FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: mark76 w Luty 02, 2008, 17:28:21 pm
-
Mam pytanie odnosnie sterownika MKC 103480 zamontowany w plusie 1.6 16v czy to orginal czy ktos zamienił ?
-
Oryginal stosowany w 216 i 416 w 96 roku
[ Dodano: 2008-02-02, 17:51 ]
mark76, lepiej powiedz czy Twoj poldek to oryginał czy samoróbka :) Co ma na tabliczce znamionowej i co w dowodzie.
-
Jak to fabryczny, to będzie miał "EMH" w środku numeru nadwozia.
-
Z tego co wiem tomial ciekawa historie data produkcji 97 zarejestrowany dopiero w polowie 98
[ Dodano: 02 Lut 2008 18:45 ]
foto tu http://www.wrzuta.pl/obraz/6vJeKmRYBD/poldki3 i tu http://www.wrzuta.pl/obraz/l6aypwDTe1/poldki4
-
Z tego co widac to tak jak poldek Kovala_STM ma podcieta oslone zeby sie zmiescil kolektor plastikowy. Wyglada na oryginal. No no no :)
[ Dodano: 2008-02-02, 19:01 ]
Kurde, wydzielilem kilka postow z innego tematu, ale zrobilem babola w tytule, a na calej polsce nie mam uprawnien. Czy jakis mod moze zmienic tytul watku na Atu a nie Caro :)
-
Na razie tylko tyle.
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=5665&c=5&f=12
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=22833&c=5&f=12&orderby=asc&start=0
Pamiętam, że był jeszcze jeden artykuł, bo czytałem to wszystko w tamtym tygodniu, ale za cholerę nie mogę znaleźć, nawet google nie chce pomóc. Jeszcze poszukam.
Tam jest tego więcej o najróżniejszych wersjach :)
-
w sprawie numeru to jest tak http://www.wrzuta.pl/obraz/gxxSaV4CuE/poldki5
-
Przydałoby sie wiecej informacji o nim. Ta skóra bardzo mi sie podoba :D
-
kupilem go na jesieni 3 lata pykalem atu 1,4 r 96 dostalem w spadku od ojca kupil go nowego wczesniej fiatem125p r74 tez od niego i fiata wziol brat a ja mam teraz dwa poldki http://www.wrzuta.pl/obraz/vFAW6MKL6t/poldki przy tym nowym spedzilem wiele godzin {pasja} ma zalozony kolektor od 1,4 choc zdobylem joz orginel ktury byl przy nim http://www.wrzuta.pl/obraz/edi7YRSgY1/poldki6 kupilem go okazyjnie poniewaz mial problemy z elektryka zrobilem na glowe ale przydal by sie schemat konkretny bo roznice w wiazkach sa zauwazalne w poruwnaniu z moim 1,4
[ Dodano: 02 Lut 2008 21:32 ]
tak przy okazi kupilem go ze zmienionym sprzeglem na nowe potwierdzone wyjete które mam w garazu to docisk VALEO 75 i tarcza VALEO 200mm rok produkci 94 http://www.wrzuta.pl/obraz/r8Fuo7geol/poldki7
-
Nie rozumiem. Ten kolektor od 1.4 tam już był fabrycznie, a Ty kupiłeś od 1.6 teraz? Czy fabrycznie był 1.6, potem ktoś zmienił na 1.4, a Ty znowu kupiłeś od 1.6?
O numerze nadwozia nic nie powiem, bo widzę, że w necie każde źródło mówi co innego i wg nich, to ja mam OHV z mostem od diesla :mrgreen:
-
ojciec atu wymienil na honde accord 2,0 rocznik 97 i cos jej jest od swiat przeprosil poloneza brat wymienil fiata który słuzyl nam 23 lata na honde leged accura 3,2 220km i rozpiep...yl ja na amen {stoi pod plandeka}zemsta polskiej motoryzacji ?
-
mark76, a o co Ci chodzi z elektryką. Co sie dzieje??
Z wlascicielem tego fioletowego ATU rozmawialem osobiscie. Fabryczny 1.6 16V Rovera w skorze :)
-
chodzi o to zee przy wiazce ktura idzie na ecu byly roz... kagle jeden ociety zarobiony tak jakby orginalnie cztery zmostkowane w dwie pary jak go kupilem luty nie laczyly czujnik na kole zamachowym urwany jiden kabel postawilem dwa obok siebie i tworzylem na glowe scematu do tego nie ma smigac smiga aczkolwiek wieszaja mu sie obroty zalatwilem orginal kolektor z silniczkiem krokowym podlaczajc na krutko slychac ze cos sie wnim dzieje ale efektownych ruchuw brak przy tym sterowniku wszelkie testysterownika nie dzialaja choc dzialaja w1,4
[ Dodano: 02 Lut 2008 22:29 ]
sory za bledy cos z klawiatura
-
No to wiadomo o co chodzi. Sterownik od 1.6 zasila wtryskiwacze podwojnie, a nie tak jak w 1.4 wszytkie. Kiedys o tym pisalem na dawnym forum AK.
Tu schemacik pogladowy jak to wyglada
(http://img99.imageshack.us/img99/9138/kostkirover6kq.jpg)
Co do zawieszania sie obrotow to mialem podobnie w swoim 1.6. Zmien kolektor z przepustnica na oryginal. MEMS 1.9 ktory masz pewnie nie radzi sobie z krokowcem od MEMS 1.6 z poldorovera 1.4.
-
http://www.wrzuta.pl/obraz/l6aypwDTe1/poldki4
a ja mam inne pytanie
czy tak wydłużony i z tymi zagięciami dolot ma jakikolwiek wpływ jakoś na prace silnika?
-
Ładna pogoda wiec postanowiłem pójść rozizolować ponownie wiązkę jest jak na schemacie tylko co do kolorów to do żółto brązowego jest podpiety żółto czarny a do żółto czerwonego podpiety żółto bialy i jeszcze jedno pytanko na tym schemacie pin 24 jest pusty u mnie jest tam biało czerwony kabeł nie wiem odczego jest jak go kupiłem był rozciety i zarobiony termokurczem ? ja go połączyłem jak widac http://www.wrzuta.pl/obraz/upTIYapNgV/poldki8
-
Nie rozumiem. Ten kolektor od 1.4 tam już był fabrycznie, a Ty kupiłeś od 1.6 teraz? Czy fabrycznie był 1.6, potem ktoś zmienił na 1.4, a Ty znowu kupiłeś od 1.6?
O numerze nadwozia nic nie powiem, bo widzę, że w necie każde źródło mówi co innego i wg nich, to ja mam OHV z mostem od diesla :mrgreen:
pewnie gazownicy zmienili
-
Mi to wyglada na kompletna zmote (za wyjatkiem podszybia plastikowego ktore przy tej jakosci fotki wyglada na fabryczne). Kiszkowaty dolot, aku nie po tej stronie co potrzeba, filtr od GSI... FSO robilo wiele ciekawych rzeczy ale nie az tak. Nr VIN wyglada na OHV albo inne ustrojstwo (nie bylo pod koniec 1997r roverow 870 xxx, skonczyly sie mniej wiecej na 130-140 tys max)
-
gosc od kturego go kupilem mówil ze przy zakładaniu gazu zamienił plastik na aluminium wystarczyło sie upomnieć o orginał a tak wogule to dziś podpinalem silniczek krokowy od plastika i jest tak buczy kreci ale nie porusza [iglicą] moze to była przyczyną wymiany ustrojstwo jest podobnedo takiego od lpg tylko ze zlożony na bolce jak stacyjki raczej bez wiertełka sie nie obędzie po wture jagbym wszystko wiedział to bym wam gitary nie zawracał
-
A po trzecie to proponuje siegnac na polke po slownik ortograficzny i poprawnej polszczyzny, gdyz na tym forum piszemy po polsku a nie polskiemu :roll: . Moze prosciej bedzie podpiac to 1600 na osprzecie od 1400 i problemy znikna jak reka odjał, a nie ozywiac jakaś wydumke
-
A po trzecie to proponuje siegnac na polke po slownik ortograficzny i poprawnej polszczyzny, gdyz na tym forum piszemy po polsku a nie polskiemu . Moze prosciej bedzie podpiac to 1600 na osprzecie od 1400 i problemy znikna jak reka odjał, a nie ozywiac jakaś wydumke
Dokladnie - kolo zamachowe od 1.4 i jazda na osprzecie od 1.4 :)
-
Ktoś to kiedyś złożył z tego co wiem to fabryka ktoś namotał ktoś musi to poprawić ,z polskiego kiepski jestem , ale w 1996 roku zbudowałem to http://www.wrzuta.pl/obraz/yDdRZsYka1/poldki9 zarejestrowany legalnie jako SAM TGX6394 dzieki za pomoc
-
jezeli to ma elektronike od 1.6 i przepustnica na tym oryginalnym kolektorze jest od 1.6 ,to po zmianie kolektora ma poldoroverowy i zalozeniu na niego oryginalnej przepustnicy z 1.6
to nie ma bata ,zeby nagle zaczal niedzialac :D
-
własnie robie sekcje zwłok krokowca do tej pory po rozebraniu stwierdziłem jeden upalony kabel nie uzwojenie zaraz rozbieram drugie robie fotki co wyszło napiszę ale to na 100% było przyczyną wymiany kolektora
-
To ze wymienil na metalowy to norma bo nie musial montowac zaworow upustowych w kolektorze dolotowym. Byc moze ten krokowiec od plastika masz zepsuty. Ja bym zainwestowal w jakis z rozbiorki i jednak zakombinowal z oryginalnym kolektorem.
-
własnie robie sekcje zwłok krokowca do tej pory po rozebraniu stwierdziłem jeden upalony kabel nie uzwojenie
Ja też kiedyś miałem w swoim 1,4 problemy przez jeden uszkodzony kabelek. Też warczał a mimo tego się nie ruszał. Dlatego jest szansa że i tutaj pomoże ta "sekcja zwłok".
W sprawie elektroniki to jeśli pochodzi z oryginalnego 1,6 to nie będzie współpracowała z przepustnicą z poldrovera. Trzeba zreanimować krokowca od oryginalnej przepustnicy z tym fajnie zakręconym kolektorem...
jeśli o mnie chodzi to ja bym założył przepustnicę z poldorovera bo jest o dobre 8mm większa. Samo sterowanie wolnymi obrotami zostawilbym na krokowcu z 1,6 zawieszonym na wężach. kolektor też bym dal od 1,4 bo ma mniej zawily przelot.
Tyle że wtedy to już by nie byl oryginalny 1,6 16V by FSO.
-
No jak tak kukam to kurde fest jest pokrecony,dziwnym wydaje mi sie ze zapchali 1.6 16v w bude po ohv kiedy mieli pod reka budy z poldroverow w ktorej notabene aku nie przeszkadzałby w umiejscowieniu dolotu a tu....Dziwadło...
-
http://www.wrzuta.pl/obraz/l6aypwDTe1/poldki4
a ja mam inne pytanie
czy tak wydłużony i z tymi zagięciami dolot ma jakikolwiek wpływ jakoś na prace silnika?
Mnie tez to interesuje ? Wiec ma to jakis wpływ ?
-
napewno opóźniona reakcja silnika na dodanie gazu :wink:
-
Jakieś 5 lat temu też miałem te wątpliwości jak pierwszy raz widziałem fotki białego atu 1,6 16V. Ale po FSO można się spodziewać wszystkiego. Może ktoś stwierdził że puszka filtra z 1,4 będzie zła przy 1,6
-
Raczej do zmiany charakterystyki silnika częściej zmienia się kolektor wydechowy.
-
tak na dobra sprawę na doładowanie dynamiczne wpływ ma długość i kształt kolektorów dolotowych, czyli w sumie wszystkiego za przepustnicą. To co jest przed przepustnicą zasadniczo nie wpływa, może trochę przy max otwarciu. Są samochody produkowane normalnie, w serii, które mają pozakręcany i bardzo długi dolot przed przepustnicą, np Siena 1,6 16V
-
i po zabiegu , wina tkwiła w krokowcu jak go ktoś uwalił niewiem , sądzadz po tym jak był założony gaz to się nie dziwie [po swierzo połozonej konserwaci zapalił się a na gazie jeżdzę 10 lat] aczkolwiek zrobiłem działa kręci narobiłmi stracha przez to tak pózno zdiecia z sekci za chwilę
[ Dodano: 03 Lut 2008 21:13 ]
z nowu sory za polski zdiecia tu http://www.wrzuta.pl/obraz/lc2Ck2XF3n/poldki10
http://www.wrzuta.pl/obraz/1OlqFg13tc/poldki11
http://www.wrzuta.pl/obraz/fv9iqislhD/poldki12
http://www.wrzuta.pl/obraz/dVYajtj3hD/poldki13
http://www.wrzuta.pl/obraz/s7fxttIkjC/poldki14
[ Dodano: 03 Lut 2008 21:25 ]
upalone dwa kabelki na jednym uzwojeniu żułty na drugim czarny ale działa w tym tygodniu postaram się go założyć potencjometry też inne ale trzeba być dobrej myśli po prostu jak bym chciał też mógłbym mieć [ golfa] jak ktoś to kiedyś napisał
-
Przede wszystkim to mi się zdaje, że ta rura dolotowa, która teraz jest, to nijak nie pasowałaby do kolektora z 1.6, który był wcześniej, bo tam przepustnica wypadała przy podszybiu, więc nie wiem czy ta rura by tam weszła i by ładnie wykręciła się do przodu. Może razem z kolektorem gazownicy zmienili całą tą rurę z filtrem?? I to ich patent.
A jeśli ta sama rura była wcześniej przy kolektorze z 1.6, to może ktoś z FSO specjalnie wydumał, że lepiej aku z lewej strony, a filtr z prawej, bo na odwrót to jak to by musiało się zakręcać, żeby do tego filtra dojść...
Trochę zagmatwałem, ale chyba zrozumiecie :)
-
Bocian_s#313, mówisz,że dolot z poldo-rovera lepszy i ma większy przelot?? To już nie mam problemu :mrgreen:
-
dorze myślisz kolego jakbyś wiedział z skad jest ta rura ja wiem [strecz] jak go brałem jeszcze było parę zwijów foli ale to szczeguł sam nie wim jak to wyglądało może ktos widział coś i podeśle link a ja postaram się poprzez gościa [znajomy handlarz] historię samochodu on mi go sprzedał on dał drugą skrzynię gaz lovato + Autronic AL-700 on dał ten kolektor jeszcze wisi mi chlodnicę gość tez go kupił zciekawośći póżniej znalazł 1,8 ale sprzedający za dużo chcial
jeszcze sie tym nie interesowałem ale kiedys najbardziej żałuje fiata jakby mógł opowiadac
-
Ej stary rozumiem duzo ,tez pisze niechlujnie czasem zjadam litery czy je poprzekrecam,ale kurde bez przesady...
Czy Ty wiesz co to interpunkcja?? Przeciez Twoich postow nie da sie czytac...
Jest word i kilka innych programow ktre pomoga chociaz wstawic kropki gdzie byc powinny...Masz czas,nie pali sie pisz wolniej i jakos skladaj zdania w calosc " bo to masakra jakas jest normalnie"
-
Może wyglądało tak?
(http://img136.imageshack.us/img136/4927/fabryczny16rover1ft7.th.jpg) (http://img136.imageshack.us/my.php?image=fabryczny16rover1ft7.jpg)
Pucha filtra wygląda identycznie.
jeśli o mnie chodzi to ja bym założył przepustnicę z poldorovera bo jest o dobre 8mm większa.
ZTCW to Rover ma 46 mm, a PoldoRover 52 mm, więc 6 mm większa :)
W UK zakładają przepustnice 48 mm jako tuning, a taka z PoldoRovera to już w ogóle kosmos :mrgreen:
-
foto tu http://www.wrzuta.pl/obraz/nCG8jTijky/poldki15
-
foto tu http://www.wrzuta.pl/obraz/nCG8jTijky/poldki15
Tu jest DF...
-
Bocian_s#313, mówisz,że dolot z poldo-rovera lepszy i ma większy przelot?? To już nie mam problemu :mrgreen:
Czy większy to nie wiem ale napewo bardziej chropowaty od plastiku. Po drobnej obróbce może być podobnej gładkości.
Z pewnością dolot od poldorovera będzie bardziej pasowny od roverowskiego w związku z kierunkiem wlotu. Jak widać fabryka wybrnęła z tego podcinając podszybie i budując kosmiczne doloty ale czy to takie dobre to nikt chyba nie wie... Ja napewno bym tego tak nie zrobił ale ja nie jestem fabryką :D.
Arnold przepust do poldka ma 56mm i pochodzi z 2,0T więc jest i tak o 8mm większy. Angole wkładają 52 i traktują to za mega tuning...
A mówiąc o filtrach miałem na myśli niepasowność filtra od 1,4 do 1,6 rovera. Ktoś wpadł na pomysł aby zastosować puchę od 1,6MPI w końcu i to i tamto jest 1,6 więc bardziej pasuje...
Podobno i tak największą puchę ma diesel. Nawet gdzieś w czerniewicach widziałem że koleś miał taki założony w przejściówce z roverem.
-
bez sensu te przepustnice kosmicznych rozmiarow - moj ma 38mm i idzie jak burza :P
diesel i tak rzadzi ,bo wcale przepustnicy nie ma :P :D
a tak wogole to dobrze ,ze ktos wkoncu napisal troche ,bo jak kiedys pytalem o rozmiary przepustnic to pozostalo bez odpowiedzi
tak wiec: (rozmiary przepustnic)
Bosch - 38mm
Abimex - 38mm
Multec mpi - (ksiazkowo) 46mm
rover - 46mm
poldorower - 56mm
lanos 1.5 8v - 50mm
jakis gosc na grupach dyskusyjnych pisal ,ze w jakims jego japoncu 1.4 ma 60mm ,ale mu napisalem ,ze chyba zmierzyl rure gumowa ,a nie przepustnice i sie wiecej nie odezwal :>
-
dolot przed przepustnica w mpi ma 62mm.
mierzone.
-
CyCu, a filtr powietrza w poldoroverku ma fi20cm :)
-
tzn? ja nie mowilem o rurze,rura ma okolo 65-70mm (niepamietam,ale blos wchodzil po nagrzaniu gumy (blos ma 70mm)) ,początek kolektora dolotowego w GSI/MPI ,czyli calego odlewu ma tak jak pisalem 62mm :)
-
bez sensu te przepustnice kosmicznych rozmiarow
Może i bez sensu ale w roverze zmiana na większą podstawowy zabieg tuningowy...
-
to jak tak trochę OT :oops: wiecie ile wyprodukowali tak plus minus tych serii 1.6-16V i macie zdjęcia tego Atu w skórze , bo czytam o nim na poprzedznich stronach a zdjęc nie widze , więc jak ktośma to....
-
podobno 10
-
ja słyszałem, że 100.
Zdjęcia fioletowego Atu:
(http://img292.imageshack.us/img292/5638/fabryczny16rover2tz4.th.jpg) (http://img292.imageshack.us/my.php?image=fabryczny16rover2tz4.jpg)
elektryczne szyby, klimatyzacja, pokrętła na dole to podobno balans głośników :shock:
(http://img146.imageshack.us/img146/9689/fabryczny16rover3zg3.th.jpg) (http://img146.imageshack.us/my.php?image=fabryczny16rover3zg3.jpg)
-
Pokrętła na dole to są raczej od klimy. Po co komu dwa wielkie pokrętła do balansu ? Dowciapne, a skóra w nim wygląda ciekawie, chociaż na zdjęciu jest trochę zużyta...
-
nie będe ukrywał TEN POLONEZ JEST ZAJEBISTY :shock: :shock: :shock: :D i to bardzo , pierwszy raz widze przyciski od szyb w takim miejscu , to seryjne czy włąściciel tak zainstalował , ten polonez jest ślizcny i piękny :) mam nadzieje ze wypuscili 100sztuk , wieksze prawdopodobieństwo , że trafi mi sie kiedyś oryginał ( ahh te marzenia ) :wink:
-
Pokrętła na dole to są raczej od klimy.
nie raczej tylko napewno :) a macie zdjecie jego samego z zewnatrz ?
-
Jasno śliwkowy Atu :) To tak z pamięci jak go oglądałem w Ząbkach :) Poza tym normalny.
-
Nie wiem czy te pokrętła są od klimy i mało mnie to obchodzi. Przeczytałem, że są od balansu to napisałem, że są od balansu :) Tyle :)
Zdjęć z zewnątrz jest mnóstwo w internecie, na prospektach, czasem na instrukcjach do Polonezów :)
Elektryczne szybki podobno fabrycznie w tym miejscu.
-
a co tam w blokadzie skrzyni biegów siedzi. te pokretła od klimy są
-
Widac ze boczki tez skorzane chyba.
-
pokrętła od balansu głośników są z e30.
-
Boczki skórzane, a o tym co siedzi w blokadzie, to chyba nie powinno się głośno mówić :mrgreen:
BTW jakbyście kliknęli w moje linki na pierwszej stronie, to byście tych pytań nie zadawali :) Tam wszystko jest.
-
najlepsza i tak jest ta fifka z jarania :mrgreen:
-
Widac ze własciciel jest spoko :wink:
-
heh, "żeby ciekawiej się jechało " :mrgreen:
-
dowód (http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4332948)
na to , że te pokrętła są nie od balansu ale od klimy :) a w tym atu troszke brudno...
[ Dodano: 06 Lut 2008 12:45 ]
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?
-
orientuj sie w temacie,nie o tych pokrętłach mowa...
-
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?
Pytanie lekko nie na miejscu :) Nie wiesz, że u nas w klubie są takie? :mrgreen: Zapytaj właścicieli :)
-
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?
Pytanie lekko nie na miejscu :) Nie wiesz, że u nas w klubie są takie? :mrgreen: Zapytaj właścicieli :)
wiem , że właśnie w tym klubie takie są , dlatego zadałem to pytanie tu :)
-
a wogóle zna ktoś osiągi polonezów z silnikami rovera 1.6 i 1.8 ?
Pytanie lekko nie na miejscu :) Nie wiesz, że u nas w klubie są takie? :mrgreen: Zapytaj właścicieli :)
wiem , że właśnie w tym klubie takie są , dlatego zadałem to pytanie tu :)
Wedlug włascicieli "sa wystarczające" :lol:
-
a wg innych "ford/fiat i tak jest lepszy" :lol: :lol: :lol:
-
a wg innych "ford/fiat i tak jest lepszy" :lol: :lol: :lol:
"ford goowno wort ,a fiat jego brat"
nie moglem sie powstrzymac :twisted:
-
tez tak gadalem kumplowi z fiesta (choc akurat jego wyjatkowy 1.8d przegonil bez problemow 240kkm) :D
A on mi zawsze odgryzał :
"Nie kazda morda pasi do Forda" :)
-
Cześć narazie przez dwa wieczory walczyłem ze wspomaganiem.Po wymianie pasków na nowe ten od wspomy trzyrzedowy zsuwał się o jeden na kole wspomy w stronę pompy. Na starym było tak samo , wykręcałem wszystko [ pompa alternator wspornik napinacz ] parę razy zmieniłem łożysko na napinaczu i dupa .Założyłem dziś stary pasek narazie chodzi na granicy przeskoku.tak będzie dopuki nie puszczą mnie nerwy i czegoś nie wymyślę .
-
Sprawdź czy koła pasowe na wale i przy pompie są w jednej linii. Masz pompę od rovera?? Jeśli tak, to tam można na regulować podkładkami położenie pompy, ja tak robiłem u siebie. A ile rowków masz na kole od alternatora i na pierwszej bieżni na kole na wale?? Bo były dwie wersje 4 i 5 rowkowe. Jeśli ktoś pozamieniał i odpowiednio tego potem nie poustawiał, to się niestety tak będzie dziać, jak u Ciebie...
-
ten od wspomy trzyrzedowy
Jako ciekawostkę dodam że swego czasu chciałem kupić pasek do alternatora do 1,4. Pani wyciągneła katalog i okazało się że przy poldku 1,4 są dwa paski. Alternatora i wspomagania. Nawet byłem w szoku jak okazało się że w sklepie nie ma ani jednego do alternatora natomiast są aż dwa czy trzy pod wspomę :mrgreen: .
-
ten stary znowu przeskoczył ,nie spadł , według mnie pompa bądz samo koło załózone za daleko wzgledem bluku najciekawsze żecala podtrzymka orginał z duralminium na tulejkach ostalających bez jakiejkolwiek regulacji zaraz wyślę jakieś foto
[ Dodano: 08 Lut 2008 21:12 ]
foto tu http://www.wrzuta.pl/obraz/56bUdRHmOR/poldki16
-
Dżizas Krajst, mark76, nie pij tyle albo nie pisz wtedy na forum bo Cie nikt nie zrozumie!
-
OK. Polski nie jest moją mocną stroną szczegulnie szybko i w nerwach .Narazie zamykam temat , kiedyś się odezwę .
-
Nie zrażaj się tak, tylko zainstaluj sobie Firefoxa, on sprawdza ortografię podczas pisania i podświetla na czerwono (jak MS Word) i używaj znaków interpunkcyjnych. Tylko tyle wymagamy :)
-
Dokładnie. Czasem wystarczy przeczytać to co się napisało. Jakieś błędy czasem sa zupełnie akceptowalne.
-
Czyli widać,że to nie jest pompa roverowa. Mimo wszystko, ja bym sprawdził,czy koła pasowe leżą w jednej płaszczyźnie.
Ja mam pytanie dotyczące plastikowego kolektora w K, a dokładnie to, w którym miejscu, przy tym kolektorze, umiejscowiony jest czujnik temp.powietrza?? I czy jest to ten sam czujnik, ewentualnie, czy ma ten sam gwint co w poldkowo-roverowym, aluminiowym dolocie??
-
Będę obstawiał że są analogiczne.
-
Wydaje mi sie ze jest na dolocie 4 cylindra, ale glowy nie dam uciac bo dawno roverka nie widzialem. Co do gwintu to na 99.9% jest taki sam.
-
No to dobrze :) Dzięki!!Mam nadzieję,że to mi umożliwi budowę tego, o czym myślę :wink:
-
No to dobrze :) Dzięki!!Mam nadzieję,że to mi umożliwi budowę tego, o czym myślę :wink:
No dobra a co budujesz jeśli nie tajemnica :?: :?:
-
Będę maił plastikowy dolot od roverka gratis, jestem ciekawy co będzie, jak zepnę go z poldkową przepustnicą. Trzeba będzie tylko zaślepić miejsce na krokowca
-
Ja mam dokładnie taką samą wspome i nie mam najmniejszego problemu z paskiem!
Moze masz za słabo napięty. W każdym razie w mojej pasek jest 3PK i na pierwszej biezni chodzi z jednym rowkiem odstępu od czoła koła.
Ale namotałem.
-
Z ciekawości pytam dlaczego plodrover 1,4 ma tak dóżą przepustnicę a na dolocie do filtra zwężkę do ok 40 mm po jej wyjęciu na gazie zamulenie całkowite niezależnie od ustawienia regisrtra od gazu ?
-
Będę maił plastikowy dolot od roverka gratis, jestem ciekawy co będzie, jak zepnę go z poldkową przepustnicą. Trzeba będzie tylko zaślepić miejsce na krokowca
A jak ty toto wsadzisz do poloneza?? Będzie taka rzeźba jak w fabryce czy cos innego??
-
No musiało byś coś jak, w FSO w 1,6 :wink: czyli pewnie wycinanie plastikowego podszybia, a później zakręcanie do puszki filtra. Ale zostawiłbym puszkę po staremu, a nie jak w 1,6 16v. Nie wiem,czy to wszystko wejdzie, zobaczę, powinno być trochę miejsca gdy przepustnica będzie z tyłu. W 1.6 wszystko sie mieściło, przepustnica z poldorovera jest trochę większa niż roverkowa, ale na oko powinna wejść. Zresztą zobaczymy w praktyce :mrgreen: :)
-
Maras, a moze pojdziesz dalej i wsadzisz przepustnice od GMa. Ma 58mm i da sie ja zaadaptowac :) Problemem jest jej dlugosc. W polaczeniu z plastikowym obawiam sie ze nie wejdzie.
-
no właśnie, gdyby ten plastik był w drugą stronę zwrócony :roll: Dzisiaj załatwiłem sobie jeszcze rurę łączącą filtr z przepustnicą we freelanderze, ona jest właśnie zakręcona o 180st, więc w głowie mam już wszystko poukładane, zobaczymy jak to wyjdzie w komorze i czy to w ogóle będzie miało sens, chociaż wydaje mi sie, że tak. Gdybym nie miał mieć tego kolektora, to by się nie bawił ale tak, nic mi nie szkodzi. Zastanawia mnie tylko rozstaw szpilek pod przepustnicę w obu kolektorach, ale jakby co, to się z tym gumowym łącznikiem coś wykombinuje :wink:
-
Rozstaw tez na 99.9% jest taki sam. W przypadku przepustnicy z GM troszke trzeba rozpilowac :)
-
Ma 58mm
A ja mam klapkę 60mm z jakiegoś BMwiu tylko trzebaby rozwiercić przepustnicę. Trochę mi się nie chce a i spodziewane efekty są raczej mizerne...
-
No tak - na dolocie moze byc i przepustnica o srednicy wiadra :) Co z tego jak trzeba glowice poprawiac :)
-
Więc i ja chyba pozostanę przy poldkowej, nie wiadomo co by było z krokowcem i czujnikiem przy tej z GM, pewnie dużo kombinacji, a szanse żeby to działało poprawnie raczej marne
-
No właśnie ja nie wiem jak z tymi krokowcami. Miałem okazję kupić przepustnice 2x70 mm z Rovera 114 GTI "Zastec Tuning" + kolektor pod to + wtryski 270 ccm + kolektor wydechowy rurowy, ale zrezygnowałem w ostatnim momencie, bo dowiedziałem się, że nie ma to silniczka krokowego :arrow: obroty są ustawione na sztywno :arrow: nie ma ssania :arrow: nikt mi nie mógł zagwarantować, że mi samochód w zimę odpali... Inna sprawa, że te przepustnice były montowane pionowo, więc pewnie wlot na masce byłby konieczny :mrgreen:
-
Witam ponownie , ze wspomaganiem sie uporałem wina tkwila w nieodpowiednim założeniu naciągacza przez poprzednich uzytkowników . Założyć go można na kilka sposobów , wobec braku informacji pozostała metoda prób i błedów . W końcu się udało , ale ile nerwów mi to zepsuło. Jutro ponowna wymiana paska od alternatora ten od rowera 5 pk 735 okazał się za krótki , na 5 pk 710 . Po wszystkim sądzę że ma to związek z tą łapą mocującą alternator i wspomę http://www.allegro.pl/item310513525_fabr_nowa_pompa_wspomagania_bmw_b_m_w_polonez.html taka siedzi umnie.
[ Dodano: 19 Lut 2008 21:09 ]
Co do kolektora orginalnego plastika to czekam na chłodnicę i urlop . Zamieżam założyc odrazu sekwencię . Parownik do sekwencji , filtr fazy lotnej , listwę wtrysków już mam ,brakuje mi tylko sterownika z wiązką , może stag albo zenit . Jeśli zdobędę co potrzeba przystąpię do uporządkowania tego wszystkiego pod maską .Nie zamieżam zrobić z niego mercedesa , tylko doprowadzić do ładu , coraz mniej takich ciekawych modeli.
-
Faktycznie, pompa identyczna, jak u Ciebie,ale,że od BMW pakowali :shock: A tak przy okazji, zakładasz kolektor plastikowy?? Jeśli tak, to daj jakąś fotkę, jak to wszystko się mieści przy grodzi
-
A to nie jest przypadkiem zwykła pompa ZF ? Ta, którą wrzucali do Abimexów i Plusów jako opcja ? (W plusach też jako opcja, normalnie wkładali JKC). A, że do BMW to normalne w końcu Made in Germany... :lol:
-
A, że do BMW to normalne
w oplu omedze tez jest podobna
-
Co dalej , narazie wymieniłem końcowki , zbieżność , kąty pochylenia wyprzedzenia sam u starego na warsztacie . Z paskiem się sie uporałem wcześniej [żle założony napinacz , ktoś się pogubił he he ] . Co do kolektora plastika to uszczelki tez mam ale po rozmowie ze znajomymi od gazu lepiej nie zakładać do drógiej generacji .Jak józ to plastik + sekwencja. A na chlodnicę jeszcze czekam . Teraz tylne zwieszenie.
[ Dodano: 22 Kwi 2008 17:23 ]
Cześć potrzebuje linków bądż zdięć z poldkami z plastikowymi kolektorami i jeżeli ktoś posiada schemat elektryki rover 1,6 z np. jaki jest tps , dzięki .
[ Dodano: 26 Kwi 2008 21:21 ]
Narazie jedno z ostatnich zdięć jest tu http://www.wrzuta.pl/obraz/aerZFOuwQu/poldki66
-
Mark, przydałaby sie fotka kolanka przed przepustnicą
-
nie z dziś ale coś widać http://www.wrzuta.pl/obraz/howPADI6pr/poldki68
[ Dodano: 26 Kwi 2008 22:19 ]
a tutaj dzisiejsze przed wlożeniem http://www.wrzuta.pl/obraz/ujOuTimFjw/poldki669
[ Dodano: 26 Kwi 2008 22:23 ]
po wyjęciu alu http://www.wrzuta.pl/obraz/dN3yjIIYYr/poldki67
-
No fajne. To oryginał?
Widze ze masz podlaczony manometr na listwie i widzialem w shoutboxie ze masz problem z wysokimi obrotami. Jakie cisnienie masz poprzekreceniu zaplonu, jakie na jalowych i przy przygazowkach? Jak sie zachowywal na kolektorze metalowym?
Kolejne pytanko to jak miales metalowy i przepustnice aluminiowa to czy miales problemy z obrotami jalowymi?
-
Po zapłonie ok 3 na jałowych ok 2,5 po zdięciu podciśnienia ok 3 wtryskiwacze sprawdzałem na obu listwach obie rozpylają choć w tych od plastika jakby mocniejszy strumien a mniejsze rozpylanie.gdy chodzi na wolnych po dodaniu gazu na max dusi się nie wchodzi na obroty tylko strzla . Nowe swiece NGK i przewody. kompresjię mieżyłem wyszło po ok 13 . pasek sprawdziłem ok. Zaczeło się od problemu z paleniem czy to na benie czy na gazie , gdy już zapali idzie jak diabeł , kij z wolnymi obrotami ale sądziłem ze ta zamiana pomoże na to zapalanie . Jest czym jechać podwaruniem że zapali .
-
Skoro masz problem z paleniem to do sprawdzenia masz czujnik temp plynu chlodzacego.
Na gazie zachowuje sie podobnie?
-
Czy gaz czy bena wszystko jedno jutro zamienię czujnik od starego poldka 1.4 i pokolei wszystkie aż wyjdzie co . tamtem kompresji ma po 6 a pali od kopa a tu nerwica .
[ Dodano: 26 Kwi 2008 23:14 ]
Sekwęcję mam jóż nagraną bo to jedyne rozsądne rozwiazanie przy plastiku ale musi najpierw cykać na benie , narazie jeżdzę starym i tak będzie dopuki nie naprawię tego .
[ Dodano: 26 Kwi 2008 23:26 ]
Jeszcze jedno czy ktoś próbował takie coś diagnozować na kompie za pomocą np.CDIF/2
-
Wszystko ładnie pięknie, fajny samochodzik mark76, ale zrób coś z tą ortografią bo aż oczy bolą.. JÓŻ ? DOPUKI?.. co za problem wpisać w Wordzie i sobie sprawdzić..
-
Poprawiło się po wymianie wtryskiwaczy na zółte 563 280 150 749 zamiast niebieskich 470 280 150 703 mam pytanie odnośnie potencjometru przepustnicy jaki powinien być orginalnie bo mam trzy pod reką każdy opisany inaczej szczeguły póżniej np. x4 x2 ,co do ortografi to postaram się jakoś poprawić .Jutro kumpel od CDIF ma się dowiedzieć w bazie.
-
mark76, no to rzeczywiscie byl niedokarmiany wtryskami od 1.4. Teraz masz takie same wtryskiwacze jak moj 1.8. Teoretycznie powinienes zalozyc takie jak np Van, czy Maras. Oni zastosowali jakies od Calibry 2.0 o wydajnosci okolo 180cc
-
POnawiam pytanie o ten potencjometr i jeszcze jedno w 1,4 po zopaleniu zwieksza sobie obroty na ok 1500 nastepnie wyruwnuje do 900 a wtym 1,6 zapali i trzyma 900 (na zimnym) czy to normalne czy nie gdzie szukać .
-
No wlasnie za to moze byc odpowiedzialny czujnik temp plynu chlodzacego. Ten za glowica od strony sciany grodziowej. Co do potencjometru to niestety symbolu ci teraz nie podam.
-
właśnie skończylem sprawdzałem zaplon na wolnych lampą zastanawia mnie to czy gdy po przekrzzzeceniu zapłonu pompka podaje przez ok 5 s cisnienie powinno na listwie zostać a u mnie spada na zero ?
[ Dodano: 28 Kwi 2008 21:17 ]
sory nerwy to ortografia pada
[ Dodano: 28 Kwi 2008 21:23 ]
po odłaczeniu czujnika gaśnie a zamienić z tego 1,4 to trzeba magika żeby go odkręcił w 1,6 nie ma problemu.
[ Dodano: 28 Kwi 2008 22:19 ]
zdięcia z dziś tu http://www.wrzuta.pl/obraz/mP9qFvLXzY/pokdki68
http://www.wrzuta.pl/obraz/rLlL1aN3A2/poldki661
http://www.wrzuta.pl/obraz/v4Rzb6Lcg3/poldki007
-
Senn#1869, ja mam od Calibry 2.0 16V, czyli wydajność 234ccm/min na poldoroverowym regulatorze :mrgreen:
-
I jak świece wyglądja przy takich wtryskach??
-
Senn#1869, ja mam od Calibry 2.0 16V, czyli wydajność 234ccm/min na poldoroverowym regulatorze
Oooo to jeszcze lepiej. Jakos mi to umknelo.
-
Bocian_s#313, na zimnym dostaje trochę za dużo,świece są czarne, ale jak już lambda się zagrzeje i weźmie do roboty, to wtedy jest idealnie, delikatny brązowy kolor izolatora, minimalna ilość sadzy na korpusie
-
Dzień zakończony naprawa udana na 99% przy zapalaniu 1500 następnie 950 , jutro rano zobaczymy .
[ Dodano: 03 Maj 2008 16:59 ]
Ciekawe czy ktoś wie po co mogły być robione te nacięcia na kolektorze ? FOTKA tu http://www.wrzuta.pl/obraz/mq7ZIVJKVL/poldki
-
Miałem podobne problemy z wolnymi obrotami, utrzymywały się ok 950 falując do 1100, na benie było lepiej , na gazie fatalnie. tak jeździłem ze 2 miesiące aż cudem przeszło samo z dnia na dzień. Nie wiem co to była za usterka :shock:
-
Naprawdę potrzebuje fotek lub namiaru na nie , poldków z kolektorem plastikowym chcę wrócić do orginału + gaz sekwencja , za pomoc dziękuję a za ortografię sory .
[ Dodano: 17 Maj 2008 21:45 ]
fotki z dziś http://www.wrzuta.pl/obraz/r5rqiCCknC/poldki33 http://www.wrzuta.pl/obraz/58DYGgRJxA/im000009 http://www.wrzuta.pl/obraz/1IPiQQalZF/poldki34 trochę mi to zajeło ale jaszcze listwa i elektryka powoli a do celu.Proszę o uwagi.
-
Podciągam do góry.
-
Naprawdę potrzebuje fotek lub namiaru na nie , poldków z kolektorem plastikowym
O co konkretnie Ci sie rozchodzi?
Poldkow z kolektorem plastikowym bylo bardzo malo. Wlasciwie tylko kilka. Mozesz podeprzec sie fotkami silnikow z Roverow. To dokladnie to samo przeciez.
Ponizej masz fotke silnika 1.6 Rover z poloneza - oryginał
(http://img260.imageshack.us/img260/1770/s33xg.jpg)
-
Aktualnie w miarę szybko potrzebuję porady od kogoś w temacie czy lepiej ZENITH czy STAG 300 , czy co . Nie zgłębiłem tematu z problemów innych [czy w 1,6 wtrysk jast liniowy pomimo że wtryski łączone parami]. Jeśli ktoś może pomóc to czekam , dzięki .
-
mark76, Van chciał do swojego Stag 300.
-
wiem ale dlaczego ten lepszy
-
mark76, dopytaj się sztywnego http://www.fsoptk.pl/forum2/profile.php?mode=viewprofile&u=554
-
znowu problem umyłem podwozie komorę silnika i zdechł na wolnych chodzi na wysokie skokami bez mocy jechać się nie da zaryzykowałem załozyłem strary gaz 2 generacja jakoś chodzi na nim ale bez mocy czujniki podmienialem moze sterownik iskra jest ok na pewno chcesz dobrze to i tak zle tyle pracy nerwow albo go zrobię albo zezłomuję na amen pomagał symulator czujnika temperatury myslę ze jak wilgoć wyjdzie z wiązki to mu przejdzie
-
znowu problem umyłem podwozie komorę silnika i zdechł
czym myles ??
jesli myjka cisnieniowa to gratuluje
ile razy mam pisac ze silnikow ze spora iloscia elektroniki sie nie myje, ta woda jest pod bardzo wysokim cisnieniem i wciska sie wszedzie
rozpinac wszystkie kostki i wydmuchac sprezonym powietrzem, zostawic z otwarta maska
-
rozpinac wszystkie kostki i wydmuchac sprezonym powietrzem, zostawic z otwarta maska
na słońcu minimum 3h
-
Kiedyś, ok 5 lat temu, jak chciałem zakonserwować polda pojechałem, żeby mi umyli podwozie, ale powiedziałem,żeby nie pojechali mi po silniku. Oczywiście trochę się im wyjechało do przodu, akurat tam gdzie są wszystkie czujniki i sterownik. Wróciłem na holu, a pold odpalił dopiero po kilku godzinach :?
-
tak cisnienowa po odłąćeniu wtyczek miernik nie pokazuje przebicia na kablach wykreciłem wszystie czujniki oprucz lamdy(nie ma i tak nic wspulnego z zapalaniem na zimnym) i czu predkośći wału może jutro mieżylem go bezpośrednio i pokazuje 0 resztę mam obok połowa z mojego połwa zdobyczna od 1.4 w ostateczności mogę coś podmienić od mojego starego 1.4 ale nie chcę wnim krecić bo muszę czymś jeżdzić wiem że truję ale jakby ktoś chciał mógłby podeslać jakieś dane wartości owych czujnikuw w tem.pokojowej i po zmianie na wyrzszą fotka tu http://www.wrzuta.pl/obraz/d5inlr9CvK/poldki_prob i coś jeszcze ile pomięć sterownika ma potrzymanie jak go sprawdzić gdzie nie ma kontrolki jak zczytać kody błedów w tym jest wypuszczone 3-4 kalble więcej dwa zmostkowane , jeden napewno nie podłączony(biało czerwony) immobilajzer czy co sterownik mkc 10 34 80 można kupić za 100 od 1,4 mam cztery pod ręką po 50 tylko jak to jest z podmianą na org. (sory za ortografię stres)
[ Dodano: 05 Cze 2008 20:04 ]
czujnik położenia wału [0166 nsc100280 enm 7142] słaby styk na kablach przejściówki polutowalem drugi raz i tym razem okleiłem klejem wskazania miernika 1.35 reaguje na metal http://www.wrzuta.pl/obraz/qMnzvnMn1s/poldki_a
[ Dodano: 05 Cze 2008 21:31 ]
czujnik tem powietrza elmwood sensor es 110-1 wynik 2,05 czujnik tem wody 2,16 zimny podgżany spada np o,94 aktualnie przyniosłem od starego i czytam to http://www.wrzuta.pl/obraz/vbFLvjK30r/poldkib
[ Dodano: 05 Cze 2008 21:47 ]
ok bioę się za lekturę
[ Dodano: 07 Cze 2008 21:58 ]
Działa ,najgorzej kilka usterek naraz , dopiero skońzyłem co i jak póżniej.
[ Dodano: 07 Cze 2008 22:15 ]
A tak przy okazji dowiedziałem sie kto był pierwszym właścicielem auta niedługo się do niego wybiorę .
[ Dodano: 18 Lip 2008 20:46 ]
cześć długo się nieodzywałem sprawy rodzine czerniewice jeszcze nie teraz zdiecięcia z dzis http://www.wrzuta.pl/obraz/dUyQI17hzW/poldek i http://www.wrzuta.pl/obraz/846qt7w29j/poldek1
sory ale rodzina ponad wszystko dobrej zabawy chyba że starym poldkiem dojedziemy .
[ Dodano: 24 Sie 2008 16:53 ]
Witam ponownie.
Poldek polakierowany , wczoraj skończyłem go składać fotki z dziś tu
http://www.wrzuta.pl/obraz/3TPPARDRcr/poldek1
http://www.wrzuta.pl/obraz/pBmy3e0Mve/poldek2
Co do sytuacji pod maską z powodu kasy na dziś jest taka
http://www.wrzuta.pl/obraz/zUPsMuXWqK/poldek3
Postaram się to niebawem zmienić , najgorsza blacharka jóż zrobiona.
NARAZIE
[ Dodano: 03 Wrz 2008 21:42 ]
PROBLEM uszczelka pod misę { jaka }
w moim śruby M8 ta od 1,4 zaskoczyła mnie M6 bez zwrotów sprzedawca zielony
Jutro wyjecie skrzyni sprzęgła zamachu ,koło suche ,a olej kap kap misa wjmowana dwa razy uszczelka odpada jedynie symeryng bo jak nie to co?
P.S.
Sory ale zbyt mało czasu na to wszystko , pozdrowienia .
[ Dodano: 12 Paź 2008 15:48 ]
Nowy projekt czas zacząć
http://www.wrzuta.pl/obraz/mnnD3V811m/poldek34
[ Dodano: 02 Lis 2008 17:55 ]
usunięto wcześniejsze tu dzisiejsza http://www.wrzuta.pl/obraz/efeqAIZtyK/poldek02
[ Dodano: 06 Gru 2008 19:06 ]
Tydzień już jeżdzę nim do pracy , złożony ,wymienione : przednia szyba + uszczelka,przedni zderzak,przednie prawe drzwi,pompa paliwa,reflektory,tapicerki drzwi na czarne,parownik zavoli na lovato + nowe membrany,tylny most,resory,szczęki + linka , układ chłodzenia przerobiony w.g. mojego patentu.Wmiędzyczasie wymiana pompy wodnej w 1,6. Jutro jak się uda zrobię i podeślę parę fotek.A w styczniu wymiana silnika.Częściej bym tu bywał ale jak do tej pory wieczory często do północy w warsztacie a rano do pracy , czasami żałuję ale zadaleko już zabrnołem nie ma odwrotu . Sądzę że wynagrodzi mi to satysfakcja z dobrze wykonanej pracy.Zielony atu 1,6 też mnie zmęczył ale go rozgryzłem i cyka aż miło.Sukces zmobilizował mnie do zrobienia czarnego.POZDROWIENIA
[ Dodano: 06 Gru 2008 19:18 ]
I jeszcze coś dla poszukujących używanych części do poldka podaję nr. do gościa dzieki któremu jestem gdzie jestem tel.516308388 (GRZESIEK wyraził zgodę )powoływać się na MARKA .
[ Dodano: 14 Gru 2008 15:51 ]
ciemno i kiepsko wyszło , następnym razem postaram się bardziej (wcześniej) http://www.wrzuta.pl/obraz/xWLbRad1G5/plodki000
[ Dodano: 02 Sty 2009 19:24 ]
znalałem silnik tylko czy się nada
[ Dodano: 03 Sty 2009 16:34 ]
co to jest
http://www.wrzuta.pl/obraz/zZALI174TB/silnik1
http://www.wrzuta.pl/obraz/uKoAtCoymU/silnik2
-
Zdięcia mi się nei otwierają ale pamiętam chyba że to jest silnik rovera 2.0 ale serii T16.
Jest większy i cięższy od serii K16 i puki co nikt nie wsadził go do poloneza. Nie podejdzie też pod skrzynię FSOwską więc przed włożeniem go byłoby sporo rzeźby.
Ostatnio na allegro widziałem 1,8 za 1300zł gdzieś pod poznaniem więc może warto się nim zainteresować. Ten wejdzie napewno i da się uruchomić. Jeździ zresztą już kilka takich...
-
Postanowiłem że tu jest na to miejsce.
Z mojego doświadczenia szarpanie na benzynie przy wysokich obrotach , najpierw wymieniłem pompę paliwa i pomogło po jakimś czaśie wruciło , ale ciśnienie spoko okazało się że pozapychane wtryskiwacze a po wyczyszczeniu nie pomógł nowy filtr paliwa .Dodany środek do czyszczenia tylko pogorszył sytuację.Pomogła dopiero wymiana zbiornika na nowy w starym ten środek rozpuścił rdzę. Co do czujnika położenia wału u mnie był naderwany jeden kabel przy samym czujniku jak chciał to łączył pomogło wyjęcie polutowanie zalanie klejem. Podobny objaw (skakanie obrotomieża gaśnięcie) pojawiło się po obluzowaniu kabelka we wtyce do sterownika który leci do cewki i obrotomieża (nie są lutowane a ten zabiegł pomógł). Co do nagrzewania to może czujnik temperatury albo lambda ?
Sory za błędy pozdrawiam.
-
kolego mark, mam nadzieję że pochwalisz sie swoim autkiem na zlocie:)
-
zimowe fotki
http://www.wrzuta.pl/obraz/dQWTUJe81D/poldki_a
http://www.wrzuta.pl/obraz/i50RSP2qyt/poldki_ab
-
Jak wyczyścić wtryskiwacze w roverku ?
-
myjka ultradzwiękowa
-
Sory ale sporo spraw , ja stosowałem metodę demontaż listwy ,wtryskiwaczy potpinasz pod 12v przedmu"ch*"esz wodwrotną stronę kompresorem ,było opisane na forum.
A i mycie w benzynie ale to wiadomo.
Narazie.
[ Dodano: 10 Maj 2009 16:24 ]
Jak nie tu to gdzie http://w113.wrzuta.pl/obraz/436auXrCP2o/im000789
to nasze własne polskie
[ Dodano: 21 Cze 2009 13:29 ]
I wkońcu wymieniłem na 1.6 ROVER http://w996.wrzuta.pl/obraz/1uQXTbrP1BC/poldek_czarny
http://w413.wrzuta.pl/obraz/4fqemKn5bob/poldek_czarny_2
[ Dodano: 11 Lis 2009 13:50 ]
[Dzisiaj 13:42] mark76: cześć , może ktoś z nudów podpowie mi od czego można wziąść taką obudowę. Chodzi mi o górę bo ma dwa ubytki. Na górnuj części P0009 od środka 91/5 >PP-T40< , a dolnej tylko 91/4
[Dzisiaj 13:46] mark76: fotki http://w489.wrzuta.pl/obraz/5cNMd91qZMB http://w489.wrzuta.pl/obraz/52tV6yTNOYx/filtr_2 http://w3.wrzuta.pl/obraz/0IUxH7NdgAk/filtr_3
-
mark76, jak sie autko sprawuje ?
-
Jakby się ktoś chciał podzielić wiedzą o oznakowaniu sterowników M.E.M.S. Mój nr. to MKC103480 0796 4087 na allegro znalazłem MKC103480 0256 4087 jeden gość ma do sprzedania tanio MKC103480 ???? ???? nie dopytałem bo dopiero teraz zauważyłem różnicę w oznakowaniu (może immobilajzer , u mnie nie ma) .
-
http://www.atpelectronics.co.uk/Catalogue/rover.htm
Tu masz trochę o ecu rovera z różnych epok.
To że u ciebie nie ma immo to moze wynikać z tego że ktoś już go zdjął. Może fabryka bo ty chyba masz "fabrycznego" 1,6 jeśli dobrze pamiętam.
-
Ok. dzięki Bocian znam tą stronę ale o co chodzi w tym drugim i trzecim ciągu liczb.