FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: benzyniarz w Czerwiec 19, 2008, 20:27:15 pm
-
Opisze od początku, a więc tak podczas startu na zimnym silniku polonezik nie ma mocy w ogóle nierówno pracuje. Aby ruszyć bardzo powoli puszczam sprzęgło i leciutko dodaje gazu(noga w podłodze momentalnie gasi silnik), polonezik leciutko się toczy dopiero przy 2100 obr dosteje trochę mocy i można jechać. Po jakiejś minucie przełączam na gaz i jeździ bez problemu, równo pracuje ogólnie ok. Gdy silnik nagrzeje się można jako taka jeździć na benzynie ale bez rewelacji, o dziwo najlepiej pracuje po zapaleniu check engine ( nie śmiać się). Co jest nie tak i ile orientacyjnie będzie to kosztować, dzięki za odpowiedzi. Dodam że to check engine to się przeważnie nie pali bardzo rzadko się pojawia.
-
benzyniarz, sprawdź wogóle z ciekawości co Ci za błąd wywala.
Stawiałbym na TPS.
-
co to jest tps? ile takie sprawdzenie kosztuje? nie mam sprzętu żeby samemu to sprawdzić
-
benzyniarz, najpierw sprawdź błędy.
Tutaj jak odczytać:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic480108.html
Tutaj co zewrzeć:
(http://img294.imageshack.us/img294/6358/diagnostykamultecfsovj9.th.gif) (http://img294.imageshack.us/my.php?image=diagnostykamultecfsovj9.gif)
TPS to czujnik położenia przepustnicy. Ja bym Ci to sprawdził za darmo ;) Potrzebny tylko zwykły miernik - koszt poniżej 10 zł. Ale nie będę się przed sprawdzeniem kompa bawił w jasnowidza ;)
Z jakiej części Polski jesteś? Ja też jestem ze wsi - możesz podjechać :P
-
fajny sposób jutro spróbuje
-
A tak z ciekawości reset komputera wogóle robiłeś?
Tylko nie rób reseta czasami tuż przed sprawdzeniem błędów :P
-
nie nie robiłem nawet nie wiem jak się to robi
-
Odpinasz po prostu akumulator, idziesz na kawę, wracasz i reset zrobiony.
Ale wtedy przestanie Ci błędy pamiętać. Zrób dopiero jak je odczytasz.
-
pytanko gdzie znajdę to złącze właśnie się zabieram za sprawdzanie ale nie mogę tego namierzyć, gdzieś koło bezpieczników?
-
za schowkiem schowane jest za wykładzina
-
kurka nadal nie mogę znaleźć jest ktoś w stanie zaznaczyć, (http://www.wgraj.net/img.php/23348.gif) (http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=23348)
-
kolego benzyniarz, na poczatku trzeba bylo zaznaczyc ze to plus jest. kolega matucha, dal zdjecie od gniazda abimexa. wiec myslalem ze chodzi wlasnie o abimexa. przepraszam bardzo za wprowadzenie w blad ale nie bylo dokladnie opisane jaki model czy bosch czy abimex
-
Witam mam problem nie będe zakladał nowego watku więc tu napisze mam probloem tylko na benzynie silnik zapala normalnie ale jak chce ruszyć z 1 biegu silnik gaśnie daje do 1,5tys obrotów i próbuje ruszyć dalej to samo dopiero jak dam duże obroty 2,5 tys to wtedy rusza ale zyeby przyśpieszać muszę dawać praktycznie większą połowe gazu co jest ?? pompka daje za słabe ciśnienie ?
-
przeciez masz plusa to po co rozpruwasz deske rozdzielcza ?
to w abimexie jest pod deska
w boschu (caro plus gli) wtyczka gniazdo diagnostyczne jest pod maska
taka wtyczka zenska na trzy przewody zaslepiona (zaslepka)
zeby odczytac bledy trzeba kompa podlaczyc
Doookłądnie, na lewym nadkolu (po stronie kierowcy) pomiedzy pompa hamulcowa a błotnikiem znajdziesz wtyczkę.
-
up
Witam mam problem nie będe zakladał nowego watku więc tu napisze mam probloem tylko na benzynie silnik zapala normalnie ale jak chce ruszyć z 1 biegu silnik gaśnie daje do 1,5tys obrotów i próbuje ruszyć dalej to samo dopiero jak dam duże obroty 2,5 tys to wtedy rusza ale zyeby przyśpieszać muszę dawać praktycznie większą połowe gazu co jest ?? pompka daje za słabe ciśnienie ?
-
albo pompka pada ,albo masz brudny wtryskiwacz ,albo poprostu masz wode w baku
no i jeszcze kilka przyczyn by sie znalazlo