FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: shadoow3 w Listopad 16, 2008, 21:08:13 pm
-
Witam
Moj problem polega na tym iz od pewnego czasu nie moge odpalic mojego poldka na gazie Pale go z 30 minut i nic az bateria siada. Łapie na sekundke moze dwie i lipa a gdy juz zlapie na gazie to pali tak jak by nie mial iskry na wszystkich swiecach Wymienilem swiece sprawdzilem czy iskra gdzies i nic wsztystko jest w porzadku Nie wiem co moze byc przyczyna Jwsli ktos wie to prosze o pomoc
-
zimno jest to trzeba palic na benzynie
jezeli to gaznikowiec to przydaloby sie zrobic dodatkowe ssanie gazu
skoro po zapaleniu nie trzyma obrotow to trzeba wyregulowac parownik - zazwyczaj da sie odpalac silnik ,gdy parownik jest dobrze ustawiony ,tylko trzeba utrzymywac wyzsze obroty zanim sie nagrzeje ,bo bedzie gasl
-
shadoow3, a ssanie mu otwierasz?Tylko nie całe, tylko tak na 1 palec :D i naciśnij lekko gaz i trzymaj dopiero kręć. Tak jak wyżej: jest zimno, więc mu sie nie dziw, ale mój zawsze palił :D
-
to jest 1.6GLI wiec ta opcja odpada poldek zachowuje sie tak jak by gazu nie dostawal
-
no to mu odkrec gazu
-
KGB co masz na myśli mówiąc "dodatkowe ssanie gazu"?
-
np. w lovato jest taki dodatkowy czerwony przycisk ,ktory puszcza troche gazu przed kreceniem silnika
-
A to ty masz na myśli parownik podciśnieniowy. Myślałem że jakieś dodatkowe rozwiązanie zastosowałeś. Ja mam u siebie elektronik to już samo sobie napuszcza po załączeniu zapłonu.
-
mam to samo nie wiem wymieniłem parownik jak ciepły silnik jest to pali z dotyku jak po nocy wogóle nie chce;/
-
Kenor18 to że nie pali to kwestia wyregulowania ilości podawanego gazu na śrubce regulacyjnej na obejściu. Oczywiście pomijam fakt że membrany w parowniku powinny być w dobrym stanie. No i moja wypowiedź dotyczy gaźnikowca bo jak jest na wtryskach to nie wiem gaźnikowca znam z doświadczenia.
-
Marek,
to moze zalewa go skoro sam puszcza dawke - ciezko wyczuc bez sprawdzenia
JA u siebie w GLI i tak dorobilem dodatkowy przycisk
-
no mozliwe ze go zalewa da sie to jakos wyregulowac?? eogóle pompe paliwa musze zmienic mam 1,5 silnik na wtrysku jaka tam moze pompa wchodzic??
-
pompa to od benzyny,a mi chodzilo o gaz
myslalem ze nie palisz na benzynie
-
ja wiem tylko pytam sie ogólnie o pompke paliwa
-
pompka jest 0.8bar wiec slabiutka
-
Kurde juz nie mam glowy do niego dzis zapalił na zaciag Tak jak by gazu nie zapodawal ale czy to mozliwe?
-
wszystko jest mozliwe i wszystko da sie sprawdzic
jezeli paliwo jest podawane i jest iskra to silnik zapala - sprawdz te elementarne potrzeby
jezeli dalej cos nie tak ,to moze zaplon sie przestawil
-
a jak ustawić zaplon w 1.6 gli bo nie mam zielonego pojecia
-
a widzisz - nie napisales jaki masz silnik
w GLI nie przestawisz zaplonu ,zajmij sie pozostalymi czynnikami
-
Mialem to samo. Regulacja zaworow - i pali na dotyk.
-
ile na warsztatach biorą za regulacje zaworów??
-
okolo 100zl, ale ja robilem sam.
-
regulacja zaworow pomoze tylko wtedy gdy sa podparte lub juz calkiem sie nie otwieraja
-
No a skad wiesz ze tak wlasnie nie jest?
-
podparte nie powinny byc jezeli nikt tam nie grzebal
ale oczywiscie sprawdzic mozna ,to nic nie kosztuje
posrednio mozna sprawdzic ,po dzwieku zaworow po odpaleniu - jak klekocza to jest bardzo male prawdopodobienstwo ,ze to przez czesc podpartych zaworow (wnioskuje po tym ,ze abimex na dwoch garach bardzo ladnie zapala)
-
U mnie zawory robil mechanik jak wymienial uszczelke pod glowica. Tak z pol roku temu juz chyba bedzie. ostatnio auto przestalo odpalac gdy zimne zupelnie. Po wielu probach i wymianach czujnikow itd w koncu zajrzalem do zaworow. Czec byla wlasnie podparta. Podregulowalem i teraz przy -10 na gazie odpala na dotyk..
-
a u mnie cos stuka mi w silniku odglos dochodzi spod pokrywy zaworow ale regulowalem je a takie delikatne cykanie zostalo i cyka tak samo przy cieplym jak i przy zimnym silniku co to moze byc ?