FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: Aris_1990 w Czerwiec 07, 2008, 15:19:19 pm
-
Witam
Mam parę problemów z polonezem.
Problemem jest zmiana biegu z 4 na 5. Zamiast zmniejszenia sie obrotów to one idą w górę około 1000.Co może być powodem tego i jaki koszt tego mógłby wynieść za naprawę.
Proszę o poradę. Z góry dziękuje
-
Hmmm..., może ślizgające się sprzęgło.
-
Jaki masz silnik? GLE czy może GLI,GSI,MPI.Bo jerzeli to gażnik to raczej usterka natury mechanicznej.Natomiast pozostałe to oprócz tego dochodzi jeszcze awaria elektroniki-komputery i te sprawy,a w tym przypadku mogą dziać się cuda.
-
silnik wyje a samochód zwalnia, czy jak? co to znaczy obroty wzrosły, jeżeli szybkość też wzrosła, to masz dobry silnik. a jeśli spadła, to masz sprzęgło do regulacji lub naprawy. za mało konkretów podałeś.
-
ARIS_1990-Witam
Mam parę problemów z polonezem.
Na początek gdy dodaje gazu odczuwam jakby silnik rył, świst cały czas występuje.
Poldek ma silnik 15, gaźnikowy na gaz i przejechane 144 tys. Każdy mechanik mówi co innego od panewek i zaworów sie zaczęło a doszło do skrzyni biegów.
Co może być powodem tego i jaki koszt tego mógłby wynieść za naprawę.
Proszę o poradę. Z góry dziękuje
Ten opis ARISA skopiowałem z tematu o silniku,kolega rozpisał się po całym forum.Myślę,że może mieć coś wspólnego z w/w userką.Jak dla mnie to chyba skrzynia.
-
Aha dzięki wielkie