FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: SeBa w Luty 09, 2008, 10:38:05 am

Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: SeBa w Luty 09, 2008, 10:38:05 am
Panowie problem jest.
Problem wystepuje przy pogodzie deszczowej /mglistej.
Przy rozruchu nastepuje nierowna praca silnika swieci sie kontrolka "check engine" Po rozgrzaniu silnika problem ustepuje , obroty trzyma rowno-silnik pracuje normalnie.Bez znaczenia czy na LPG czy pb .Przewody WN nowe swiece tez ok niema na nich syfu.
Problem swiecenia check engine pojawia sie rowniez czasami w trasie na minute dwie bez skutkow ubocznych tzn nierowna praca silnika.
Jezeli powietrze jest suche problemu niema chodzi jak złoto :D
 Wina cewki ? Licze na pomoc
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: Multec w Luty 09, 2008, 11:45:43 am
Taki ładny Plus, a już coś się psuje...  :twisted:
Bez jaj, wilgotne powietrze wpływa raczej na instalację elektryczną. Może gdzieś masz jakieś przebicie ? Obejrzyj wszystko dokładnie.  :D
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: SeBa w Luty 09, 2008, 15:36:59 pm
Jak to mowią w przypadku kobiet-"uroda to nie wszystko" nawet i Mercedesy sie psują :P a na powaznie -prosiłbym o konkrety.
przewody WN niemaja przebicia.Sentechy co mialem to był shit niezly bo dyskoteka pod maską była po otwarciu na wilgoci wieczorem a przewody mialy moze z pol roku.Iskra ladnie sobie skakala po kolektorze i w przewod paliwowy od parownika....spoko :P Na Ełkowskich jest ok.Teraz sie przejechalem to bylo ok po odpaleniu chodził pieknie.. :|
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: Mariusz# w Luty 09, 2008, 23:06:14 pm
seba zobacz czujnik temperatury zasysanego powietrza, może ten cholerny termistor sie już wykruszył albo robi zwarcie i komp czyta  rezystancje min.  tak jakby na gorącym silniku.
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: Meyron w Luty 09, 2008, 23:52:05 pm
Witam.Ja swego czasu miałem podobny problem.Deszczowa pogoda,wilgotne powietrze i trudności z odpaleniem silnika aż w końcu nie moglem go odpalic w ogole.W moim przypadku była to popękana kopulka rozdzielacza zapłonu.Nie wiem  :oops: czy w nowszych silnikach,takich jak Twojego poldka też jest taka część ale być może usterka jest w tym temacie.
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Luty 10, 2008, 11:25:26 am
Raczej nie ma :)

Ale problemu nalezy szukać gdzieś w elektryce.
Ja bym wykręcił świece , zdjął przewody z modułu i czapki zaklajstrował tawotem a wnętrze spryskał WD-40 i zalożył.
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: Długi w Luty 10, 2008, 16:04:07 pm
Można spróbować (dla zasady) potraktować np. WD40 wszystkie wtyczki i łączenia elektryczne pod maską  - jak to się mówi czasami: "Diabeł tkwi w szczegółach".
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: yogimaster w Marzec 22, 2008, 14:29:25 pm
Sentech do gazu.... 10 yś. km i dostały przebicia!!!!
SHIT SHIT SHIT
Tytuł: GSi vs wilgoć
Wiadomość wysłana przez: JAGOS w Marzec 22, 2008, 15:07:33 pm
SeBa,  10000% przewody WN.... Wymien przewody i zobacz jak bedziesz smigal..... mialem to samo. Odpalilem to chodzil nierowno a jak sie rozgrzal i przewody sie rozgrzaly i wilgoc wyparowala bylo super...... Wymien i sprawdz..... Najlepiej razem ze swiecami. Kup takie sylikonowe z takimi sylikonowymi nasadkami na swiece to wilgoc nie ma jak sie dostac.... Pozdrawiam"::)