FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: mateuszOBR w Listopad 08, 2008, 19:56:09 pm
-
Moze ktos wie jak temu zaradzic ??
(http://images44.fotosik.pl/27/c50b507ba2dd2562m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c50b507ba2dd2562)(http://images40.fotosik.pl/27/2b6f82e7a88ad1e2m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2b6f82e7a88ad1e2)(http://images32.fotosik.pl/393/3a9d57a24c4dc1c8m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3a9d57a24c4dc1c8)
-
Dala matka kase na lekarza to poszedl i kupil poloneza :?
-
haha bardzo smieszne
-
Buda pracuje?
-
zależny jak ?? rok 95 " od spodu zdrowy i nic nie pęka
-
Kolega kiedys zmienial resory i jak podpial most zauwazylem ze z 1 strony tylnie kolo bardziej wystawalo, a z drugiej sie chowalo pod nadkole. Tak jakby go zle zamocowal i caly sie przesunal.
-
a wrócił do swego poprzedniego stanu ??
-
Najpierw zanim zaczniesz ustawiac zbierznosc to napraw zawieszenie tzn wymien wszystkie elementy metalowo gumowe(wachacze, resory, drazki) oraz sworznie i koncówki drazków, jezeli masz mocno obnizone auto to moze byc problem z ustawieniem wszystkiego- jak juz ustawia to najczesciej w minusie.
-
zalezy jak to bylo mierzone
mozliwe ,ze po zrobieniu przodu ,czyli na poczatek ustawienie drazkow reakcyjnych , rozwniez tyl wroci do normy
-
8mm spokojnie na drążkach przestawisz .
a co do tyłu to możesz sobie dac luzu bo 3 mm to tyle co nic . wystarczy że delikatnie usiadl któryś resor i automatycznie to koło jest bardziej z tyłu .