FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: bisz w Październik 18, 2008, 14:16:02 pm
-
Czy ktos z was mniejszosci posiadaczy 125p ktorzy przelozyli wspome od poldka moze podpowiedziec gdzie i jak zamontowali chlodniczke oraz zbiornik ? Mam nt chlondnicy spora rozkmine i jedyne co narazie wymyslilem to jakby schowana za rejestracja. I jeszcze jedno pytanie. Czy obecnosc wspomagania znaczaco zwieksza spalanie ? Zakladajac ze jedziemy ciagle prosto i nie krecimy to chyba nie ma jakichs strasznych oporow na kole pasowym pompy ?
-
chlodniczki nikt nie kaze ci montowac, np ZF jej nie mial a mysle ze raczej az tak nie zagrzejesz oleju zeby byla ona niezbedna. z tego co pamietam to mastah zalozyl JKC bez niej
-
jeszcze jedno, czy jest istotna wysokosc umieszczenia zbiornika z plynem ? Z uwagi na wysokosc cisnienia ?
-
nie ma kolego lisu załorzył do fiata wraz z chłodnica chłodnie umiesił przed chłodnica cieczy i przykrecił do belki gdzie jest umocowana klapa od silnika jak cos to pisz do niego
-
Może to pomoże ale ja mam kombinowane wspomaganie czyli pompa jest innej firmy kolumna innej i bez żadnej chłodniczki i narazie wszystko działa już drugi rok ezproblemowow.Oczywiście zamontowne jest to w pldeczku.
-
1.6 z Poloneza plusa, takze pompa i kolo juz na miejscu od zawsze
fotki mile widziane bardzo na marekd aglen.szczecin.pl, wiadomo gdzie @
-
A maglownica siedzi już na miejscu? bo ja miałem problem z powiększeniem ootworu w karoserii
-
maglownica czyli przekladnia? jeszcze nie. Zdaje sie ze trzeba troche otwor dociac bo orginalny jest ciut za maly... Najwazniejsze zdjecie mysle ze jest to :
(http://marekd.chrobry.pl/rurka.jpg)
zostaje jeszcze robota fleksa w postaci otworu z ktorego wychodza i wchodza rurki :)
-
Chyba ze masz wiatrak przed chłodnica to pomysł odpada :)
-
a po co miał miec wiatrak przed chłodnica?
-
a po co miał miec wiatrak przed chłodnica?
Przy 2.0 brakuje miejsca na wiatrak w normalnym miejscu, dlatego daje sie przed chlodnica cienki wiatrak od klimy z jakiegos nowszego auta,coby miec lepsze dojscie do silnika
-
zawsze mozna dac kilka obok siebie wiatraczkow od kompa :D
-
A co myślicie w 125p kombi (sanitarka) o wspomaganiu? oczywiście na orginalnym silniku 1.5.
-
to co w każdym innym 125p. głupie pytanie. :x
a ten silnik to 115c czy aa/ab?
-
1.5 ten wzmacniany nie wiem jakie ma tam oznaczenie
-
no wiec poczynilem pierwsze kroki z fleksa i wiertarka, chlodniczka juz zamontowana :)
(http://marekd.chrobry.pl/wp-content/gallery/125p/img_1094.jpg)
(http://marekd.chrobry.pl/wp-content/gallery/125p/img_1095.jpg)
(http://marekd.chrobry.pl/wp-content/gallery/125p/img_1096.jpg)
(http://marekd.chrobry.pl/wp-content/gallery/125p/img_1097.jpg)
-
i tak trzymać :wink:
-
powiedzcie mi koledzy ci, ktorzy zaliczyli juz wlasnareczna wymiane przekladni. idzie to zrobic nie korzystajac z kanalu ? Zrobilbym to w garazu, ale boje sie ze w radzie niepowodzen, (czyli wyjme stara a nowej nie wloze), nie uziemiac auta w garazu (w ktorym stacjonuje moj ojciec :D). Wiec, da rade to zrobic operujac tylko od gory i strony nadkola ? (w tym fleksa...)
-
kolego maglownica ci wejdszie na pewno.jak wytniesz dzire na trzpien ktory wchodzi do srodka to reszta to pryszcz
-
Jak najbardziej bez kanału to można zrobić. w razie jakich kolowiek pytań zapraszam na gg. w miare moich możliwości pomoge :D