FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: strażak w Marzec 31, 2008, 19:54:59 pm
-
mam problem z obrotami.po odpaleniu podczas postoju mam np 800obrotów,przejade kawałek i sie zatrzymam i mam 1200obrotów.na postoju.albo jak jade i chcem skrecic puszcze gaz i na luzie jade to czasami gasnie.to raczej nie normalne
-
co odpalasz ? Jaki silnik ? czym zasilany ?
Przejerzałeś forum ?
-
Stingerek, przejżał i już w 2 tamacie opisuje ten sam problem, ale zero konkretów. Zajrzyj do kosza to zobaczysz kto tam jest królem ostatnio.
-
no mam 1.6 gle.i na gazie i na benzynie jest to samo,nic nieznalazłem
-
no mam 1.6 gle.i na gazie i na benzynie jest to samo,nic nieznalazłem
Sprawdź luzy w osiach przepustnic gaźnika i czy przypadkiem nie bierze gdzieś lewego powietrza.
-
ok dzieki.zobacze
-
dokładnie, sprawdź czy przypadkiem nie ma luzu na ośkach przepustnic, czy się nie blokuje, czasem trzeba przeszlifować drobnym papierem gładź gardzieli i krawędź przepustnicy.
-
dzieki bartku lukne to jak znajde chwilke
[ Dodano: 02 Kwi 2008 22:16 ]
a teraz zaczoł jeszcze gasnac na obrotach małych
[ Dodano: 02 Kwi 2008 22:16 ]
a teraz zaczoł jeszcze gasnac na obrotach małych
-
moze to nie gaznik a zaplon szfankuje?? np regulator przyspieszenia zaplonu
-
własnie regulator działa.bo sprawdzałem
-
to sprawdz modul zaplonowy jezeli masz elektroniczny uklad zaplonowy. A jak sie okaze ze modul jest sprawny to szykuj sie do wymiany ceweczki ktora siedzi w aparacie zaplonowym. i sprawdz styki w kopulce. moze sa zabrudzone. tez mialem ten sam problem
-
ok sprawdze jak znajde chwile
dzieki pozdro
-
jak ci sie tak dzieje z obrotami to wez przejedz sie z niedomknieta maska silnika i zobacz czy jest roznica w obrotach powinny wzrosnac, ja stawiam na lapanie lewego powietrza pewnie przez obudowe filtra wymien ja albo taniej zmien filtr powietrza i oklej dokladnie dekiel silikonem trwale do nastepnej wymiany filtra :mrgreen:
a skontroluj ta gume co dociska do gaznika moze jest uszkodzona kurde najlepsze w tych autach ze wszystko se mozna wymienic na nowe za grosze :D
to wiesz co wymien se i cewke w aparacie ,kopulke tez przydaloby sie i palec, ja juz nie pamietam ale 2 lata temu to ta cewka wyniosla mnie 40zl jak sie nie myle :shock:
-
dzieki kolego juz zrobiłem to była wada powietrza lewego i własnie aparatu
-
ja sie podepne pod ten temat w moim atu 1,6 gli odpale jest oki 1500 obortow po chwili schodza do 1000 i gitara
ale jak jade zatrzymam sie to czasem mi podbije obroty jak zwykle przy niskiej temp. do okolo 1200-1300 a nieraz ma 700-800 obrotow i takie trzyma do nastepnego zatrzymania
i raz jets normalnie raz nie i nie wiem czy to wina lewego powietrza tez ???? tylko mi nie zgasnie jak trzyma te okolo 700 obrotow tylko je bedzie tak dlugo trzymal az nie rusze a na nastepnym postoju jak mu sie spodoba takie ma obroty