FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Michael w Listopad 09, 2008, 09:08:48 am
-
Witam mam taki problem mialem stara pompe paliwa w swoim dohc chyba od fiata 125p i po dwoch trzech dniach stania nie odpalanym nie bylo opcji zeby zaciagnal benzyne z baku.Teraz pompa zostala wymieniona i jest podobny problem auto postoi 3-4 dni nie odpalane i nie odpali z baku,ale ze mam paten zeby sprawdzic czy pompa nie jest trzasnieta to wypinam przewod paliwowy i wkladam go do karnistra po paru kreceniach zaciaga benzyne z karnistra.Odpala chodzi rowno itd potem wpinam z powrotem przewody paliwowe zakrece i od razu bierze paliwo z baku i juz po tem przy 10 a nawet 15 odpaleniu nie ma problemu od razu bierze z baku paliwo.Pompa jest tylko na takiej kartonowej czy jak to nazwac podkladce nowa kupiona ze sklepu co moze byc przyczyna takiego dziwnego obiawu ?? pozdrawiam Michal.Dzisiaj sprobuje uszczelnic ta pompe wzgledem bloku kupilem uszczelniacz wysokotemeraturowy moze to cos pomoze.A wy co myslicie co powinienem jeszcze sprawdzic ?? pozdrawiam
-
A filtr paliwa jak się ma, o ile jest :?:
Ja bym pomyślało wymianie przewodów paliwowych między pompą, a bakiem.
-
możnaby je przedmuchać sprężonym powietrzem a dopiero potem pomyśleć nad wymianą
-
Ja jak sprawdzałem kiedyś u mnie w dieslu to sobie sprawdziłem w taki sposób, że przed samą pompką pod przewody podłączyłem sobie rurkę przeźroczystą i obserwowałem jak auto chodziło, jak auto stało i jak ręcznie pompowałem no i jak stało to się pojawiały pęcherzyki powietrza. Wpiąłem ją później przed filtrem i już się nie pojawiały. Kupiłem nowy komplet filtr + uszczelki i podziałało. Robiłem to coprawda w dieslu, ale myślę że można to analogicznie zrobić.
-
Filtr paliwa jest jego stan to jest sredni ale przewody sa ok bo jak tylko auto odpali z karnistra to potem przepinam przewody paliwowe w normalny obieg i wszystko jest jak najbardziej ok.Wiec z tad moje pytanie czy jest mozliowsc nieszczelnosci pompy czy to po prostu filtr paliwa moze byc bariera nie do pokonania ?? pozdrawiam
-
Filtr kosztuje 20 zł więc wymieniaj i sprawdzaj. Przewody jak są popękane też mogą łapać powietrze.
-
No wiem wiem filtr napewno kupie juz tuz po swietach ale kurcze jakos ostatnio ta pompe obmacalem troche i wydaje mi sie ze mniedzy pompa a blokiem silnika wyczuc mozna bylo benzyne ktora tm jest moze to moje subiektywne odczucie ale wydawalo mi sie ze tam wlasnie jest mokro od benzyny czy w takim razie uszczelniacz cos da ?? a jezeli przedmuchac przewody sprezonym powietrzem to w ktora manke te przewody te idace od zbiornika do pompy czy w odwrotnej kolejnosci ?? pozdro
-
U mnie od jakiegoś czasu jest dokładnie to samo, nie ma co się pierdzielić z tą pompką mechaniczną, jest problem z membrankami, lepiej od razu zasadzić elektryczną zewn. pompę pod gaźnik, problem z pompowaniem paliwa odpada - rozruch w zimie duużo lepszy.
-
Pompa palwa jest takze nowa wymienilem ja poniewaz w starej byl zniszczony ten wodzik czy jak to sie zwie ale mozliwe ze wlasnie cos z nia jest nie tak sprobuje przedmuchac przewody i zmienic filtr zobaczymy czy sie cos zadzieje czy nadal bedzie kicha pozdrawiam a jak to jest z ta elektryczna pompa jak to sie instaluje w aucie pozdro
[ Dodano: 11 Lis 2008 22:10 ]
Ok przedmuchalem przewody paliwowe i tak samochod chodzil gdyz musialem troche wode w nim zagotowac i w pewnym momencie skonczylo sie paliwo no to co karnister dolalem z 2 litry i wtedy juz nie bylo mowy o tym zeby ta benzyne z baku zassal.Wiec wrocilem do starego ukladu podlaczylem karnister do pompy na krotko pochodzil troche pochodzil przelaczylem przewody.Z powrotem do baku paliwa bum odapalil wiec juz jestem glupi co to mzoe byc pomocy