FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: diodalodz w Styczeń 15, 2009, 00:45:28 am
-
Witam .
Bawił się ktoś w przekładkę zbiornika z poloneza np MR91 albo caro do 125p ??
Bo pytań jest kilka w którym miejscu caro ma powrót do zbiornika ?? przez studzienkę tak jak np w 126p czy jest kruciec w zbiorniku ?
czy studzienki w polonezie sa takie same jak w fiacie (średnice) bo o czujniku to coś tam widziałem że w fiacie jest inaczej .
czy wlew paliwa i kolano gumowe też sa takie same w poldku co w fiacie ??
Pozdrawiam
-
wlew i kolano są całkowicie inne
ale można zastosować gumę z fiata i odpowiednio uciąć wlew ze zbiornika poloneza( w polonezie jest długi i zagięty a fiat ma mały prosty. wystarczy ciąc tuż przed zagięciem)
zalezy jaki zbiornik dopadniesz tak bedziesz miał powrót. albo przy wskażniku poziomu (jak 125p) albo w zbiornik bezpśrednio,
reszta pasuje
do cięcia użył bym raczej piłki niż kontówki
przeróbka zajmuje dosłownie chwile sprawdzone
-
doba :)
a czy polonezy z 1 serii miały powrót zawsze czy to koncepcja z caro ??
-
potwierdzam zbiornik pasuje do fiata bez zadnych problemow tylko trzeba odpowiednio przyciac koncowke. Jak bedziesz cos ucinac to zalej zbiornik do pelna woda.
Ja mam w 125p zbiornik od poldorovera, powrot pacowal, nie ma sie co zbytnio nim martwic zalozysz kawalek wezyka i odprowadzisz go gdzie chcesz. Przy okazji sprawdz te pasy ktore trzymaja zbiornik do podwozia u mnie byly jak z papieru.
-
Ja mam w 125p zbiornik od poldorovera
ja tez :-)
ale chyba nie byl ciety wlew, chyba ze w zamian za to, ciety byl ten element do ktorego wklada sie pistolet do tankowania
przewody paliwowe tez mam od poldorovera
-
dobra dobra . ALE ja mam combi i w katalogu niby combi ma inny bak . Ile w tym prawdy nie wiem .Bo też z tego co się przyglądałem to baki były podobne (z pamięci) . Bak i pasy raczej dam nowe nie robie partyzantki . Pozatym mam zbiornik w kole i kiedyś jeden pas po gazowcach poprawiałem Ale po nich ciężko czegoś nie poprawić .
Chwilowo uzupełniam galanterię na zewnątrz auta którą ktoś pozdejmował . ale myślę że za tydzień zabiorę się za układ paliwowy .
Robił ktoś z was rurki paliwowe z przewodów od gazu fi 8 ?? Bo jestem ciekaw jak one reagują na wilgoć która np panuje w powrocie podczas jazdy gazie . Chodzi mi bardziej o wnętrze rurki bo z wenątrz to napewno da rade :)
Montowaliście wlew gazu w klapce paliwa bo to też musze poprawić bo mam wlew głęboko za zderzakiem i biedni CPNiarze muszą nurkować pod auto .
-
wlew w klapce zrobisz bez problemu. u góry wnęki w rogu.
co do zbiornika- jak nie zdejmiesz to nie zobaczysz czy pasuje ;)
węzyki miedziane możesz chyba bez oporów zastosować. te oryginalne są podobnej średnicy
-
no org w polonezie zasilanie 8 mm powrót 6mm . obie średnice pracuja w LPG
Która wersję wlewu daliście tzn o tługość łącznika mi chodzi . Może macie foto ??