FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: platinum w Luty 12, 2009, 20:16:54 pm

Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: platinum w Luty 12, 2009, 20:16:54 pm
witam
ktos mial do czynienie tego typu tłumikiem koncowym (michael)??, głownie mi chodzi czy sam ten tlumik wplywa na parametry pracy (czy polepsza je) i co wydaje z siebie tzn poprostu jak  "mruczy" ??
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: 200sx w Luty 12, 2009, 23:04:52 pm
przez wiekszosc jego zycia chodzi jak seryjny wydech (roznica jest tak mała ze ledwo zauwazalna,na ulicy nikt nic nie usłyszy) i nic nie daje(osiągi)
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: Alien#174 w Luty 13, 2009, 08:47:01 am
różnicę słychać tylko w zamkniętym pomieszczeniu (lekki pomruk), w normalnych warunkach nie zmiania parametrów trakcyjnych (ani na plus ani co ważniejsze - na minus!) a to że nie wyje jak 3/4 golfów to wg mnie jego największa zaleta  8)
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: fazer151 w Marzec 03, 2009, 12:49:10 pm
moim skromnym zdaniem to normalny tłumik tylko ze z przyspawana koncowka srebrna
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: dbdrag w Marzec 04, 2009, 09:52:29 am
jak czytam takie wypowiedzi to mnie szlak trafia ludzie jak niemieliscie doczynienia z  takim tłumikiem to prosze pisac iż domyslacie sie jak on pracuje a nie jak on rzeczywiscie pracuje.Miałem ten tłumik w swoim poldku całkiem przypadkowo pojechałem kupic ostatni tłumik i znajomy w cenie chyba 20zł wyzszej zaproponował mi ten tłumik a tylko dlatego że był troszke zardzewniały na tej koncówce.tłumik rewelacja ładny basowy pomruk zdecydowanie lepiej się zbiera elastyczniejszy,jak wiadomo tylny tłumik bardzo trzyma poldka+ a ten tłumik mu pomaga i to zdecydowanie.ale cena ponad 200zł jest nieakceptowalna jak dlamnie w cenie do 120-140zł polecam i to bardzo
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: vox+241 w Marzec 04, 2009, 19:55:51 pm
efektów w postaci mocy nie oczekuj , jakościowo - shit
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: Alien#174 w Marzec 05, 2009, 10:41:21 am
Cytat: "dbdrag"
jak czytam takie wypowiedzi to mnie szlak trafia ludzie jak niemieliscie doczynienia z  takim tłumikiem to prosze pisac iż domyslacie sie jak on pracuje a nie jak on rzeczywiscie pracuje.Miałem ten tłumik w swoim poldku całkiem przypadkowo pojechałem kupic ostatni tłumik i znajomy w cenie chyba 20zł wyzszej zaproponował mi ten tłumik a tylko dlatego że był troszke zardzewniały na tej koncówce.tłumik rewelacja ładny basowy pomruk zdecydowanie lepiej się zbiera elastyczniejszy,jak wiadomo tylny tłumik bardzo trzyma poldka+ a ten tłumik mu pomaga i to zdecydowanie.ale cena ponad 200zł jest nieakceptowalna jak dlamnie w cenie do 120-140zł polecam i to bardzo


Nie unoś się tak przyjacielu - tak się składa że miałem ten tłumik więc moja opinia opiera się o codzienne użytkowanie, elastyczność o której wspominasz - u mnie ten efekt był bo mam polerowany gaźnik i kolektor rurowy więc poprawiona elastyczność to raczej ich zasługa. Podsumowując - jest ok ale na cuda nie ma co liczyć.  8)
Tytuł: !!!
Wiadomość wysłana przez: dbdrag w Marzec 05, 2009, 14:08:59 pm
hahaha to ty niewiem co tym tam miałes jak ja pisze o plusie a ty masz gaznik:))).w plusie ostatni tłumik trzyma i po załozenie jego jest czuc róznice.pozd
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: Multec w Marzec 05, 2009, 15:06:45 pm
dbdrag, wydech jest taki sam jak w Caro, jedynie kata masz jeszcze w Plusach, najlepiej to kupić przelot z Borka, ładna końcówka i tyle, ale raczej będzie to tuning wizualno/psychologiczny...
Przyrostu czegokolwiek poza głośnością bym się nie spodziewał, szczególnie w Boschu.
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: OZi1845 w Marzec 05, 2009, 15:21:33 pm
Cytat: "dbdrag"
w plusie ostatni tłumik trzyma
ciekawe co trzyma?
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: 200sx w Marzec 05, 2009, 15:37:24 pm
no to teraz mnie kolego rozbawiłes, czyli po wymianie na przelotowy koncowy pownienem odczuc POTĘŻNĄ róznice? skoro po wymianie na to cos w tytule byla roznica...

powiem tak, tuning PSYCHOLOGICZNY, wmawiamy sobie przyrost mocy...

jeszcze raz powtorze, wymiana koncowego wydechu na ten michaela NIE DAJE NIC poza końcówką chromowaną.
Tytuł: !!
Wiadomość wysłana przez: dbdrag w Marzec 05, 2009, 15:41:12 pm
ogranicza go minimalnie tylny tłumik po zmianie na michael jest minimalnie lepiej, czuc go lepiej pod butem.przerabiałem w plusie a mam na boschu:) już tyle tłumików ostatnich i wiem co mówie , miałem także przelotówe  było super ale jak dlamnie za głosno.panowie najpierw montowac a pózniej sie wypowiadac nie teoretyzowac.

a tłumik z plusa nie pasuje do zwykłej carówki:)
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: Multec w Marzec 05, 2009, 16:07:22 pm
Różni się mocowaniem, rurą nad mostem, a po za tym bebechy są te same.
Tytuł: tłumik Michael dedykowany do poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Marzec 05, 2009, 16:12:30 pm
i rdzewieje tak samo szybko :)
Tytuł: Re: !!
Wiadomość wysłana przez: 200sx w Marzec 05, 2009, 20:01:07 pm
Cytat: "dbdrag"
ogranicza go minimalnie tylny tłumik po zmianie na michael jest minimalnie lepiej, czuc go lepiej pod butem.przerabiałem w plusie a mam na boschu:) już tyle tłumików ostatnich i wiem co mówie , miałem także przelotówe  było super ale jak dlamnie za głosno.panowie najpierw montowac a pózniej sie wypowiadac nie teoretyzowac.
tak sie składa ze tez mialem pare wydechow,bawilem sie z wydechem i mialem GSI, wiec tez wiem co mowie,nawet po wywaleniu katalizatora i na calkowicie przelotowym wydechu nie bylo roznicy - to OHV