FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: smolikpl w Styczeń 11, 2009, 20:21:10 pm
-
Cześć.
Kolejna nie kończąca się opowieść z poldziem.
Mam już dość tego modułu. Abimex wtrysk jednopunkt. Już 3 muduł mi padł. Jak to się dzieje że tak szybko one się psują? Czy da się coś na to zaradzić?
Przy okazji czy jest sposób i jak to zrobić aby przerobić jednopunkt na gaźnik, czyli mieć problem z głowy z drogim modułem.
Dzięki za odpowiedzi.
-
czyli mieć problem z głowy z drogim modułem.
Dzięki za odpowiedzi.
I mieć problemy z czymś innym, typu cewki w aparacie zapłonowym, moduły elektroniczne zapłonu, zielone kabelki...
Jeśli nie chcesz mieć problemów to może powinieneś najpierw dać auto do jakiegoś dobrego elektryka, żeby spróbował wyczaić czemu Ci spaliło 3 moduły. Oczywiście tu zakładam, że kupowałeś moduły w miarę markowe, a nie jakiś szajs.
Polonezami na modułach takich jak Twój jeździ masę ludzi, owszem, problemy się zdarzają, ale nie są znowu tak częste, żeby uznać je za wadę wrodzoną. Mój wujek miał takiego Poloneza, przejechał nim ponad 160 tys km i nie słyszałem, żeby się skarżył na moduły. Samochód u niego przede wszystkim zarabiał i nie był zbyt regularnie serwisowany. Moduł miał zdaje się oryginalny.
-
mozna zalozyc stary aparat zaplonowy i zostawic wtrysk - jezdzi to lepiej niz seryjny abimex
-
Abimex wtrysk jednopunkt. Już 3 muduł mi padł.
A czujnik PWK i kabelek od niego do modulu zmienial kiedy ?? W koncu po kilkunastu latach mogl przejsc na wczesnijsza emeryture... Przerwe pomiedzy kolem a czujnikiem sprawdał ?? Pewno nie bo i po co...
-
Dzięks.
Do KGB, czy możesz coś więcej napisać o takiej przeróbce.
Elwood#1887 napisz mi coś więcej o PWK - przyznam szczerze o tym nie wiedziałem?
-
tzn Czujnik polozenia walu korbowego PWK