FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: hans w Wrzesień 06, 2008, 16:27:03 pm
-
Witam. Dzisiaj podczas wyjeżdżania z parkingu wspomaganie zaczelo bardzo głośno piszczeć, po oględzinach zaobserwowałem ze podczas skrecenia kół na maksa w lewo lub w prawo koło od wspomagania jakby zwalniało i zaczyna piszczeć, dźwięk jest taki jakby metal o metal tarł. Olej sprawdzałem jest dobry i jest odpowiednia ilość. Aha, piszczy tylko przy maksymalnym skręceniu kół. Posiadam 1.6 GLi Bosch.
-
Witam. Dzisiaj podczas wyjeżdżania z parkingu wspomaganie zaczelo bardzo głośno piszczeć, po oględzinach zaobserwowałem ze podczas skrecenia kół na maksa w lewo lub w prawo koło od wspomagania jakby zwalniało i zaczyna piszczeć, dźwięk jest taki jakby metal o metal tarł. Olej sprawdzałem jest dobry i jest odpowiednia ilość. Aha, piszczy tylko przy maksymalnym skręceniu kół. Posiadam 1.6 GLi Bosch.
Ma piszczeć, to pasek lekko się ślizga, przy max skręcie pompa daje ma największą wydajność. Wszystko ok.
-
jimo#1921, ale ona piszczy jakbyś żywcem kurczaka zabijał :P
-
to podciągnij pasek, powinno pomoc, a dawno temu wymieniałes olej?
żywcem kurczaka zabijał
a btw, czy mozna zabic martwego kurczaka :P :twisted:
-
hans, ja mam to samo, jak dociągne kiere na maksa to pompa piszczy jakby pasek się miał urwać i spadają obroty, dlatego unikam takiego "dociągania" kierownicy
-
Zoltanno#1930, z tego co mi wiadomo to olej raczej nigdy nie był wymieniany
Seba OBR, no teraz robie dokladnie to samo.
-
a u mnie pompa podczas normalnej pracy podczas kręcenia kierownica wydaje z siebie dźwieki jakby nie miała siły kręcić, płyn jest nowy - od tego zaczełem.
-
miałem to samo,to jest normalne,dociągnięcie paska pomogło
-
pompa juz nie piszczy, WD40 załatwiło sprawe :) - na jakis czas ;/
Wymiana paska dopiero w 100% pomogła.