FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: PapaSmerf82 w Maj 04, 2008, 19:12:12 pm
-
Witam
Mam taki problem Moj poldek przy hamowaniu gdy wrzucam na luz to obroty spadaja do 500 czasami mniej i tak to sie trzyma pare sekund a pozniej gasnie:(Moze mi ktos podpowiedziec co najpierw gdzie sprawdzic?
-
silniczek krokowy, dalej musisz poszukać na forum, na wtrysku sie nie znam, więc nie chce pisać głupot
-
zapomnialem dodac ze jest on zagazowany i tylko na gazie takie problemy sie dzieja Obroty na luzie wachaja sie pomiedzy 900 a 800 a znowu jak go przelacze na benzynke ma rowny 1000 co moze byc przyczyna
-
zużyty parownik, żle ustawiona mieszanka gazu
-
Z reguly to takie hopki dzieja sie jezeli silnik dostaje za duzo powietrza. Sprobuj przyslonic dolot jakas tektura. Nie calkowicie, ale zeby odciac ped powietrza.
-
Podczepię się pod temat, bo mam podobny problem na gazie(nieuciążliwy bo bardzo rzadko). Podczas normalnej jazdy po przerzuceniu na luz auto łapie normalne wolne obroty, przy szybkim ruszeniu (do ponad 5000rpm na I i II biegu) obroty spadają i auto gaśnie? Czy przyczyną jest to że gaz łapie za dużo powietrza? Kiedyś po szybkim przyspieszeniu doszło do tego, że auto przez około 15 minut w ogóle gasło na wolnych obrotach a potem wszystko wróciło do normy :idea:
-
czesta przyczyna - ustawienie mieszanki, zadsza przyczyna- uszczelki reduktora sa powodem (gdy sa juz stare ich membrany zle funkcjonuja, reduktor moze byc juz brudny - to powoduje falowanie obrotow, przygasanie silnika podczas gwaltownego puszczenia gazu i dania na luz po szybkiej jezdzie, lub bezposrednio po spuszczeniu gazu gdy samochod stoi)