FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: djrobson w Styczeń 23, 2009, 22:55:03 pm
-
Powstał luz na moście, oczywiście sam się on nie zrobił, bardzo mu w tym pomogłem, wymieniając 2 komplety opon w ciągu miesiąca. Wydaje się, że wał do skrzyni jest sztywny tu luzu nie ma, gdzieś na frezach, krzyżaku itp. Jest luz na jakieś 1/3 jałowego obrotu i wyraźnie stuka w moście kręcąc raz w jedną i druga stronę, zapewne aż tak powyrabiały się tryby. Jazda na jedynce i dodanie/puszczenie gazy objawia się głośnym waleniem z tyłu z mostu. Delikatnie podtuningowany 1.4 roverka plus styl jazdy pewnie go zmielił.
Pytanie do „znawców” co konkretnie się zmieliło, czy to już czas żeby most zaspawać tzn zrobić szperę? Czy luz powstał właśnie na tych środkowych trybikach, które mam chęć właśnie zespawać. Czy lepiej szukac całego gotowego po szrotach?
-
a wg mnie to tylko krzyzaki :)
a spawa sie robi wtedy kiedy sie chce :mrgreen:
ja u siebie spawalem dobry cichy most bo mialem taki kaprys i jaja :)
-
Jestem już po zabiegu. Majster, który mi to robił pokazał mi olej z mostu, był to srebrny metalik z masą opiłków. Te małe trybiki z jakimis tam wałkami oczywiście dokładnie zaspawane wg wątku z forum. Działa znakomicie, czyli wykonana szpera na stałe. Właśnie porobil się u mnie luz na tym całym mechaniźmie różnicowym. Te tryby, jeden prosto zmontowany na wale i bezpośrednio się z nim stykający ten duży, były OK.
-
uzyj troche nazw, bo dyfrow juz kilka w rekach mialem ale ty to tak opisales,ze az sie pogubilem :D
-
poprostu zespawal mu satelilki do kosza razem z koronkami i tyle :P o :wink:
-
Działa znakomicie, czyli wykonana szpera na stałe.
Tylko pamietaj o tym ze masz 100% szpery kiedy bedziesz wchodzil w zakret albo wyprzedzał na mokrym...
-
Działa znakomicie, czyli wykonana szpera na stałe.
Tylko pamietaj o tym ze masz 100% szpery kiedy bedziesz wchodzil w zakret albo wyprzedzał na mokrym...
No dokładnie zespawane satelitki zreszta wg zdjęcia z wątka "elektro-szpera". Jestem właśnie po testach i chyba zjechałem opony do slicków ;) Faktycznie zabawa się polepszyła, poldka stawia się bokiem o wiele ciekawiej i łatwiej go utrzymać i kontrolować. Do codziennej jazdy raczej się taka przeróbka nie nadaje ale na szczęście furka jest tylko do (bezpiecznej) zabawy, zero szybkiej jazdy bo to na łuku może byc naprawdę niebezpieczne.
-
Omijaj tez betonowe nawierznie -sprawdzone 8)
-
Omijaj tez betonowe nawierznie -sprawdzone 8)
W sumie chyba nie będzie to jakiś offtop ale może wymienimy się tu wrażeniami i uwagami dot. driftu i jazdy ze 100% szperą? Bo to chyba mnie najbardziej interesuje a dobrze coś wiedzieć żeby nie "przepałować".
-
djrobson, bedzie offtop :P
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19557&highlight=szpera opinie użytkowników. tam dziel się swoimi spostrzeżeniami.