwestia regulacji? Dyszki sa raczej wporzadku, byl sprawdzany przed zalozeniem. Na cieplym silniku, po wylaczeniu rozrusznik robi pol obrotu i zaskakuje. Linka ssania jest ustawiona prawidlowo
-
na pewno linka ssania jst w porządku?? bo jesli nie ona to tylko dysze, lub poziom paliwa
-
poziom paliwa w gazniku.
-
Czyli to ze przerywa na zimnym i sie dlawi to bedzie kwestia poziomu paliwa w gazniku? Ale na cieplym chyba tez by przerywal gdyby bylo cos nie tak z poziomem paliwa
-
miałem podobny objaw po zakupie nowego gaźnika - przy max wyciągniętym ssaniu było oki - lekko się zmniejszyło - obroty zaraz leciały i gasł - winny był źle wyregulowany poziom paliwa w gaźniku
-
poziom paliwa w gazniku.
Co poziom? Za wysoki czy za niski ? Może napisz jaki ma być albo jak ustawić albo sprawdzić prawidłowe ustawienie . W k u r.. mnie takie posty !
-
Powinienem raczej napisacv "nowym" gazniku. Oczywiscie nie jest fabrycznie nowy tylko uzywany ale nowo zalozony:) To male sprostowanie:) W takim razie sprawdze poziom paliwa bo dyszki raczej odpadaja z tego co pisaliscie wyzej. Co do tych roznic w obrotach to elektrozawor?
Pozdrawiam
-
Co do tych roznic w obrotach to elektrozawor?
Zdecydowanie nie . Elektrozawór odcina dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów po wyłączeniu zapłonu i nie posiada funkcji pośrednich takich jak dawkowanie ilości paliwa .
po prostu albo otwiera albo zamyka i nic więcej .
-
poziom paliwa w gazniku.
Co poziom? Za wysoki czy za niski ? Może napisz jaki ma być albo jak ustawić albo sprawdzić prawidłowe ustawienie . W k u r.. mnie takie posty !
nic na to nie poradzę!! Bruns zamiast doprecyzować to odbiegłeś od tematu nic nie wnoszącym postem! Padło hasło/zagadnienie - poziom paliwa w gaźniku - normalny człowiek (jeśli nie umiałby sobie wyregulować) wiedziałby co dalej zrobić - szukać w książce, na forum metody regulacji! Bruns od tej pory będę śledził czy wszystkim tak podajesz informacje na tacy ;)
Niech ustawi na ~4/5mm
Morawski zaleca ~7 +/- 0,5mm
-
wyciągnijcie średnią :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , u mnie w ohv było 7-8 i jeździł ok nawet był ekonomiczny.
-
To ja moze podlacze sie pod temat zeby nie zakladac nowego. Tez wymienilem gaznik na uzywany i mam podobny problem, tzn. odpalam auto chwile pochodzi na ssaniu tez przerywa jak wylacze ssanie obroty spadaja tak do 200-300 jesli wcisne pedal gazu to silnik sie dlawi i gasnie, jezeli zrobie to bardzo delikatnie to przerywa ale wchodzi na wyzsze obroty im wyzsze tym mniej sie dlawi. Kiedy silnik jest cieply obroty sa dobre i nie przerywa, ew. tylko wtedy gdy wcisne gwaltownie pedal do podlogi na chwile sie przydusza a potem obroty leca w gore. Czy tutaj rowniez bedzie kwestia regulacji poziomu paliwa? Czy moze np. regulacja mieszanki paliwa? Ogladalem plywak i wydaje sie byc wporzadku czy dyszki moga miec tutaj jakis wplyw? Mimo, ze na cieplym dziala dobrze?
-
http://www.fsoptk.pl/forum/viewtopic.php?t=15148 Nie tak dawno był podobny wątek może tam koledzy znajdą jakąś odpowiedź na pytania .