FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Grzesiek w Wrzesień 05, 2008, 20:42:38 pm
-
Niestety w szukające nie znalazłem tematu
http://www.fsoptk.pl/forum2/search.php?mode=results
I chciałbym poprosić kogoś obeznanego lub mającego po prostu kompletny schemat instalacji rovera o udostępnienie schematu instalacji , ponieważ nie wiem do końca co będę musiał podłączyć aby silnik po swapie z 1.5 gle na 1.4 zagadał a ja dokładniej nie znam elektryki rovera bo widziałem go raz w życiu u dawcy ;)
-
prosze bardzo poznanska dobroc http://www.plikus.pl/zobacz_plik-polonez-160801.html
-
dzięki ;d
-
Niestety plik już został usunięty. Czy mógłbyś posesłać?
-
witam!!!
jak pobrać ten schemat??? wyskakuje komunikat że nie odnaleziono pliku:(
-
Może ktoś odnowić plik?
-
http://img199.imageshack.us/img199/9129/schematrover.png
Schemacik wiązki silnika "wycięty" z Morawskiego.
-
Panowie,potrzebuję schemat/opis pinów kostki instalacji el.silnika. Wrzuciłem roverka do kanta i zostało mi podłączenie pompy paliwa i reszty instalacji pod kostkę bo cewkę podpiąłem pod oryginalne kable z instalacji fiata( + -)
Poza tymi dwoma kostkami mam jeszcze jedną wolną,dwupinową,która jest hermetyczna i wychodzi tuż przy złączu diagnostycznym.
Może ktoś rozgryzie co gdzie mam podpiąć?(http://img697.imageshack.us/img697/4806/1002562.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/i/1002562.jpg/)
(http://img69.imageshack.us/img69/2087/1002564w.th.jpg) (http://img69.imageshack.us/i/1002564w.jpg/)
(http://img9.imageshack.us/img9/6855/1002565s.th.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/1002565s.jpg/)
Dodam,że silnik siedzi we Fiacie 125p MR 87rok,z instalacji fiatowskiej w komorze są wolne dwa przewody po regulatorze napięcia i alternatorze.
Z góry dzięki za pomoc
-
Poza tymi dwoma kostkami mam jeszcze jedną wolną,dwupinową,która jest hermetyczna i wychodzi tuż przy złączu diagnostycznym.
pochłaniacz par paliwa, nie musisz go mieć.
Ta duża 2 pinowa to stały plus
Ta druga to tzw. złącze 13 - krotne, weź morawskiego, albo schemat inst, rovera i zobacz po kolorach co do czego, z tego co pamietam: biały - plus po stacyjce, biało-czarny - impulsy do cewki, biało-fioletowy - pompa paliwa
Co altka to bierzesz przewód który idzie do kontrolki na desce i łączysz z przewodem z tej kostki 13 - krotnej, reszta wycinasz.
-
Wczoraj przysiadłem ze schematem przy fiacie i już wszystko sobie rozplanowałem.Instalacja ogarnięta:D
Maxiu dzięki za pomoc