FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: markus15021959 w Grudzień 22, 2008, 23:28:20 pm
-
Odłaczyłem kabelki modułu APE05 od cewki wysokiego napiecia z zacisku "B" czyli + /numer na zacisku cewki 16 /, nie pamietam jakie kolory i gdzie maja isc . Nie wiem czy dobrze podlaczyłem :
1) na "B" na cewce czyli zacisk "16" idzie +12V ze stacyjki - kolor ciemno niebieski .
2) na "D" na cewce czyli zacisk "1" kabelek od obrotomierza biało-brazowy oraz brazowy na zacisk modułu konektor ustawiony pionowo, drugi konektor z modułu ustawiony poziomo koloru jasno niebieski idzie na +12V zacisk "B" cewki WN. Czarny kabelek o konektorze ustawionym pionowo idzie na mase na radiator modułu. Dodatkowo jeszcze mam zasilanie elektrozaworu gazu podłaczone na +12V czyli "B" na cewce WN .
Prosze o ewentualne potwierdzenie lub korekte. sprawdzałem na stronie 214 schemat instalacji u Morawskiego ale sa rozbieznosci w opisie kolorow i wyprowadzen ze strona 235 rys. 7.11 w tejze ksiazce , nie wiem w koncu co jest prawidłowe i jak podalaczyc. Prosze o pomoc za ktora z gory dziekuje.
-
rodzaj silnika?
-
Polonez Caro 1,6 GLE 1994rok / Gaznik/
-
spod zacisku H i G na module elektronicznym idą 2 przewody na rozdzielacz zapłonu.
z zacisku B idzie przewód niebieski na cewkę zapłonową pod zacisk na cewce na której jest już podpięty przewód brązowo czarny
z zacisku C idcie przewód brązowy na drugi zacisk cewki zapłonowej pod zacisk gdzie juz podpiety jest przewód niebieski który leci na złącze a potem do tablicy zegarów
i czarny z modułu leci na mase i to tyle