FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Grzesiek w Wrzesień 06, 2008, 01:25:35 am
-
Witam na szukajce w tematach nie znalazłem na niektóre pytanie odpowiedzi wiec się zapytam.
1.Co dokładnie trzeba przerabiać aby wsadzić silnik rovera słyszałem o tym ze belka stabilizator i chyba most ja mam wąski może coś jeszcze.
2.Jak sprawa z elektryka wygląda jak to podpiąć pod zegary, czy to jest w jednej wiązce czy te wiązki są podzielone jedna od wtrysku druga od zegarów konkretnie obrotek temperatura itp.
3.Co konkretnie potrzebne jest prócz: silnika, komputera ,wiązki, skrzyni, kolektorów,przepustnicy, filtra powietrza, układu wydechowego
Ew.Jakbym sobie coś przypomniał i nie znalazł w szukajce opisze to tutaj
-
temat swapu na 1,4 byl poruszany.
okazuje sie ze jest to za duzo roboty i kosztow,czyli jest calkiem nieoplacalne.
masz mr 91,czyli waski,to musial bys;
- zmienic przednia belke z drazkami itp
-przespawac podstawe akumulatora z prawej na lewa
-zmienic linki gazu i sprzegla
-wymienic skrzynie biegow
-przydaloby sie wymienic most.tylko ze ten bedzie szeroki i sa male problemy z przykreceniem.powiedzmy ze tryby w moscie.
-zegary calkiem niepasuja do kostek i calej instalacji
-jezeli zmienisz zegary to linka predkosciomierza tez.
-cala instalacja z 1,4 musi byc przeszczepiona i nic nie pasuje do tego modelu,to jest juz za duzo roboty
-chlodnica na szersza od mr 93
-poczatkowy uklad wydechowy musi byc od poloneza 1,4 i trzeba dorobic od spodu lapy trzymajace ten wydech.
-masz gle,czyli gaznik.musisz wtedy zalozyc bak z elektryczna pompa paliwa
-jezeli zalozysz most od 1,4 to na 90% bedzie ze szczekami.czyli kombinacje z linka recznego.
zeby przelozyc silnik musisz miec kompletnego sprawnego dawce.w tym silniku jest tyle osprzetu i pierdol ze skompletowanie reszty majac silnik to nielada wyczyn.
-
http://witryna.fucio.pl/ptk/forum2/showthread.php?t=267
tutaj masz wkladnie roverka do boscha, ale niewiele wiecej trzeba zrobic przy wkladaniu do GLE, tzn u ciebie problemem bedzie waski zawias bo roverowa belka jest szeroka
-
polofix,
Co ty piiiiii.zegary calkiem niepasuja do kostek i calej instalacji
-jezeli zmienisz zegary to linka predkosciomierza tez.
Na 99% da się zostawić stare zegary bo obrotomierz działa na tej samej zasadzie. Cały jeden kabelek spod cewki WN jak w gaźniku.
-cala instalacja z 1,4 musi byc przeszczepiona i nic nie pasuje do tego modelu,to jest juz za duzo roboty
Aby podłączyć silnik wystarczy kilka kabelków i zabangla. Jedyny plus instalacji z 1,4 to nowsze rozwiazania i dodatkowe kabelki do podświetlania klawiszy czy urządzenai mikroprocesorowego.
przydaloby sie wymienic most.tylko ze ten bedzie szeroki i sa male problemy z przykreceniem.powiedzmy ze tryby w moscie.
Jakie problemy z przykręceniem?? rozstaw mocowań mostu do nadwozia jest standardowy dla każdego PN/DF...
przespawac podstawe akumulatora z prawej na lewa
Jak się uprzesz to nie trzeba. Storzek albo rura z diesla i filtr z GSI. Widziałem na Czerniewicach taki patent.
-chlodnica na szersza od mr 93
W fiatach jakoś sobie radzi mniejsza. Ale większa będzie lepsza to oczywiste.
zmienic przednia belke z drazkami itp
W borkostworku mam wąską belkę z dospawanymi samymi wspornikami pod poduszki rovera więc się da i bez zmiany zawieszenia.
zeby przelozyc silnik musisz miec kompletnego sprawnego dawce
Najlepiej ale niekoniecznie...
Więc życzę powodzenia w swapowaniu...