FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: grandi w Styczeń 15, 2008, 15:56:43 pm
-
A więc kupiłem Poloneza caro plus stał sobie 8 miesięcy miał poważny problem z odpaleniem.
Raz chciał raz nie , odpaliłem go z jakiś tydzień temu i chciałem pojechać nim na przegląd .
Na drugi dzień pojechałem na przegląd nie uznali mi go , miałem podłużnicę pęknięta w drodze do mechanika polonez zgasł nie chciał już odpalić .
1.Wracałem na lince dodam do tego że jak bym iskry nie miał , mogę cały czas kręcić i nic .
2.Sprawa praktycznie ma gorsze przyspieszenie od malucha 1.2 jeszcze mogę go jakoś rozpędzić , pozostałe biegi nic , wiem że jak dodawałem gazu chyba stukał jakiś zawór to może mieć jakiś związek z tym?
-
napisz po polsku
raz jeszcze...
-
straszny ale to straszny móg z niego praktycznie ma gorszego kopa od malucha praktycznie go nie ma 1.2 jeszcze pozostałe biegi nic , wiem że jak dodawałem gazu chyba stukał jakiś zawór to może mieć jakiś związek z ty?
Jak grandi wytrzeźwieje i przestanie bełkotać to napisze jeszcze raz . A przy okazji poczyta sobie punkt 6 /a , regulaminu forum .
-
Już
-
To ze nie możesz odpalić i kręcenie nic nie daje może oznaczać że pękł Ci pasek rozrządu . To że wcześniej silnik nie miał mocy też może być przyczyną przeskoczonego paska i w wyniku tego przestawionego rozrządu . Ogólnie usterka wygląda tak że najpierw zaczął sie kończyć pasek rozrządu i przeskoczył ( wtedy silnik stracił moc ) a ostatecznie się zerwał lub wycięło zęby i wtedy zamilkł na amen . Co do stukania to zaworu nie usłyszysz go siedząc w kabinie chyba że rozrząd miałeś tak przestawiony że zawór spotykał się z tłokiem . Sprawdź czy podczas krecenia rozrusznikiem chodzi klawiatura zaworów to będziesz miał odpowiedź czy pasek się nie zerwał .
-
Coś mi śmierdzi przedmuchem uszczelki pod głowica pomiędzy dwoma garami...
-
Coś mi śmierdzi przedmuchem uszczelki pod głowica pomiędzy dwoma garami...
Nie jeżeli przedmucha uszczelkę to jest taka zmiana ciśnień między cylindrami że słychać silnik tak jak mają ci harlejowcy tłumiki basowe .
Co teraz najlepiej zrobić jak rozrząd się przestawił a pasek pękł?
-
Zdjąć pokrywę, sprawdzić czy nie zgiął się któryś z popychaczy, jeśli tak to wymienić, kupić pasek, założyć, zalać bak do pełna i przed siebie;)