FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Linek w Kwiecień 15, 2008, 14:16:38 pm
-
panowie dluzszy czas mialem luz palil w miescie do 12L a ostatnio zauwazylem ze spadla mi rurka od dolotu z filtra wiec ja zalozylem spowrotem a teraz problem bo nie chce na niej w ogole jechac do 2000 obrotow dusi sie dlawi prycha kangurki robi. a jak tylko sciagne dolot odrazu jezdzi z tym ze na 50km wypalil mi juz z pol zbiornika gazu :shock: :x
-
jaka rurka dolotu ?
-
ta ktora idzie od filtra powietrza za prawa lampe :D
-
daj ja za akumulator i przestaw termostat w puszcze recznie zeby z niej bral powietrze a potem zablokuj.
co do samego problemu z dlawieniem i zwiekszonym spalaniem gazu to pierwszy raz czytam taki problem spowodowany dolotem. zazwyczaj kazdy narzekal ze mu auto gaslo. nie bawiles sie przypadkiem regulacja gazu? mozesz sprawdzic stan filtrow (powietrze+od gazu).
-
zeby jakos jechal musialem rozkrecic ostro srube od gazu :x ale jest taki problem nastepuje to zazwyczaj na 2-3 biegu miedzy 1500 a 2000 obrotow ze sie tak dusi a szczegolnie zaraz po skrecie
-
skłąd mieszanki na reduktorze.
-
Jeszcze dobrze by było jak byś nas oświecił jaki masz silnik w swoim Poldzie.Znajomy kiedyś C+ GLI wymienił filtr powietrza na nowy i myślał,że ujdzie mu to płazem bezboleśnie.No i zaczęło się kichanie,prychanie,kangurki.Musiał jechać do gazownika regulować gaz bo zmienił się skład mieszanki.GLE są bardziej odporne tego typu zabiegi.A jak z filterkami powietrza i gazu u Ciebie?Może trzeba tam zajrzeć.
-
zeby jakos jechal musialem rozkrecic ostro srube od gazu :x ale jest taki problem nastepuje to zazwyczaj na 2-3 biegu miedzy 1500 a 2000 obrotow ze sie tak dusi a szczegolnie zaraz po skrecie
czyli przy gazie dłubałeś i od tego zaczęły się mniej więcej problemy Twoje (nie mówię tylko o spalaniu). skoro na zakrętach masz takie akcje to nic innego jak padnięte i do wymiany MEMBRANY w parowniku (przerabiane u wielu już nie jeden raz).
-
rozkrecilem dopiero jak zaczely sie dziac te cyrki a musialem jakos do roboty dojechac :roll:
-
sprawdz stan filterka gazu, mozesz i powietrza, zrob z tym dolotem porzadek jak napisalem i sprawdz te biedne membrany w parowniku a najlepiej wymien. jak nie to jedz do gazownika, niech sie w cudotworce pobawi.