FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: don maron w Styczeń 27, 2008, 14:15:19 pm
-
Ostatnio sprawdzając kody błędów pojawiły mi się 12 i 22. Mam pytanie, co dokładniej oznacza kod 22 i czy może mieć to związek z ogromnym spalaniem LPG (18l/100) ???
-
Wg Morawskiego: kod 22 - zbyt niski sygnał czujnika położenia przepustnicy (TPS)
-
rozumiem ze w tej instalacji gazowej masz miedzy reduktorem a przepustnica silniczek krokowy ? jesli tak to on moze byc zaciety w polozeniu zbyt otwartym i przez to moze ci palic za duzo gazu wymien go na probe na zwykly register czyli taki zawor ze sroba bedzie na pewno palil mniej no i napisz czy wymieniales swiece bo przy gazie wymienia sie je czesto
-
Na wężu idącym od reduktora do przpustnicy mam takie pokrętełko, coś jakby korek platikowy, którym o ile sie nie myle reguluje sie dopływ gazu (zaznaczony na fotce). A co do świec to nie wymieniałem ich jeszcze bo poldasa mam dopiero 2 tygodnie.
A to link do fotki silnika, mam jeszcze pytanie co to za przewód który zaznaczyłem??
http://fotozrzut.pl/zdjecia/3d976258f9.bmp
-
Instalacja bez komputera. Za to jakiś umny gazownik, żeby mu było łatwiej ją wyregulować odwrócił rurę dolotu powietrza. Ten kabel, o który pytasz wychodzi z czujnika temperatury płynu.
-
Właśnie sprawdziłem ten zaworek od gazu na wężu. Był odkręcony na 3 pełne obroty. Ustawiłem go na 2 i wydaje mi sie, że poldek chodzi lepiej (na LPG), no i nie wiem czemu przestał szarpać na benzynce... :shock: Czy przez to mógł połykać 18l/100km lpg ?!
-
Głównie przez to.
Zrób tak:
Weź drugą osobę i niech (na cieplym silniku) odpali auto i trzyma obroty tak 3000rpm
A ty w tym czasie zakrecaj tą śrubkę dopóki nie usłyszysz że obroty zaczynają spadać. Wtedy leciutko cofnij i tak zostaw.
Przy umiejetnej jeździe (lekka noga i brak szybkich startów spod swiateł nie powinien palić więcej jak 12litrów.
-
Wielkie Dzięki, zaraz sie biorę za regulacje LPG. :mrgreen: