FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: K@mil w Luty 02, 2009, 19:07:12 pm
-
Siemka.
Mój poldek bierze olej...
Co może mu pomóc?
Znajomy mówił, że wymiana pierścieni?
Jakie koszty??
Ile robocizna???
Najdziwniejsze jest to, że nic nie dymi nic nie muli, a dolewam bańkę za bańką ;/
-
NIe jestes sam, moj tez bierze. Cpun jeden. Nic nie rob tylko dolewaj. Koszt wymiany pierscieni = remont silnika = 2500pln
-
K@mil, sprawdź uszczelkę pod pokrywą, mi kiedyś się przetarła od strony przegrody.
-
OZi1845, ale mój bierze coraz więcej. Leje butelkę za butelką...
Ale nie dymi nic...
Kur....
-
A czasami nie cieknie ci gdzies?
-
A czasami nie cieknie ci gdzies?
Jutro porobie dokładne fotki i zobaczycie... I zerknę dokładnie.... Może gdzieś wydmuch.uje... Ale jak stoi nie ma nic na ziemi... Chyba, że podczas jazdy.
-
jak jeżdzisz na gazie to musi bardzo dużo brac żeby dymił na biegu jałowym.
-
Piszesz, że bierze butelkę za butelką. Spróbuj określić ile wlewasz oleju na 1000 km. To ułatwi ocenę. Przy ostrej jeździe potrafił mi wciągnąć nawet koło litra na tysiąc km, a wymiany domagały się uszczelniacze zaworowe. Po wymianie uszczelniaczy od wymiany do wymiany nie dolewam ani kropli.
-
jeśli masz plame to uszczelka od miski do wymiany, przy moim 125p musze to zrobić bo mi na wydech i skrzynie olejem rzuca
-
ee pany to wasze silniki biora mniej niz moj. moj na 300km bierze blisko 0.4 0.5 litra :roll:
-
U mnie brał podobnie i wystarczyło zmienić uszczelniacze i przede wszystkim dobrze je wbić,zmienić uszczelkę pod pokrywą i pompą paliwa u mnie po robocie tego i zalaniu 10w40 do maksimum po ok 500 km zeszło z kreski maksimum minimalnie w dół tz. że nie było na kresce a lekko pod nią można powiedzieć ze stał w miejscu i nie zauważalnie brał.Może to dlatego ze 50 tysięcy temu miał remont... :roll:
-
Mi po 2 tysiacach wzial niecale pol litra
-
Proste..... jak masz kogos kto mogl by Ci odpalic po nocnym postoju to popros go zeby jak pojdziesz an drugi dzien do auta go odpalac to stan z tylu auta a ten ktoos niech poprostu go odpali. Jak pusci Dyma to znaczy, ze poszly uszczelniacze. Jak uszczelniacz jest nie szczelny po slupku zaworu zlatuje olej do komory spalania. Na nastepny dzien jak odpalasz to odpalasz mieszanke paliwo i olej i dlatego kopci. Jak odpalisz to rozgrzej go do 90st. i przygazuj. Jak bedzie kopcil to znaczy , ze poszly pierscienie..... pod wplywem wysokiego cisnienia ppierscienie nie daja rady uszczelniac i przepuszczaja olej i wtedy spala sie mieszanka waha-olej. :mrgreen: Ja tak to widze :P
-
Ja w grudniu wymieniałem i od wymiany mam 7,5kkm, dolałem mu litr oleju i jest taki sam stan, jak po wymienie, olej czyściutki. Ale mam coś takiego, że jak jest ciepły, to czy na gazie, czy na benzynie z rury mi leci biały dym, jak para. Płyn w normie. Pomożecie?
-
Ja w grudniu wymieniałem i od wymiany mam 7,5kkm, dolałem mu litr oleju i jest taki sam stan, jak po wymienie, olej czyściutki. Ale mam coś takiego, że jak jest ciepły, to czy na gazie, czy na benzynie z rury mi leci biały dym, jak para. Płyn w normie. Pomożecie?
na gazie leci wiecej tego dymu
to para wodna ze spalania paliwa - w lato jej nie bedzie ,bo nie bedzie sie skraplac tuz za rura
-
Latem tego problemu nie miałem, faktycznie. Dzięki wielkie, z tym już będę spał spokojniej :)