FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Grzesiek w Kwiecień 14, 2008, 10:03:07 am

Tytuł: Obróbka i porting głowicy.
Wiadomość wysłana przez: Grzesiek w Kwiecień 14, 2008, 10:03:07 am
Witam zamierzam przerobić kolektory i głowicę kompleksowo od czego powinnem zacząć i co robić.Co do części to słyszałem że lepiej dać głowicę od 125p ,i kolektor ssący też od 125,a wydechowy od gsi mam wszystko itp.Tylko brakuje mi informacji ile max powiększyć kanały itp...Za wszystkie odpowiedzi dziękuję szukałem ale nie mogłem się doszukać tego tematu wyniki szukania (http://www.fsoptk.pl/forum2/search.php?search_id=567857413&sid=3dbb30a59aa19aa863105f6539902748&start=0)  .Miło widziane są też pomocnicze strony internetowe.
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: OLO w Kwiecień 14, 2008, 10:51:52 am
Fiat 125p Sport miał chyba 34mm. Po prostu dopasuj do siebie kolektor i głowicę. To daje najwięcej. Dodatkowo warto zjechać przełamanie kanałów przy zaworach (zakręcają o ok 45 stopni w ostry sposób).
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Kwiecień 14, 2008, 12:10:25 pm
http://www.sqad.pl/por_002.php
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: Grzesiek w Kwiecień 14, 2008, 12:51:21 pm
Dzięki dzięki przyda się super opis
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: Plus98 w Kwiecień 17, 2008, 23:13:42 pm
Jaka jest dokładnie różnica w kształcie komór spalania w głowicy GSI a resztą polonezowskich? Jakby ktoś miał zdjęcie byłoby super.
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 18, 2008, 02:13:09 am
a czym maja sie niby roznic
podobno powierzchnie sa gladsze ze wzgledu na odlewanie ,a nie obrobke skrawianiem ,ale kto ich tam wie ile w tym prawdy
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: wiciu w Kwiecień 18, 2008, 19:28:57 pm
tutaj są zdjęcia głowicy z mojego gsi
http://www.osi.pl/~waniol/rozne/polonez/
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 18, 2008, 20:30:01 pm
no na zdjeciach widac ,ze nie ma ostrych krawedzi
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: elektrokiler w Kwiecień 18, 2008, 21:30:05 pm
Jeśli przerobie głowicę i dolot w gaźnikowcu to czy później nie będą się działy jakieś dziwne rzeczy typu dziura w obrotach itp w związku ze zmienioną pojemnością dolotu ?
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: Plus98 w Kwiecień 19, 2008, 01:16:09 am
Dzięki Wiciu za fotki.
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 19, 2008, 01:16:53 am
elektrokiler,
nie beda sie dzialy dziwne rzeczy
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: elektrokiler w Maj 18, 2008, 19:34:53 pm
Grzesiek32211, przerobiłeś już ? jakie efekty ?
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: Grzesiek w Maj 19, 2008, 16:27:59 pm
Na razie splanowana i poprawione kanały przybyło sporo na przyśpieszeniu bardzo i znikła mi ta dziura a może to przez regulacje na analizatorze.
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: elektrokiler w Maj 25, 2008, 12:36:45 pm
Czyli gra warta zachodu ?
Tytuł: Przerobienie głowicy
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Maj 25, 2008, 23:07:14 pm
Pewnie ze warta w kazdym starszym konstrukcyjnie silniku  :)  im starszy motor tym wiecej daje.