FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: adam1014 w Luty 04, 2009, 19:43:06 pm

Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: adam1014 w Luty 04, 2009, 19:43:06 pm
Witam,jestem tu nowy i nie wiem czy był juz taki temat,ale zapodam go.
Posiadam poldolota z 1997 r GLI na monowtrysku boscha i chciałbym założyć głowice i całą resztę(komp.wtryski) od GSI i nie wiem czy warto i czy pasuje.
Z góry dzięk za odpowiedź.
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: Multec w Luty 04, 2009, 20:31:34 pm
Oczywiście, że warto dobre GSi nie jest złe, w każdym razie pod każdym względem lepsze od boscha.

Głowica pasuje, musisz także uzbroić się w kolektory, ew. sam ssący, wiązki wnętrza i silnika, puchę filtra, komputer, immo i pompą paliwa, która ma większe ciśnienie niż w boschu (3,5bara).
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: adam1014 w Luty 04, 2009, 21:17:35 pm
Jasne,ale ile to ma kosztować?
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: matucha w Luty 04, 2009, 21:23:20 pm
200 zł + koszta wiązki i kompa, pompy, i reszty duperelków o których pisał Multec
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19973
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: Bandzior w Luty 07, 2009, 10:54:55 am
Witam,
Ja kiedyś też robiłem takie eksperymenty tylko że na odwrót. Efekt był taki że jak założyłem cały dół od GLI (wymieniałem blok silnika) do głowicy z GSi (cała góra) to musiałem wymienić po roku cały silnik. Szczerze nie polecam. Założyłem drugi cały i hula do dzisiaj :-)
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: Multec w Luty 07, 2009, 12:06:39 pm
Cytat: "Bandzior"
Witam,
Ja kiedyś też robiłem takie eksperymenty tylko że na odwrót. Efekt był taki że jak założyłem cały dół od GLI (wymieniałem blok silnika) do głowicy z GSi (cała góra) to musiałem wymienić po roku cały silnik


Niby dlaczego ?
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: utek w Luty 07, 2009, 12:36:32 pm
Cytat: "Multec"
Cytat: "Bandzior"
Witam,
Ja kiedyś też robiłem takie eksperymenty tylko że na odwrót. Efekt był taki że jak założyłem cały dół od GLI (wymieniałem blok silnika) do głowicy z GSi (cała góra) to musiałem wymienić po roku cały silnik


Niby dlaczego ?


Bo pewnie założył dobrze obrobioną głowice do słabiutkiego, zużytego "dołu".
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Luty 07, 2009, 14:48:14 pm
Multec,  a ile ty takich zabiegow zrobiles? ze masz takie info z pierwszej reki?


wg mnie zabawa nieoplacalna, bo w podobnych pieniadzach mozna rovera kupic
Tytuł: Głowica GSI
Wiadomość wysłana przez: śledzik w Luty 07, 2009, 15:13:14 pm
Cytat: "G.T."
bo w podobnych pieniadzach mozna rovera kupic
i pewno SWAP na rovera wyjdzie taniej jak sie znajdzie dobrego dawce za 700zl w dobrym stanie technichnym. u mnie jest plus do kupienia za 700zl bez prawa do rejestracji ale gosciu bez problemu sprzeda go na czesci w calosci wypisujac papier na to.