FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Grzesiek w Kwiecień 14, 2008, 10:03:07 am
-
Witam zamierzam przerobić kolektory i głowicę kompleksowo od czego powinnem zacząć i co robić.Co do części to słyszałem że lepiej dać głowicę od 125p ,i kolektor ssący też od 125,a wydechowy od gsi mam wszystko itp.Tylko brakuje mi informacji ile max powiększyć kanały itp...Za wszystkie odpowiedzi dziękuję szukałem ale nie mogłem się doszukać tego tematu wyniki szukania (http://www.fsoptk.pl/forum2/search.php?search_id=567857413&sid=3dbb30a59aa19aa863105f6539902748&start=0) .Miło widziane są też pomocnicze strony internetowe.
-
Fiat 125p Sport miał chyba 34mm. Po prostu dopasuj do siebie kolektor i głowicę. To daje najwięcej. Dodatkowo warto zjechać przełamanie kanałów przy zaworach (zakręcają o ok 45 stopni w ostry sposób).
-
http://www.sqad.pl/por_002.php
-
Dzięki dzięki przyda się super opis
-
Jaka jest dokładnie różnica w kształcie komór spalania w głowicy GSI a resztą polonezowskich? Jakby ktoś miał zdjęcie byłoby super.
-
a czym maja sie niby roznic
podobno powierzchnie sa gladsze ze wzgledu na odlewanie ,a nie obrobke skrawianiem ,ale kto ich tam wie ile w tym prawdy
-
tutaj są zdjęcia głowicy z mojego gsi
http://www.osi.pl/~waniol/rozne/polonez/
-
no na zdjeciach widac ,ze nie ma ostrych krawedzi
-
Jeśli przerobie głowicę i dolot w gaźnikowcu to czy później nie będą się działy jakieś dziwne rzeczy typu dziura w obrotach itp w związku ze zmienioną pojemnością dolotu ?
-
Dzięki Wiciu za fotki.
-
elektrokiler,
nie beda sie dzialy dziwne rzeczy
-
Grzesiek32211, przerobiłeś już ? jakie efekty ?
-
Na razie splanowana i poprawione kanały przybyło sporo na przyśpieszeniu bardzo i znikła mi ta dziura a może to przez regulacje na analizatorze.
-
Czyli gra warta zachodu ?
-
Pewnie ze warta w kazdym starszym konstrukcyjnie silniku :) im starszy motor tym wiecej daje.