FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Piotr w Styczeń 13, 2009, 22:02:06 pm
-
Do mojego fiacika wrzucilem instalacje od poldorovera.
Mam silnik od wycieraczek z 4-przewodami:
niebieski
niebiesko-bialy
niebiesko-czarny
czarny
Natomiast w wiazce jest 6 przewodow:
szary
bialo-niebieski
czarny
jasnoNiebiesko-bialy
niebieski
niebiesko-czarny lub zielono-czarny (nie wiem bo przewody sa bardzo wyblakle)
Czy da sie to jakos podlaczyc?
Pominac ktores przewody albo zmostkowac?
-
ja to o wiele prosciej rozwiazalem, zalozylem poprostu silniczek wycieraczek z poldorovera :-)
-
a to pasuje na ten swieszny wieloklin?
-
hmm, chyba nie mialem problemow, a jesli nawet to pewnie mozna przelozyc ten krotki kawalek, ktory sie zaklada na walek wychodzacy z silnika
-
no
ja musze też przełozyć z caro silnik wycieraczek więc nie długo się podziele . Napewno zrobie dodatkowy przełącznik koło czasówki org (125p) do przełączania prędkości . niestety mój orginalny silnik nie ma na tyle siły by odśnieżyć szybe :) z resztą to niestety klasyka gatunku :(
-
Napewno zrobie dodatkowy przełącznik koło czasówki org (125p) do przełączania prędkości .
u mnie jako ze instalacja jest z caro 96, to dziala programowanie przerywanej pracy wycieraczek :-)
-
Dużo jest zmian żeby wsadzić instalację z caro ?? domyślam się że całą wiązkę zmieniłeś ??
-
Własnie jestem na etapie zmiany wiazki na taka z MR93 a dokładnie z Atu(drobne roznice) Nie ma w tym nic trudnego. Kladziesz nową wiazke w miejsce starej, zmieniasz kilka wtyczek, przelaczników, stacyjke, pajaka i musisz jakos licznik fiata podłaczyc do tej instalacji. Chyba ze zaaplikujesz licznik z Poldka.
-
tak, u mnie jest wszystko zmienione zegary tez :-)
-
niestety mój orginalny silnik nie ma na tyle siły by odśnieżyć szybe
Od tego jest miotła a nie wycieraczki.
-
Dzis znalazlem odpowiedni silniczek i podmienilem, pasowal bez wiekszych problemow. Warto zwrocic uwage w jakiej pozycji jest to male ramie podlaczone bezposrednio do silnika, bo wycieraczki beda chodzic odwrotnie :D
-
Na wypadek gdyby komuś się to przydało, odnalazłem kartkę na której mam rozpisany schemat podłączenia starej i nowej elektryki silnika wycieraczek. U mnie działa to ze starą elektryką i nowym silniczkiem(93), ale jest to rzowiązanie symetryczne. Wygląda to tak:
Kolor w starej - oznaczenie złącza - kolor w nowej
czarny - 31 - czarny
szary - D - szary
błękitny - INT - białoniebieski
szaroczarny - X - niebieski
błekitnoczarny - C - (nabazgrane, nie moge odczytać :) )
błekitnobiały - F - jasnobłękitno-biały
Zabijcie, nie powiem jak odróżnić niebieski od błekitnego, ale z pomocą tej kartki udało mi się wszystko zmontować i działa.