FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: grzegi w Czerwiec 24, 2008, 12:01:53 pm
-
Witam
Mam mały problem. Wymieniałem silnik w Polonezie 1.4 (w starym zawór wpadł mi do cylindra i remont przkroczyłby wartośc silnika...) i niestety zapomniałem jak szły wężyki od kolektora ssącego.
Mam podłączony gruby wąż do serwo hamulca. Wąż ten mniej więcej w połowie jest przęciety i wmontowany tam jest trójnik. Od niego ma iśc cienki wężyk spowrotem do kolektora? Druge cienkie wyjście z kolektora ma iść do urządzenia na końcu listwy z wtryskami? A co z ciśnieniem na sterowanie ogrzewaniem w kabinie - nie wiem gdzie to podłączyć.... Jeśli to możliwe prosze o zdjęcie - mogę zrobić jak ja podłączyłem ale raczej tak nie - bo brakuje mi miejsca do podłączenia podciśnienia sterowania ogrzewaniem....
-
wmontowany tam jest trójnik
bo brakuje mi miejsca do podłączenia podciśnienia sterowania ogrzewaniem....
Rozomiem ze masz pluszaka, do tego trojnika podlanczasz wezyk ktory wychodzi z ten koli przykreconej do plastikowego podszybia ona odpowieda za sterowanie ogrzewania.
-
1. gruby z kolektora do serwa
2. z kolektora cienki do podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa (to coś na końcu listwy wtryskowej)
3. z kolektora cienki do czujnika podciśnienia zainstalowanego wewnątrz komutera sterującego pracą silnika (ECU)
W wersji PLUS jest trójnik w przewodzie do serwa i to pod niego się zakłada wężyk od sterowania ogrzewaniem (takia wielka czarna pucha zainstalowana na podszybiu).
-
WIELKIE DZIĘKI!
Faktycznie zapomniałem o podłączeniu komputera - teraz wszystko jest OK!
Pozdrawiam
-
pozwólcie że podepnę się z pytaniem. chodzi właśnie o rurki podciśnienia. nie mogę dojść gdzie dochodzą rurki od tej czarnej puszki obok kolektora dolotowego( nie ta od ogrzewania tylko zbiornik podcisnienia) jedna idzie do kolektora a ma jeszcze 2 wyjscia i gdzie je dać??
pozdrawiam
-
tej czarnej puszki obok kolektora dolotowego
Takie okrągłe wielkości puszki po farbie ok. 1,5l?? To nie pojemnik na podciśnienie a filtr par paliwa. Jego zadaniem jest uwalnianie par paliwa ze zbiornika paliwa do kolektora ssącego. Zatem jak łatwo się domyśleć jeden wąż idzie do kolektora ssącego (tak między 2 a 3 cylindrem na "baranie") drugi do zbiornika paliwa (szukaj jakiegoś wolnego przewodu co idzie pod auto przy innych przewodach paliwowych). A po co trzeci przewód to nie mam pojęcia... może jakiś efekt produkcji. Albo dostęp ciśnienia atmosferycznego do filtra.
-
Bocian szukałem tak jak mówisz ale tam nie ma żadnego wolnego przewodu paliwowego ani idacego obok nich...:(
zaraz bede miał dość auto chodzi cholernie nierówno jakby nie chodził jeden cylinder...
świece zmienione przewody też silnik w poldzie z którego przekładka była smigał jak głupi
a tutaj....brak mocy ledwo da sie ruszać o podjazdach na biegu wyższym niż 1 można zapomnieć...Pomocy Koledzy
-
(http://images31.fotosik.pl/350/f90d50cb6f5fb47cm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f90d50cb6f5fb47c.html)
(http://images25.fotosik.pl/263/bc1ec901e35820adm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc1ec901e35820ad.html)
(http://images31.fotosik.pl/350/826847797bf09e83m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/826847797bf09e83.html)
(http://images23.fotosik.pl/263/27bfbbc4931f04b6m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27bfbbc4931f04b6.html)
po kliknieciu sie otworza starałem sie jak najwieksze