FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: darek89lubin w Wrzesień 05, 2008, 13:48:29 pm

Tytuł: zmiana zegarów i problem :( pomocy
Wiadomość wysłana przez: darek89lubin w Wrzesień 05, 2008, 13:48:29 pm
co zrobić z linką od licznika ? wymienić na tą od okrągłych zegarów czy można coś zrobić z tą od tych kwadroatowych ... sorki może banalne pytanie ale dopiero wchodze w świat mechaniki a szukałem na forum i nie mogłem znaleźć :(
Tytuł: zmiana zegarów i problem :( pomocy
Wiadomość wysłana przez: śledzik w Wrzesień 05, 2008, 14:12:48 pm
w zegarach od 94 do 96 jest inne zapiecie linki. plastikowe. w starych jest skrecane. czyli linke musisz zmienic. tak samo jak chcialbys zalozyc zegary od plusa. tez juz jest inne zapiecie. wiec zmiana linki nie unikniona
Tytuł: zmiana zegarów i problem :( pomocy
Wiadomość wysłana przez: Maxiu w Wrzesień 05, 2008, 15:51:07 pm
Musisz wymienić linke. Raz że ma inna końcówkę, to dodatkowo jest krótsza. Ja dorobiłem nawet specjalna przejściówke co by można założyć starą linke na nowe zegary, ale i tak nic z tego, bo stara linka jest po prostu za długa, zaginając ja żeby weszła w nowy otwór popęka Ci pancerz i nic Ci z niej.
Tytuł: zmiana zegarów i problem :( pomocy
Wiadomość wysłana przez: darek89lubin w Wrzesień 06, 2008, 21:33:21 pm
a co wy na to jak bym zamienił napęd prędkościomierza ?? tzn rozkręcił stary z kwadraciaka i wstawił go zamiast toego co jest w okrągłym ?? wtedy z linką nie musiał bym kombinować co wy na to ??
Tytuł: zmiana zegarów i problem :( pomocy
Wiadomość wysłana przez: Maxiu w Wrzesień 06, 2008, 22:33:49 pm
Nie ma mowy.Przecież jest całkowicie inaczej wyskalowany.> chodzi Ci że włożysz stare bebechy pod nowa tarcze? Niech Cie nieodstrasza wymiana linki, robi sie to prosto, samochodu nie trzeba podnosic. Ja to robiłem w zimie w garażu wiec to naprawde nie problem :D Nowa linka kosztowała 17 zł.
Tytuł: zmiana zegarów i problem :( pomocy
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Wrzesień 06, 2008, 23:52:43 pm
Cytat: "darek89lubin"
a co wy na to jak bym zamienił napęd prędkościomierza ?? tzn rozkręcił stary z kwadraciaka i wstawił go zamiast toego co jest w okrągłym ?? wtedy z linką nie musiał bym kombinować co wy na to ??



zalezy jakie masz zegary okrągle bo z pierwszych lat okrągle zegary mają licznik km dziennych u gory, kasowany pokręcaniem, a u dolu licznik glowny z 5 miejscami, i jesli masz takie to mozesz przełozyc z kwadratowych, ale jesli masz z dziennym u dołu i kasowanym przez przycisnięcie i głownym u gory na 6 cyfr to juz jest co innego.

ale nie widze problemu w zakupie nowej linki za 15 zl i przynajmniej nie ryzykujesz ze cos popsujesz rozbierając zegary no i masz nową linkę :)