FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Maurer w Styczeń 17, 2008, 16:27:59 pm
-
Witam,
co może oznaczać kod błędu 35 wyświetlany przez kontrolkę CE w Abimexie? Przeczytalem ze jest to "Zbyt wysoki sygnal czujnika cisnienia EMAP w kolektorze dolotowym", ale nie bardzo rozumiem co z tym fantem można zrobić.
Kod taki pojawił się po wymianie czujnika podciśnienia na inny, co poprawiło trochę zachowanie się silnika - przestał gasnąć na wolnych obrotach, ale nadal bardzo trudno jest przyspieszyć autem. Rzecz dotyczy tylko jazdy na benzynie, podczas jazdy na LPG wszystko jest ok.
-
Zobacz tu (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic480108.html).
Na pewno dobrze odczytałeś kod?
-
Dzieki, o taki opis mi chodzilo. Mysle ze odczytalem je dobrze, zgodnie z opisem.
-
W Morawskim kod błedu 35 to "Uszkodzenie zaworu regulacji powietrza IACV" Czyli moim zdaniem to bedzie silniczek krokowy...
Zbyt wysoki sygnał czujnika cisnienia MAP w kolektorze dolotowym to kod 33...
-
W Morawskim kod błedu 35 to "Uszkodzenie zaworu regulacji powietrza IACV" Czyli moim zdaniem to bedzie silniczek krokowy...
Zbyt wysoki sygnał czujnika cisnienia MAP w kolektorze dolotowym to kod 33...
Właśnie dlatego spytałem czy dobrze odczytał kod, bo w linku wyżej jest właśnie to samo napisane.
-
No tak, wybaczcie, myslalem 33 a napisalem 35;)