FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Greg w Marzec 17, 2008, 22:52:46 pm
-
Witam
Jestem pierwszy raz na forum od roku posiadam Poloneza Atu Plus rocznik 1997,
potrzebuje do niego schematu ponieważ pojawił sie mały problem.
Wymieniłem ostatnio zbiornik paliwa i zaczął mi wariować wskaźnik poziomu paliwa.
Np. przy około 1/4 zbiornika po włączeniu zapłonu wskaźnik wskazuje w miarę normalnie ale po odpaleniu - już nie, czym większe obroty to wskaźnik spada i ogólnie wariuje podnosi sie i spada.
Myślę że to jakaś sprawa elektryki bo pływak jest sprawny.
Jak ktoś może pomóc to dzięki.
Chociaż ten schemat to już coś, zawsze się może przydać jak nie do tej usterki to w innym przypadku.
-
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16557&highlight=wska%BCnik+paliwa
z mojego doświadczenia z czujnikami poziomu paliwa, to sprawdź czy przegroda grodziowa w baku jest taka sama jak w starym, u mnie niby z pozoru na pierwszy rzut oka baki były takie same jednak wew. komory pływakowe były różnego kształtu (rzemiosło bak). I musiałem rzerabiać pływak.
-
A na czym to przerabianie pływaka polegało???
-
A na czym to przerabianie pływaka polegało???
Mniej więcej na skróceniu pływaka oraz pręta do którego był przymocowany. na fotce poniżej kolorem czerwonym zaznaczyłem fragmennt którego się pozbyłem. Dodatkowo dołożyłem węższy pływak (od F126p), bo tego "seryjnego" nie mogłem w miarę rozsądnie poskładać by był szczelny. Więc przymocowałem do niego w/w pływak z malucha i do baku. Działało (minimalnie przekłamywał - pokazywał wcześniej rezerwę (to akurat dobre ;) ).
(http://img88.imageshack.us/img88/1276/329126985ob6.th.jpg) (http://img88.imageshack.us/my.php?image=329126985ob6.jpg)
-
Ja bym powiedział, że masa Ci nie łączy.
-
Ja bym powiedział, że masa Ci nie łączy.
Jeden mechanik też mi tak sugerował, ale wszystkie styki przeczyściłem.
Dlataego jeszcze raz proszę czy ktoś ma odstąpić w wersji elektronicznej schemat do Atu Plus.