FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: Marcin. w Luty 01, 2009, 20:55:34 pm
-
W swoim fiacie wymieniłem klocki z tyłu Po złożeniu wszystkiego chciałem odpowietrzyć układ ale okazało się że po dłuuugiiiiimmmmmm pompowaniu płynu z odpowietrznika nie poszło nic więc odkręciłem przewód z zacisku i po dalszym pompowaniu płyn nie idzie brak jakiegokolwiek ciśnienia co może być?? nie zauważyłem przerwanego przewodu może coś się zapchało?? nie wiem proszę o pomoc :(
-
padł korektor siły hamowania?
-
A w którym on jest miejscu ?? i przez może tez być miękki pedał tzn wpada w podłogę
-
przez korektor pedał raczej nie może być mięki, może pompa? korektor znajduje się on przy tylnym moście.
-
poluzuj przy serwie ta srube która odpowiada za regulacje hamulca. odkęc ją dośc mocno, widocznie masz ją już wkręconą w takim stopniu ze pompa nie moze zassac nowego płynu. w przeciwnym wypadku kolektor. ale stawiam na zbyt mocno skręconą pompę
-
poluzuj przy serwie ta srube która odpowiada za regulacje hamulca. odkęc ją dośc mocno, widocznie masz ją już wkręconą w takim stopniu ze pompa nie moze zassac nowego płynu. w przeciwnym wypadku kolektor. ale stawiam na zbyt mocno skręconą pompę
A w polonezie jest tak samo? Ja wczoraj coś zauważyłem, że trzeba mocno ( chodzi mi o duży skok ) wciskać hamulec i też miękki jest. Jakoś mi to wcześniej nie przeszkadzało, jak nie miałem porównania z innym autem.
-
zalej płyn i odkręć przewód od tyłu na pompie przedni pojedyńczy przewód spuść powietrze a potem odpowietrz normalnie . a potem przenieś się na tył dopiero .
-
poluzuj przy serwie ta srube która odpowiada za regulacje hamulca. odkęc ją dośc mocno, widocznie masz ją już wkręconą w takim stopniu ze pompa nie moze zassac nowego płynu. w przeciwnym wypadku kolektor. ale stawiam na zbyt mocno skręconą pompę
Patrzyłem dzis na tą pompę i nie zlokalizowałem tej śruby w którym ona jest dokładnie miejscu????
-
Za pompą jest serwo. Na ramieniu serwa jest cięgno z nakrętką regulacyjną.
-
taka gruba nakrętka z zatoczoną jakby kulką . Wychodzi przez ścianę grodziową gwintowana śruba przchodzi przez dźwiginię i na niej jest nakrętka .Sprawdź też czy nie stanęła sama dźwignia na tulejkach . Bo czasami sie tak zdarza .