FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Pasik w Maj 22, 2008, 17:36:43 pm
-
Koledzy o dłuższego czasu planuje zrobic chłodnice oleju tylko zastanawiam sie i szczerze mówiąc nie mam pojecia jak wykonac przystawke pod filtr oleju Moze ktos mi pomoze Z góry dzieki :D
-
A ja z ciekawości zapytam po co takie coś ? :roll:
-
a czy rzeczywiście masz tak wysilony silnik, aby wymagał chłodzenia oleju. miałem kiedyś mirnik tempratury oleju w 126 tam dochodziła do 120 C i nic się nie działo.
-
Ja mam podstawkę z opla kadeta GSI - wymagała rozszlifowania otworu i wytoczenia nowej śruby trzymajcej filtr i podstawke do stopki.Ponoć z fiata takie podstawki pasują bez problemu.
Możesz jeszcze użyć wymiennika olej/woda - wymiennik ma większość silników TD oraz mocnych benzyniaków , tylko dopiąć to w układ chłodzenia i dorobić śrubę.
-
Ja mam podstawkę z opla kadeta GSI - wymagała rozszlifowania otworu i wytoczenia nowej śruby trzymajcej filtr i podstawke do stopki.Ponoć z fiata takie podstawki pasują bez problemu.
Możesz jeszcze użyć wymiennika olej/woda - wymiennik ma większość silników TD oraz mocnych benzyniaków , tylko dopiąć to w układ chłodzenia i dorobić śrubę.
A masz moze jakief otki albo rysunki jak to przerobic ?????????
[ Dodano: 23 Maj 2008 14:31 ]
A czy z PEUGEOT POLONEZ TRUCK 1.9 D podejdzie taka przystawka do silnika poldka 1.6 A moze da sie jakos wypóścic rurki z tej przystawki przy silniku co jest filtr oleju przykrecony ?????????????
-
W tym temacie jest zdjęcie jak to wygląda założone w DOHC - ale w OHVce będzie identycznie.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=14594&start=0 (http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=14594&start=0)
Jak znajdę ten temat co zapodawałem same fotki tego to zaraz zapodam.