FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: frog w Luty 03, 2009, 20:55:41 pm
-
Witam,
Jestem zmuszony wymienić chłodnicę. Na allegro większość nowych jest przeznaczona do modeli GLI. Czy ktoś może mi powiedzieć czy będą one pasowały do mojego GSI?
Np. ta: http://www.allegro.pl/item524713506_polonez_caro_plus_atu_2_czujniki_chlodnica_nowa.html
-
Oczywiście, że będzie pasowała. Bez znaczenia czy GLI czy GSI.
-
Oczywiście, że będzie pasowała. Bez znaczenia czy GLI czy GSI.
Dzięks :D
-
O ile masz 2 wentylatory.
-
O ile masz 2 wentylatory.
mam :)
-
Odgrzeje kotlecika.
http://www.allegro.pl/item636428427_polonez_caro_atu_plus_chlodnica_2_czujniki_nowa.html
Jakie wymiary mają te nowe chłodnice? I czy są bardzo wydajne? Dodatkowo czy są zamienne z chłodnicami starego typu pod względem mocowań? Pytam bo są nowe i tanie, a ja potrzebuje czegoś nowego i wydajnego do chłodzenia 2.8.
[ Dodano: 18 Maj 2009 20:40 ]
dobra, wymiary mam w aukcji :P więc to pytanie pomińmy :P
-
nie sa ani zamienne ani wydajne
-
mocowania można dorobić ale wydajności już nie. to generalnie dupa. a te od 1.9 D?
Zalezy mi na wentylatorach/wentylatorze uruchamianym czujnikem i nowej chłodnicy. Irytuje mnie wisco. Taka chłodnica byłaby ułatwieniem.
-
UglyKid, raczej dupa,mam tyeraz taka i odczuwalnie czesciej wentylator wahluje niz mialo to miejsce na dziurawej miedziance :P :D
-
odgrzewam kotleta
czy dysponuje ktoś zdjęciem oryginalnej chłodnicy do GSi. Mam w tej chwili wstawiony zamiennik ale to jest gówno nie chłodnica jej słaba wydajność nie daje rady schłodzić tego silnika. Zapałowanie ze 2 razy pod rząd do 4 tys na trasie powoduje załanczanie sie wiatraka, a sama jazda w korku to juz utrapienie. tak samo jak jazda przy prędkości 130km/h przez kilka minut i wiatrak chodzi.
-
Mariusz borykam się z tym samym problemem,a oryginalnie w GSi siedzi chłodnica z roverka
-
Mariusz jak chcesz podjedź kiedyś do mnie i zobaczysz oryginał.Mam ją od początku <ok>
-
Mariusz borykam się z tym samym problemem,a oryginalnie w GSi siedzi chłodnica z roverka
w tych pierwszych czasem sie zdarzały,w pozniejszych oryginalnie była tylko aluminiowa delphi
-
O co chodzi z tą wydajnością chłodnic od GSI? Ja mam Delphi, jeden wentylator, pałowałem Poloneza po 1.5 godziny pod górkę na 2, czasem 3 biegu - przez 25 km na Biokovo w Chorwacji (wtajemniczeni wiedzą, że to spore wyzwanie, nie tylko dla auta), nie licząc pomniejszych górek w tym pięknym kraju. I co? Temperatura nigdy nie przekraczała grubości wskazówki ponad 90 stopni. Fakt wentylator chodził prawie non stop - ale to chyba nie jest dziwne przy małej prędkości.
-
O co chodzi z tą wydajnością chłodnic od GSI? Ja mam Delphi, jeden wentylator, pałowałem Poloneza po 1.5 godziny pod górkę na 2, czasem 3 biegu - przez 25 km na Biokovo w Chorwacji (wtajemniczeni wiedzą, że to spore wyzwanie, nie tylko dla auta), nie licząc pomniejszych górek w tym pięknym kraju. I co? Temperatura nigdy nie przekraczała grubości wskazówki ponad 90 stopni. Fakt wentylator chodził prawie non stop - ale to chyba nie jest dziwne przy małej prędkości.
Zgłoś do moderatora Zapisane
O nic :] Po prostu masz pewnie oryginalną chłodnicę[miedzianą],a po za tym układ chłodzenia niezakamieniony,stąd te dobre wyniki.U siebie mam oryginał,i też nie mam problemów,z tym że ja mam dodatkowo klimę,która dodatkowo obciąża układ chłodzenia,dlatego też mam dodatkowo zamontowany drugi wentylator,który służy jako żelazna rezerwa do schłodzenia[zresztą prawie nigdy się nie załącza,wystarcza ten jeden]