FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: mexyk w Styczeń 08, 2009, 21:52:29 pm
-
chcem wstawic to : http://www.allegro.pl/item515841243_rover_620_ti_205_km_silnik_benzyna_2_0_turbo.html ale chcem sie dowiedziec czy podejdzie pod niego skrzynka od poldoroverka 1,4 i to wytrzyma ?? jak z walem, mostem ??
-
Skrzynia od Poldoroverka tego nie zniesie, od razu lepiej wrzucać fordowską N9-tkę z odpowiednią flanszą :wink:
Jest to silnik serii , nie K :!: , jak rodzina popularnego 1.4 K16.
Są to zupełnie inne silniki, najpierw wybrałbym się na Twoim miejscu z miarką do sprzedającego i zmierzył, czy to w ogóle się zmieści do komory, bo ta w Poldzie jest wąska.
-
wchodzi w komorę trzeba dorobic od nowa kolektor wydechowy i przeniesc turbine wyzej. nowy dzwon do skrzyni conajmniej n9
licz conajmniej drugie tyle co kosztuje motor na wszystkie graty+ spasowanie. dopiero wtedy mozemy rozmawiac
-
Obawiam sie ze i N9 nie pojezdzi za dlugo przy 200KM. A tak BTW to watek na ten temat juz jest -> http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=17696&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
MOże N9 od V-ki by styknęła. Silnik serii T (ten wskazany wyżej) ma jedną zasadniczą zaletę. MIędzy kołem zamachowym a blokiem silnika jest flansza do której mocuje się skrzynię biegów. Zatem daje spore możliwości w dopasowaniu jakieś skrzyni RWD.
Tutaj jest sporo tekstu i fotek o silniku serii T:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=132776&highlight=flywheel
-
No chcem wstawic jakis silnik ktory bedzie jak miel jak najwiecej mocy bez sotosowania mocnych przerobek... Co mi mozecie polecic ??
-
mexyk, poszukaj na forum chociaz odrobinkę - coooooo???
wsadź 1,4 rovera.
-
przewalac tyle gnoju.... :? 1,4 slabo z tym w mojej okolicy...
-
przewalac tyle gnoju.... :? 1,4 slabo z tym w mojej okolicy...
jak chcesz mieć coś nietypowego, to wsadź dowolną V-kę forda, np.: 2,3; 2,6; 2,8 lub 2,9.
Jest to wykonalne. Nawet dzisiaj Kolega Elwood#1887 zamieścił fajny artykuł w odpowiednim dziale, gdzie są foty łap do silnika 2.0 forda R4. Łapy te pasują do V-ki.
-
Łapy te pasują do V-ki
Nie pasuja- V6 ma inne mocowania(3 otwory w starszych np 2.3 i cztery w nowszych np 2.9), pasuje jedynie lapa od skrzyni. Ale majac orginalne lapy V6(granada, a jeszcze lepiej tauniak) mozna je latwo dostosowac pod belke FSO. Skrzynia N9 jest w wersji do V6, wal zostaje jak w poldofordzie
-
Co ciekawe , na oko ,elektronika i niektore elementy wygladaja bardzo podobnie do K16
-
Co ciekawe , na oko ,elektronika i niektore elementy wygladaja bardzo podobnie do K16
Wierz mi. Bardziej niż myślisz.
-
Nie pasuja- V6
:oops: nie wiem dlaczego, ale tkwiłem w przekonaniu że jednak pasują, ale cóż, bywa :)
Myślę, że dorobienie łap z grubej blachy (jak do poldoforda) też nie sprawi wielkiego problemu :wink:
-
Co ciekawe , na oko ,elektronika i niektore elementy wygladaja bardzo podobnie do K16
Bo to ten sam wtrysk MEMS.
2.0 oprocz tego co w 1.4 obsluguje czujnik spalania stukowego, klime. Tak poza tym to elektronika toze sama z innymi mapami :) Mimo wszystko uwazam ze pakowanie tego silnika do poldka jest zdeczka bezsensowne. Majac do dyspozycji mocne, lekkie silniki serii K nie ma sensu pchac sie w duzy, ciezki silnik T. 200 kucy z budy poldka zrobi kupe zlomu, a z mostu i skrzyni wior bedzie sie sypal jak z tokarki :)
-
padlo na bmw m50b20 abo m52 :P Widzialem temat na forum ale umarl... Nie wiem jaka skrzynke a najbardziej wal... :( bo most powinien dac rade :)
-
jesli myslisz ze most da rade przy M52 (zakladam ze 2.8) to jestes w grubym błędzie...
pozatym jak masz zamiar rozwiązac problem rozjeżdzających sie podłużnic? bez wycięcia kawałka przedniego pasa ten silnik poprostu nie wejdzie.
skrzynia inna niz oryginal od bmw nie widzi mi sie.
Dobra,a teraz zakłady, kto ile daje temu projektowi? :twisted: :mrgreen:
-
(...)Dobra,a teraz zakłady, kto ile daje temu projektowi? :twisted: :mrgreen:
0.
kolejny fantasta.
jak cos chce sie naprawde zrobic, to sie nie pytasz o to na forum, tylko to robisz.
-
dokładnie. 30% tych którzy mówią o Swapie bierze sie za to a konczy moze 10%. Nie jest to takie proste jak sie wydaje zwłaszcza jesli montujesz cos calkowicie nieseryjnego(Rover 2.0T, czy BMW M52)
-
true. true.
cos o tym wiem. :wink:
-
oj dolujecie ludzie... bede robil i tak swapa jak sie ociepli wiosna-wakacje chcialem sie poradzic was jaka najlepsza byla by opcja ale widze, ze jak na kazdym forum sa ludzie co chu.... wiedza a sie udzielaja, nie wiem czym to jest spowodowane nuda ? nabijaniem postow ? Nie chcem juz zbednych info w tym poscie........
-
(...) co chu.... wiedza a sie udzielaja(...)
zobaczymy kto tu uj wie :twisted: :twisted:
-
zobaczymy kto tu uj wie
dokladnie. ja jeden SWAP mam juz za soba i powiem ze latwo nie bylo
-
dziwisz się ze tak do Ciebie podchodzimy? zwróć uwage na swoj rodzaj pisowni oraz ortografie która bardzo wiele mowi o osobie piszącej - w Twoim przypadku JA odnosze wrazenie 18latka myslacego o swapie zespołu napędowego z bmw chcącego się zamknąć w kwocie 500zł - takie odnosze wrazenie,bez urazy.
po drugie - ktos chcący zrobic swapa na cos tak nietypowego WIE czego chce,nie pyta sie ludzi co jest lepsze itd, conajwyzej biega,mierzy, i mooooże szuka na forach internetowych przydatnych informacji albo pyta podczas wystąpienia problemu.
po trzecie - wszyscy doradzaja Ci łatwiejszą opcje na początek jaką jest włożenie rovera,ale oczywiscie nikogo nie słuchasz i udajesz ze wiesz lepiej,a ja z tego co wyczytałem bo rovera nigdy nie było mi dane ruszać, widze ze i tego by Ci sie odechciało w połowie...
...uja wiemy? - na forum jest wiele osob majacych za soba swap z OHV na rovera, z rovera na rovera 1.8, z ohv na ohc, ohv na dohc , ale Ty ich poprostu słuchać nie chcesz...
ja osobiscie rozpoczynam na wakacje projekt M62 w E30 i podchodze troszke inaczej niz Ty do sprawy, nie pytam, poprostu to zrobie, chyba ze napotkam problem niedoobejścia (chociaz takich tak naprawde nie ma nigdy,wszystko da się zrobić ,jedynym ograniczeniem jest kieszeń i wyobraźnia wykonawcy :) )
[ Dodano: 13 Sty 2009 20:58 ]
mam prośbe,jesli tylko rozpoczniesz swap na wiosne, załóż tu temat, i rób fotorelacje z postępów prac, jak zobacze M52 odpalone w polonezie ktore bedzie jezdzic to zwracam honor :)
-
200sx, nie sposób się nie zgodzić :) most wytrzyma wszystkie katy i nie wiadomo jaki silnik do momentu az zestawisz auto na koła wtedy czar (i tryby) pryśnie
co do tego co się da włożyc to i V8 wsadzi warunkiem jest gigantyczna wiedza i umiejętności oraz wywrotka szmalu
-
Witam.
Widze ze goraco sie tu zrobiło.
Ja tez jestem w trakcie swapa do swojego polunka, ale za nim sie za niego wzialem to chyba z miesiac spac nie mogłem tylko planowalem, mierzyłem, liczyłem...
Nie chce tu nikogo urazic zle chłopaki jak chcecie sie lapac za swapa do polunka i bedzie to nie seryjny silnik to niestety podstawy fizyki, mechaniki, konieczne :D
Ja w swoim oparłem bude na ramie, a silnik tylko albo az 1,8 M40 bmw skrzynia tez bmw, wal tez od poczciwego bmw, nie wspominajac o pompie hamulcowej i serwie od bmw ehhh:P
Wzmocnien jest tyle ze za duzo by opisywac, a i tak jak bylem z buda na geomertii to podczas naciagania caly pływal dosłownie w porownaniu do innych samochodow klasy BMW:P ale w porownaniu do serii to mam czolg:D
Upchnac silnik tak aby wlazł to prawie kazdy mozna :)
A zachowanie wywazenia fury:P a wlasciwosci jezdne :P
Licze ze na wiosne skoncze i trzeba sobie pojezdzic jak bog przykazał;D
A do tego całego stosowania czesci z BMW to nie to ze lubie te samochody heheh
poprostu niemiecka mysl technologoczna i prostota wykonania jest zajebista.:D
-
Jest artykuł mojego autorstwa ktory pokazuje jakie silniki mozna zamontowac, i co mozna spróbować wsadzic. Podstawowym ograniczeniem FSO jezeli chodzi o swapy jest po prostu brak miejsca w komorze silnika oraz mocnego mostu który da się zaadaptować.
-
ja osobiscie rozpoczynam na wakacje projekt M62 w E30 i
to JA rozpoczynam M73 w Polonezie :P
-
w przeciwienstwie do Ciebie ja juz rozpoczołem zbieranie gratów i funduszy.
jak narazie nie widziałem M50 jezdzacego w polonezie wiec czekam na efekty M73,
M60 jest w brud w E30 :) ...
[ Dodano: 13 Sty 2009 23:02 ]
po to miedzy innymi zmienilem auto na e30... zawsze marzyłem o V8
-
Witam.
Widze ze goraco sie tu zrobiło.
Ja tez jestem w trakcie swapa do swojego polunka, ale za nim sie za niego wzialem to chyba z miesiac spac nie mogłem tylko planowalem, mierzyłem, liczyłem...
Nie chce tu nikogo urazic zle chłopaki jak chcecie sie lapac za swapa do polunka i bedzie to nie seryjny silnik to niestety podstawy fizyki, mechaniki, konieczne :D
Ja w swoim oparłem bude na ramie, a silnik tylko albo az 1,8 M40 bmw skrzynia tez bmw, wal tez od poczciwego bmw, nie wspominajac o pompie hamulcowej i serwie od bmw ehhh:P
Wzmocnien jest tyle ze za duzo by opisywac, a i tak jak bylem z buda na geomertii to podczas naciagania caly pływal dosłownie w porownaniu do innych samochodow klasy BMW:P ale w porownaniu do serii to mam czolg:D
Upchnac silnik tak aby wlazł to prawie kazdy mozna :)
A zachowanie wywazenia fury:P a wlasciwosci jezdne :P
Licze ze na wiosne skoncze i trzeba sobie pojezdzic jak bog przykazał;D
A do tego całego stosowania czesci z BMW to nie to ze lubie te samochody heheh
poprostu niemiecka mysl technologoczna i prostota wykonania jest cenzura.:D
Witamy na forum, ciekawe rzeczy piszesz, jestem ze stolicy - mógłbym podjechać w wolnej chwili do Ciebie i obglądnąć to cudo :?:
-
ZIELEK, a potem się obudziłeś.
wrzuć fotki bo coś mi się nie chce w to wierzyć. :|
-
jak narazie nie widziałem M50 jezdzacego w polonezie wiec czekam na efekty M73,
M60 jest w brud w E30 :) ...
a JA widzialem tylko M30 w E30 ,ktore sie ledwo miesci
hamman ledwo wcisnal M62 do Z3 ,ktora ma komore E36 ,ale jak wlozysz ten silnik do e30 to tylko respekt dla Ciebie - probowac mozna ,wkoncu do Poloneza wcisnieto V6
[ Dodano: 2009-01-13, 23:52 ]
maciejowski,
kolega ZIELEK musi miec cos na rzeczy ,bo kupilem od niego skrzynie po OHVce - wiec zostal bez skrzyni ,co go pewnie zmobilizowalo :wink:
-
ZIELEK, a co z mostem? Pomijam wytrzymałość, ale czy przełożenie nie jest za duże ?
-
jak narazie nie widziałem M50 jezdzacego w polonezie wiec czekam na efekty M73,
M60 jest w brud w E30 :) ...
a JA widzialem tylko M30 w E30 ,ktore sie ledwo miesci
hamman ledwo wcisnal M62 do Z3 ,ktora ma komore E36 ,ale jak wlozysz ten silnik do e30 to tylko respekt dla Ciebie - probowac mozna ,wkoncu do Poloneza wcisnieto V6 7
poszło na priv bo nie bede tu robił OT, jednym słowem nie wiesz co mowisz,moze na polonezach sie znasz ale o E30 nie masz pojęcia :)
-
ZIELEK, a potem się obudziłeś.
wrzuć fotki bo coś mi się nie chce w to wierzyć. :|
kurde, widzialem dzis 1.8 bmw ma zywo i ten silnik jest... szeroki. i ogolnie duzyy. chyba nawet szerszy od r6 (w 1.8 glpwica jest pod katem, jakby to byla polowa V). troche trudno uwierzyc, ze wlazl by do polda (na szerokosc).
-
glownym problemem jest miska olejowa ,ktora trzebaby odwrocic - podobno w e34 518i M40 ma juz odwrocona miske
Chyba w coupe jest odwrotna miska tzn ze spływem z przodu. Inny problem to taki ze skrzynia nie ma napędu predkosciomierza a sprzeglo jest hydrauliczne wiec trzeba skolowac pedaly od fiata klasyka
-
OKOLICE WAWY.
Piastow.
Fura jest w trakcie prac :)
Obecnie szykuje ja pod lakier, ale motor siedzi skrzynia siedzi i wszystko co potrzebne do odpalenia.
Jesli ktos jest ciekaw to zapraszam. Codziennie po pracy siedze i dłubie w garazu:P od 18 heheh. jutro bede spinał wydech aby troszke ciszej było heheh
[ Dodano: 15 Sty 2009 00:12 ]
Jesli chodzi o miske olejowa to problem rozwiazałem prosciej niz inni pisali :P
poprostu do poczciwego silnika 1.8i M40 przykrecilem miske od 1.8is
i problem zgłowy wszystko pasuje:D
Silnik jest duzy ale nie za duzy hehhe misci sie na mm ale sie miesci
Za czesto nie siedze na na forum jesli ktos nie wierzy ze sie udalo go wsadzic to na youtube "wpiszcie 1.8i polonez." tam mnie znajdziecie jak odpalalem poraz pierwszy.
A jesli chodzi o most to od argenty 2.0 czeka juz w garazu.
[ Dodano: 15 Sty 2009 00:27 ]
Co nie pasuje;P
-drazki kierownicze;)
-mocowania poduch:)
-belka spinajaca wahacze:)
- kawalek nadkola przy kolektorze wydechowym;)
-poduchy skrzyni;)
-Tunel:)
no i tam takie drobiazgi ;)
-
przerobic docisk hydrauliczny na linke to nie problem - tylko skok niewiadomy ,ale to kwestia przyzwyczajenia
gorzej z predkosciomierzem - zrobic jest latwo ,ale licznik sie zeszpeci
-
Ja u siebie docisk zostawilem hydrauliczny.
[ Dodano: 15 Sty 2009 17:40 ]
http://img80.imageshack.us/my.php?image=28249234pq7.jpg
http://img511.imageshack.us/my.php?image=54258273lt6.jpg
http://img223.imageshack.us/my.php?image=dsc00192zt5.jpg
http://img511.imageshack.us/my.php?image=dsc00200th2.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=dsc00201bh1.jpg
-
Zielek, czy to troche nie przesada wstawiac takie profile? Nie wystarczylo by tylko wymienic skorodowane elementy i obspawac bude w miejscach zgrzewania?
-
moja przygode zaczynam od 1.8.
W planach mam tez inne silniki ;D bo bardzo mozliwe ze za jakies dwa lata bede wstawiał VR6 2.8l.
silnik juz mam obmacany z kazdej strony. Osobiscie go wyrywalem z fury jednej i wkladalem do drugiej, jedynym problemem jest obecnie skrzynia biegow ale mam juz plan;P a wiem co ta mala perełka potrafi ;D
[ Dodano: 15 Sty 2009 19:09 ]
moja przygode zaczynam od 1.8.
W planach mam tez inne silniki ;D bo bardzo mozliwe ze za jakies dwa lata bede wstawiał VR6 2.8l.
silnik juz mam obmacany z kazdej strony. Osobiscie go wyrywalem z fury jednej i wkladalem do drugiej, jedynym problemem jest obecnie skrzynia biegow ale mam juz plan;P a wiem co ta mala perełka potrafi ;D ...
[ Dodano: 15 Sty 2009 19:09 ]
ooooo dubel :D
-
tez mysle ze niepotrzebnie wspawywałes te profile w tych miejscach. lepiej jakbys poswiecił ten materiał z wzmocnienie przednich podłuznic, a progi wymienił na nowe elementy.
-
Znajomy ma w angli rovera z silnikiem 1.8 przyjedzie nim w lutym-marcu. Więc mam czas na zdobycie potrzebnych fantów :) Jaka skrzynie zastosować ? Od 1,4 polda pewnie nie podejdzie bo to by było zbyt piękne :lol: Widziałem u kogos w profilu 1,8 rover, mam nadzieje, że troche mi podpowie i będe miał z górki. Chciałem przeprosić wszystkich za mój post wyżej, miałem zły dzień... :roll:
-
mexyk, zajrzyj do artykulow. Jest tam moj art na ten temat. A poza tym jest tak pieknie ze skrzynia z 1.4 Ci podejdzie bez najmniejszego mydla :)
-
:D jak juz pisalem zrobilem czołg;D z mojego polunka, dołozone ok 32kg za chwile fotki beda
-
hihi już się zagłębiam w lekturę :D
-
http://img58.imageshack.us/my.php?image=52092744fj1.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dscn5872so0.jpg
http://img58.imageshack.us/my.php?image=47502128pn7.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=53593640bt2.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=99118385xo0.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=52808457yv2.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=70749684nj1.jpg
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:27 ]
jest tego wiecej ale aparat nie wszedzie wejdzie;P
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:29 ]
nie zapomnijmy o jednostce napedpwej;P
na dzien dzisiejszy wyglada to tak.:
http://img292.imageshack.us/my.php?image=90412152gj3.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dscn5852dp2.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=21489183ez4.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=27784654pr1.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=69519946ig5.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=97036713ir7.jpg
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:31 ]
Oczywiscie silnik jest zrobiony od podstaw.
wymienilem wszystko paneweczki ,szlify, no wszystko wszystko co tylko silnikowi ppotrzebne do długiego zycia;D
a głowica to moja perelka;D
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:40 ]
A ostatnio wymyslilem sobie ze podniose standardy wewnatrz polunka.
WIDZIELISCIE WCZESNIEJ TAKIEGO WARIATA HEHEHE
http://img98.imageshack.us/my.php?image=84328063tq7.jpg
http://img82.imageshack.us/my.php?image=76956993yo7.jpg
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:47 ]
nooo
http://img378.imageshack.us/my.php?image=dscn5874vi4.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=dscn5875aq2.jpg
http://img82.imageshack.us/my.php?image=szyberfo8.jpg
-
kurde z czego ta skóra (e36 coupe)?:D Widzi mi się :P Zapodasz kilka foteczek tylniej kanapy ?
-
do: maciejowski:;P
błogosławieni ci co uwierzyli a nie widzieli ;P
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:50 ]
No ba ze z e36 heheh
BAAAAAAAAARDZO wygodna hehe
-
ojoj za komplecik ładnie wołają... Na szczeście jestem w fazie załatwiania IG standardów z kanapą :twisted:
-
WIDZIELISCIE WCZESNIEJ TAKIEGO WARIATA HEHEHE
Obawiam sie ze historia zna juz taki jeden przypadek...
-
No wiemn ze ładnie krzycza....ale w skali tylu miesiecy co sie mecze przy nim to da sie4 przezyc.
Kanapa tylnia pasuje praktycznie idealnie na szerokosc.
Zastosowalem wszystkie fabryczne mocowania z bmw tej kanapy. sklada rozklada i wogole bajer;D siedzi sie dobre 10cm nizej!!!
-
ZIELEK, oki zwracam honor :mrgreen: , ale jakość tych wzmocnień mi się nie podoba, tak samo jak zakole (?) ulepione z żywicy.
-
bo to so stare fotki panie kolego z maja 2008.
Zywicy juz nie ma tylko lita blacha. Zywica była kiedys jak nie mialem czym latac tego i owego hehe.
A w czym Ci sie ich jakosc nie podoba? bo maja naloty rdzy?
-
rdza i ogólny całokształt tych profili jakoś do mnie nie przemawia. może w rzeczywistości to lepiej wygląda.
http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg to np. profil na proflilu, jakieś wzmocnienia, etc.
jak już tak rzeźbisz to proponuję obspawać całą budę, albo chociaż w okolicy zawieszenia i mocowania podłużnic do budy.
-
to nie jest profil na profilu... tak sie sklada ze czasami trzeba wiekszosc wzmocnien miec przykrecane aby pracowały odpowiednio i spelnialy swoja role. A tu : http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg zastosowalem katownik w celu takim aby nie scinalo mi srub przy wpadnieciu w dołek .Sa to dwa oddzielne elementy skrecane ze soba.
A co do spawania budy... przeciesz pisasalem ze to stare fotki. Buda jest cala wyspawana, sa wymienione wszystkie elementy.
[ Dodano: 15 Sty 2009 22:36 ]
I tam gdzie powinno byc jest wzmocnione+ te profile
-
No fajnie wygladaja te foteliki. Z ktorego roku masz autko bo zaglowkow brak i moga sie palkarze przyczepiac.
ZIELEK, mam nadzieje zobaczyc Twojego polda na Czerniewicach w tym roku.
-
jak dla mnie wzmocnienie podłużnicy nie jest poprawne. na łaczeniu grubego dośc progilu z cienką blachą bedzie sie rwać az miło wystarczyło obspawać profil blachą. jezeli nie zrobisz mocniejszego mocowania tego profilu do reszty budy(a nie tylko podłużnicy) to nie wrózę temu wytrzymałosci. w tym miejscu co wzmocniłes buda nie pęka. pęka pod wspornikiem na łaczeniu z buda i z przodu przy drazkach reakcyjnych. srodek jest najmocniejszą jego cześcią
pozatym czekam na dalsze relacje :wink:
-
Wiecie tak sie sklada ze tylko ja wiem co tam, wymodzilem. Fotki pokazuja 20% i tylko to co widac. Fotki podluznic to sa poczatki przzerubek. podluznica byla rozcienta i wewnatrz jej jest coś co przechodzi w podluznice pod samochodem, nastepnie sie laczy z profilami w progach ;). ten zewnetrzny ceownik to zostalem zmuszony go tak zrobic aby sie nie poskrecalo mi wszystko. bo nie mam juz belki spinajacej wahacze dolne;P bo by mi silniczej nie zmiescil. A tak wogole to wiem ze nie ma sesu spawanie grubego profila do cienkiej blachy;) to sa fotki z 4 dnia od daty zaczecia robienia czegokolwiek;) a teraz uplyneło juz pol roku. Zostale zmuszony do kupienia drugiego auta:) ale dla ideii wszystko hehehe
A co do czerwca to nie wiem czy dam rade.... troche fundusze mi sie pokonczyły.
i w robocie krucho.... i nie widze jak na ten rok szansy skonczenia;(
[ Dodano: 17 Sty 2009 09:33 ]
Senn#1869 foteliki maja zagowki:P tylko na foto nie widac;)
polonezik z 95 roku 1.6 GLI było :)
-
Zastosowalem wszystkie fabryczne mocowania z bmw tej kanapy. sklada rozklada i wogole bajer;D siedzi sie dobre 10cm nizej!!!
A jak jest z mocowaniami przednich foteli?
-
Trzeba wyciac wszystkie fabryczne mocowania foteli. Te z bmw sa szerzej szyny prowadzace i na szerokosc i na dlugosc. Migomat + diaks + profil + sruby i robimy od nowa mocowania.
Ale ogolnie nic im nie wadzi poprostu nie ma ich do czego przykrecic;D