FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: iwan w Luty 06, 2008, 19:13:52 pm
-
Czy posiada ktos na wierzchu takowy i moglby zrobic mi fotke flanszy od strony silnika wraz z jakas skalą (tylko nie z polozona zapałką ale np suwmiarka) i dodatkowo zaznaczyc na focie jeden wymiar poprzeczny i wzdluzny?
-
dobra, ma, zeliwiaka wywalonego z polda, jutro postaram się wrzucić, gdybym zapomniał, przypomnij mi na pw, bo ja mam coś kiepska pamięć ostatnio :wink:
-
Super, napewno sie przypomne.
-
kup sobie uszczelkę pod kolektor i masz wzór :mrgreen: Jedyne co by cię jeszcze interesowało to średnice otworów wylotowych z głowicy.
jeśli można spytać to co kombinujesz??
-
Jak to co? Kolektor pod turbine zapewne.
-
Jak to co? Kolektor pod turbine zapewne.
:oops: :oops: :oops: Ale ja mało domyślny jestem. Może warto pokombinować z kolektorem 4w1 z rovera i tylko obrócić go do góry nogami... i będzie rurowy pod turbo.
-
po odwróceniu tego turbinka wypada tuż przy aku :) sprawdzone :)
-
po odwróceniu tego turbinka wypada tuż przy aku
To nie problem.
Kolektor 4 w 1? Masz na mysli standardowy ktory jest? Jezeli go obroce do gory nogami tzn ze cala flansza od silnika jest symetryczna? Moze byc problem z dopasowaniem flanszy wylotowej do turbiny, bo trza by spwac zeliwo. BTW doby pomysl z ta uszczelka, no to nie wpadlem :idea:
-
Masz na mysli standardowy ktory jest
nie. On ma na myśli coś takiego:
(http://images21.fotosik.pl/407/022f7bf328b4a9ddm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=022f7bf328b4a9dd)
-
AAAAA :) Na zeliwo to jakos nie wyglada??? Chyba jednak wyrzezbie swojego barana.
-
po odwróceniu tego turbinka wypada tuż przy aku :) sprawdzone :)
A wg mnie pasowałby idealnie. Ucinamy zaraz przy zejściu rur w jedną całosć potem flansza i turbina. Zauważ nawet że rura z pierwszego (w opcji pod turbo ostatniego) jest tak ładnie wyprofilowana że jest sporo miejsca na zejście z wydechem.
No tyle że może być problem z zamknięciem maski :mrgreen: