FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Arturo997 w Luty 26, 2009, 17:47:20 pm
-
Witam wszystkich :) Myślał ktoś z was nad takim rozwiązaniem? :D
http://www.youtube.com/watch?v=UrA0jGpApjg&feature=related
-
Nie glupie rozwiazanie... Trzeba pomyslec i jutro przejechac sie w pare miejsc w ogarnieciu dobrych silownikow ktore utrzymaja taka klape. A moze ktos juz montowal sobie cos takiego i podsunal by pomysl jaki najlepiej silownik zamontowac (od czego najlepiej) :)
-
Omega B ma siłowniki do maski ale nie mogę sobie przypomnieć czy jeden czy dwa Audi 80 B4 też ma taki patent jeśli się nie mylę :D
-
Siłownik z Fiata 126p Bis.
(http://images40.fotosik.pl/68/5d51a8233fb4518dm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5d51a8233fb4518d)
Zresztą widać że ten filmik jest wstawiony przez kolegę Maxiu#1935.
-
Ja myślałem. Siłownik od polda tak jak z reszta napisane.
-
ja mam silowniki z polda. najlepiej dac dwa (z borewicza - mniejsza sila) to maska sie wtedy nie wygina.
-
nie polecam siłowników z klapy z poldka. za duża siła. najlepsze są takie z allegro dedykowane do golfa III. Marcin OBR ma takie zamontowane i chodzi cacy :D
-
seba obr, przeczytaj co napisalem wyzej... :roll:
mialem takie i wiem co mowie
-
Siłownik z Fiata 126p Bis.
[url=http://images40.fotosik.pl/68/5d51a8233fb4518dm.jpg]Obrazek (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5d51a8233fb4518d)[/URL]
Zresztą widać że ten filmik jest wstawiony przez kolegę Maxiu#1935.
Moglbys podac fotki jak to jest zamocowane? Tak z bliska bo chce tez takie cos zastosowac :) A silowniki mam bodajże z VW jakiegos... leza nowe w garazu, w kazdym badz razie sa mocne.
-
Ale co szkodzi jeden? przecież tak samo klapa jest podparta jak na podpórce (u mnie tak jest). Co do siły to mój jest już dość wyeksploatowany, maskę podnosi tak jak na filmie w gorące lato, w zimie już tak nie podniesie, ale klapa Ci a łeb nie spadnie :mrgreen:
[ Dodano: 26 Lut 2009 20:26 ]
(http://img18.imageshack.us/img18/4011/dsc00612r.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img156.imageshack.us/img156/9291/dsc00616.jpg) (http://imageshack.us)
[ Dodano: 26 Lut 2009 20:29 ]
blaszki są aluminiowe, przymocowane na nity zrywalne.
-
U mnie to jest bardziej pod wygląda :P ,a siłowniki mam jak zaznaczył Seba z golfa 3 cena duża ale kto mnie zna to wie ,że mam odchył :mrgreen:
(http://images48.fotosik.pl/72/e1d1c7c46900909am.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e1d1c7c46900909a)
Mr. D z tymi siłownikami od Bisa to odemnie zaczerpnołeś motywacje 8) Miałe.m tak w pierwszej edycji
-
Cacy pomysł :) Ale orginalny "wspornik" sobie zostawiliście ? :)
chyba też sobie tak "czasne"
-
Nie niemam go :twisted: na co mi jak mam siłowniki :P
-
na co mi jak mam siłowniki
Jak ci spadnie na głowę to się dowiesz , jak ci przyjdzie pasek klinowy w trasie zmieniać , i akurat dziwnym zbiegiem okoliczności będzie zima... i siłowniki puszczą:D (to czarny scenariusz ale mi pasek rozrządu wywalił taki numer 80km od domu.. o godzinie 20:15 , 21 grudnia 2007 roku w Łańcucie :)
od tego momentu nie ufam nikomu i niczemu ;D a zapasowe paski mam w bagażniku :D
Dlatego do wentylatora chłodnicy mam wyłacznik, a w bagażniku woże kij od miotły :)
-
Ja mam orginlany, nigdy nic nie wiadomo.... :mrgreen:
-
Siłowniki są nowe i mają dużo siły, czy zima czy lato zero zmęczenia :mrgreen:
-
Ja mam od Fiata Brava-370N, zamiast podpórki- pasował idealnie, tylko mocowanie przerobiłem. podnosi bez problemu nawet w zimę a nie jest zbyt mocny
-
Żarty żartami, a ja ciągle używam Nokii 3510 którą otwieram piwo i kąpałem się z nią w sadzawce :) Ja zboczony jestem i nie lubie plastikó, automatów i ogólnie.. elektroniki która to zawodna jest... szyby mają być na korbę, maską na drucie, telefon ma dzwonić, samochod jechać pomimo faktu że przez przypadek uciąłem pare kabelków :D
-
Mi udało się wyrwać siłowniki od Golfa 3 z tego co widzialem na zdjeciach sa takie same jak u Marcina OBR ale jakos nie mam pomysłu jak je zamontować, siłę oporu mają dosyć sporą bo w rękach ciężko je złożyć i kwestia jest taka czy mi sie maska nie wygnie :D
-
hans, co Ci będę wiele pisał :) puki się nie przekonasz to nie będziesz wiedział :P ponoć kto nie ryzykuje ten nie ma.. ^^
-
hans, skoro są z golfa III to bedzie git, oczywiście jeśli są to siłowniki dedykowane pod maskę
-
No wlasnie ja tez mam od jakiegos Golfa i tez ciezko zlozyc. Ale problem jest taki, ze one nie maja mocowan na wylot... ze sobie mozna srubka przykrecic. Tam jest tak do polowy otwor (nie na wylot) na taki jakby wcisk. Jak to zamontowac?
-
a jakbyscie sprobowali zamontowac system skladania maski z E30? to cos innego niz sam siłownik ;) pozniej zrobie fotke,oczywiscie maska w e30 jest otwierana na odwrót tak jak w DFie wiec trzebabyloby to odwrocic wszystko
-
200sx, Bardzo oryginalnie by to wygladalo... Ciekawe jak od strony techniczniej by to wszystko bylo montowane... Poczekamy zobaczymy, a moze ktos zechce zrealizowac taki pomysl, z maska otwierana do przodu.
-
ktos zechce zrealizowac taki pomysl, z maska otwierana do przodu.
ja myślę że otwieranie maski w poldzie odwrotnie niż konstrukcyjnie, jest bez sensu - dostępność do osprzętu i funkcjonalność.
-
e nie zrozumielismy sie, mialem na mysli zastosowanie mechanizmu otwierania/podpierania maski wraz z siłownikiem z E30 (mogłoby to usunąć problemy z wyginaniem sie maski...
-
aaa no moze i tak... BARTEK#1925, masz racje bo na pewno fuknionalne to by nie bylo. jedynie by moglo fajnie wygladac
-
Mam u siebie na dysku kilka zdjec dosc dokladnie pokazujacych mocowanie polonezowskich teleskopow do podtrzymywania maski, tylko nie wiem od kogo i czy moglbym je tu wkleic.
-
wklejaj
-
(http://img16.imageshack.us/img16/3002/e734e1701e27e2cc.th.jpg) (http://img16.imageshack.us/my.php?image=e734e1701e27e2cc.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/2736/c2d0c9f5e9526c0e.th.jpg) (http://img16.imageshack.us/my.php?image=c2d0c9f5e9526c0e.jpg)
(http://img125.imageshack.us/img125/7948/968973e405b77c3a.th.jpg) (http://img125.imageshack.us/my.php?image=968973e405b77c3a.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/473/1c8fe53b0c2ee04f.th.jpg) (http://img16.imageshack.us/my.php?image=1c8fe53b0c2ee04f.jpg)
(http://img218.imageshack.us/img218/4580/7ee0d1bf6c87e4cd.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=7ee0d1bf6c87e4cd.jpg)
(http://img218.imageshack.us/img218/3487/b7d2492d8919b2e6.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=b7d2492d8919b2e6.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/7506/bb495fc0d18768fa.th.jpg) (http://img16.imageshack.us/my.php?image=bb495fc0d18768fa.jpg)
(http://img125.imageshack.us/img125/4113/1cf1e2daf415ed1b.th.jpg) (http://img125.imageshack.us/my.php?image=1cf1e2daf415ed1b.jpg)
(http://img218.imageshack.us/img218/5339/e5fd0dc6298b6004.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=e5fd0dc6298b6004.jpg)
Jak bedzie trzeba, to usune.
-
ja zrobie fotki swoich silownikow i je wkleje, bo szczerze mowiac nie mam pojecia skad sa moje silowniki, wiem tyle ze od golfa III
-
http://moto.allegro.pl/item572053114_amortyzatory_silowniki_klapy_toyota_corolla_nowe.html
Panowie, ja mam taki silownik (takiego typu). Nie da sie go przykrecic tylko jedynie na wcisk. Da sie to jakos zamontowac? Chyba ze przewiercic to na wylot?
-
a masz te takie "kulki" na które się wciska ten siłownik? jeśli nie to wiertaj na wylot
-
Mialem chyba coś podobnego w jednym aucie w pracy, i byl problem wlasnie z wypadaniem takiego siłownika z tej kulki. Pewnie można w sklepie metalowym dobrać taką kulkę, i do czegoś przyspawać albo przewiercić i nagwintować, ale ja bym to raczej zrobił na wylot.
-
Wiertło do przewiercenia tego będzie droższe od takiej kulki ;) A kulka może pasować nawet ta, na którą się nakłada linkę od gazu w abimexie więc ze szrotu za free można wyrwać. Trzeba znać tylko wymiar.
-
no dobra po co szukac na szrocie... male wiertlo takiego wymiaru jak sruba (zeby tylko przeszla na wylot). Nie zmieni to wytrzymalosci? No pewnie tak ale czy wytrzyma xD
-
http://img17.imageshack.us/img17/7839/05032009318.jpg
ja mam takie
-
Ja mam bez kulki-przewiercone na wylot i śruba M6 u góry przykręcona do wypustu w masce w który wsadza sie oryginalny patyk. u dołu przy pomocy kątowniczka wygiętego z blachy złapany jest do srubki od błotnika i do siłownika również srubą na wylot. nie wierciłem więc dziur, nic nie popsułem :)
PS. na przeglądzie dziś kopara im opadła, jak światełka chciali podregulować :D
-
ponieważ często zaglądam pod maskę a przeróbek raczej się nie podejmuję to zlecę komuś wstawienie takiego siłownika do mojego GSI. może ktoś z Wawy ma ochotę to zapraszam.
-
Ja mam bez kulki-przewiercone na wylot i śruba M6 u góry przykręcona do wypustu w masce w który wsadza sie oryginalny patyk. u dołu przy pomocy kątowniczka wygiętego z blachy złapany jest do srubki od błotnika i do siłownika również srubą na wylot. nie wierciłem więc dziur, nic nie popsułem :)
PS. na przeglądzie dziś kopara im opadła, jak światełka chciali podregulować :D
Przepraszam, ten kątownik u dołu, to jest umieszczony "pod" błotnikiem, tzn pomiędzy korytkiem błotnika, w którym są śruby od góry, a nadkolem?
-
michros, zrób to sam, ja też na początku nie miałem pomysłu, ale udało się i teraz micha mi się cieszy za każdym razem jak maskę podnoszę.
wystarczy do tego wiertarka, kilka śrubek, szlifierka i kawałek kątownika, może jeszcze parę nitów...
pomysł to ja mam ale nie ingeruję póki co w budę bo mam zdolności do psucia :P
-
Maurer, nie, jest po prostu od góry złapany do śruby, ale nie widzę przeciwwskazań, by zamontować go pod.
(http://img19.imageshack.us/img19/6428/26042010.th.jpg) (http://img19.imageshack.us/i/26042010.jpg/)
kiepska jakośc, ale widać o co chodzi.
W sumie jak się tego nie zrobi to dobrze będzie, ale akurat miejsce ulokowania tej sruby pasuje idealnie do długości siłownika, który posiadam, mocowanie jest w miarę estetyczne i wszystko ładnie się zamyka
-
A, juz rozumiem, dzięki za zdjęcie.
-
Czy 2 takie siłowniki spełaniały by powierzone im zadanie - czyli pracę jako siłowniki do podnoszenia maski ? http://www.allegro.pl/item1032601764_silownik_pokrywy_bagaznika_polonez_atu_280n.html
-
to jest od atu więc trzeba by je zamontować bliżej podszybia a czy wtedy by dźwignęły?.... nie jestem przekonany :roll:
-
Zamontowałem u siebie dziś jeden siłownik pod maską, zwykły poldkowy 500N od tylnej klapy, daje rade, mocowanie z grubsza w tych samych miejscach co u Maxia na zdjeciach na pierwszej stronie. Wypadł akurat tak, że jak jest na maksa podniesiony, tyczka wchodzi normalnie pod swoje miejsce, zimą to się może przydać.
-
Przystąpiłem do montażu siłowników z Atu. Zamontowałem rozsunięty na maksa iii... niestety nie jestem w stanie zamknąć maski. Ktoś ma jakiś pomysł jak to inaczej zamontować, żeby chciało współpracować ? Tak to wygląda:
(http://www4.picturepush.com/photo/a/4043707/220/Inne/22082010806.jpg) (http://picturepush.com/public/4043707)(http://www5.picturepush.com/photo/a/4043708/220/Inne/22082010807.jpg) (http://picturepush.com/public/4043708)
-
ale jakto siłowników z atu ? od klapy ?!
-
ale jakto siłowników z atu ? od klapy ?!
Tak od klapy. Co w tym dziwnego ?
-
a one nie są krótsze czasem ?
-
a one nie są krótsze czasem ?
Są, ale to nie ma nic do rzeczy. Wiem, że robią robotę jeśli są zamontowane 2 sztuki. Ale pozostaje właśnie kwestia prawidłowego montażu...
-
skoro nie ma nic do rzeczy to ja się nie znam :mrgreen:
[ Dodano: 22 Sie 2010 15:33 ]
ale pomijając , że siłownik jest do góry nogami zamontowany to chyba powinien się otwierać do przodu a nie w stronę podszybia.. no ale to trzeba poczekać na wypowiedź tych co już montowali :P
Jednakże wg mnie jest za krótki :D blokuje się i nie domyka a jak jest długi to mu zostaje miejsca :P
-
zły punkt mocowania, ten na masce powinien być bliżej podszybia.
-
siłownik jest do góry nogami zamontowany
Montowałem tak samo jak te od klapy bagażnika mam :P
zły punkt mocowania, ten na masce powinien być bliżej podszybia
Myślałem nad tym, ale stwierdziłem, że wtedy nie będą trzymać maski bo będą za blisko poziomu. Hmm... No ale jutro pokombinuję jeszcze z zamocowaniem go na tą niższą śrubkę od mocowania maski.
-
Ja raczej proponowalbym to mocowanie przy błotniku bardziej do przodu. Jak montowałem swoje siłowniki, od klapy od caro, to zmierzyłem ile mają złozone (przez szczeline przy klapie je widac) i taki sam odstep dałem miedzy mocowaniami pod maska. Jeśli w atu też da się jakos zmierzyć ile ma złożony siłownik, to taką metodę bym Ci polecał.
-
Ja raczej proponowalbym to mocowanie przy błotniku bardziej do przodu.
Za krótki siłownik. Jutro obadam pomysł maciejowskiego, może się uda :D
-
Na moje oko, to trzeba go tak zamontować, żeby miał większą siłę do pokonania. Czyli dolne mocowanie musi być bliżej szyby, a przy zamykaniu siłownik musi się kłaść razem z maską.
Dokładnie tak.U siebie mam zamontowane prawie przy podszybiu i ustawione tak,że maska otwiera się na maksa w górę,a po zamknięciu siłownik nie składa się całkowicie czyli jest dobrze.Siłowniki mam 2 od tylnej klapy.Mam to już prawie 3 lata i problemó nie ma :P
-
Mnie póki co pogoda nie pozwala przy tym pogrzebać, ale obawiam się, że jak dam je za bardzo w poziomie przy otwartej masce, to nie będą chciały utrzymać tego ciężaru... A ja mam 2 siłowniki od Atu.
-
Musisz sprawdzić metodą prób i błędów, albo zmierzyć siłę z jaką maska opiera się o siłownik w danym miejscu, stworzyć rysunek z wektorami jak na fizyce, podstawić dane i policzyć. :)
-
Musisz sprawdzić metodą prób i błędów, albo zmierzyć siłę z jaką maska opiera się o siłownik w danym miejscu, stworzyć rysunek z wektorami jak na fizyce, podstawić dane i policzyć. :)
wiecej liczenia niz robienia :D ja robilem metoda prob i bledów. Tylko musialem sobie robic mocowania.
(http://i33.tinypic.com/24xe2o4.jpg)
-
obawiam się, że jak dam je za bardzo w poziomie przy otwartej masce, to nie będą chciały utrzymać tego ciężaru... A ja mam 2 siłowniki od Atu.
U mnie przy takim ustawieniu nie ma żadnego problemu.Wystarczy że trochę uniosę maskę i sama idzie do góry.Moje siłowniki są już osłabione bo nie dawały rady podnieść tylnej klapy(mam spojler orciari) a z przednią nie ma sprawy.Tak więc sami widzicie że nawet przy takim ustawieniu nie ma problemów :P
-
chciałem komuś zlecić wykonanie takiego bajeru ale kapitan mi poradził bym podjął się tego samodzielnie i tak też zrobiłem. Zdecydowałem się na podczepienie do zawiasów maski i przy dokręcaniu złamała się śruba. Teraz została tylko jedna więc nie będę próbował bo jeszcze maska zostanie bez jednego zawiasu i dopiero będzie jazda. Ogólnie zajebiście się z tego zdarzenia cieszę :evil: Dziękuję , dobranoc :]
-
michros, ja tez tak mialem w masce od Caro, jezdzilem na 2 sztywtach, po 1 na zawias :D
-
to mnie nie pociesza :P teraz muszę się podczepić pod maskę bezpośrednio i nie bardzo wiem jak. Nie wiem też jak wy mocujecie te siłowniki , że się wam śruby mocujące nie luzują gdy siłownik się rusza.. :shock:
-
to mnie nie pociesza :P teraz muszę się podczepić pod maskę bezpośrednio i nie bardzo wiem jak. Nie wiem też jak wy mocujecie te siłowniki , że się wam śruby mocujące nie luzują gdy siłownik się rusza.. :shock:
Ja to miałem na nitach,ale zaraz się obruszało,więc po prostu przyspawałem to delikatnie migomatem i tyle :P Siłowniki mam umocowane na dole w okolicy podszybia,a drugą stronę do tego wytłoczenia które idzie dookoła maski (od spodu)
-
Ja mam pytanie czy mając siłowniki od skody felicji 450N nie będą one wyginały maski :roll: ?? Gdyby były odpowiednie to nie wiem czy montować obydwa jak coś czy tylko jeden.
-
Rafał#1951, Tam na masce powinno być ok 3cm rozstawu od otworu w masce do otworu na siłownik i powinno być ok. Na dolnym kątowniku powinno być około 5cm.
U mnie działa już prawie dwa latka, tylko siłowniczki już trochę czas nadgryzł :wink:
-
Panowie, udało się komuś definitywnie załozyc silowniki od klapy Atu pod maskę? Bo mam na oku atówkę do rozbiórki i zastanawiam się czy jest sens wyciągać te silowniki.
-
Maurer, patrz post wyżej. Ja ze swoimi zacząłem rzeźbić i jakoś tak nie mam kiedy skończyć...
-
(http://img244.imageshack.us/img244/7396/zdjcie079.th.jpg) (http://img244.imageshack.us/i/zdjcie079.jpg/)
U góry 3cm, u dołu 5 lub 5,5 kręcone do drugiej śruby na błotniku :wink:
-
A czy z Gofra 2 podejdą ?
Bo mam komplet z śrubami kulowymi.
-
A czy z Gofra 2 podejdą ?
Ile N ?
-
270
-
Jak 270 to powinny dać radę, bo w gofrze dwójce masz pan przecież klapę, szybę, wycieraczkę i tablicę rejestracyjną, do tego podbitka itp... czyli jakieś parenaście kilo złomu, a maska to zaledwie parę kilo.
Pozostaje kwestia zamocowania, żeby się to to składało i dało radę podnieść maseczkę.
Najpierw złóż, a później pokaż, że się da :roll:
-
Yyy z zakładaniem będzie problem :P bo mam Kanta a nie Poldżona.
Pytałem się czy podejdą bo bym komuś mógł puścić ;) A klapa w Gofrze waży swoje (kawał Dojcze-Panzer szitu) przy demontażu siłowników klapę oparłem na głowie i mnie potem resztę dnia dyńka nap...
-
ja mam bodajze z tego ale 2x. Zeby maski tak nie wyginało. Musialem troche pokombinowac. ale wazne ze sie otwiera :D moze nie wyglada za estetycznie :( ale to da sie zmienić
(http://i54.tinypic.com/20za3vp.jpg)
(http://i54.tinypic.com/rkda1g.jpg)
-
Mam u siebie z golfa II założone i działają bez problemu :)
-
znalazłem fotkę jak to miałem zrobione w poldoroverze. siłowniki były od klapy bagażnika.
(http://img220.imageshack.us/img220/9195/dsc02694c.th.jpg) (http://img220.imageshack.us/i/dsc02694c.jpg/)
-
Dobra,to ja mam to tak (http://img269.imageshack.us/img269/4563/siownikin.jpg) (http://img269.imageshack.us/i/siownikin.jpg/)
siłowniki z tylnej klapy,zamontowane tak,żeby nie składały się do końca ale podnosiły maskę do oporu.Jak jest ciepło,to wystarczy trochę uchylić i sama idzie do góry :wink:
-
A jak wy mierzyć w których miejscach zamontować ten siłownik?
Głowie się i głowie i nie mogie wy głowić :)
-
Powiększ sobie moje zdjęcie i tam widać dokładnie w którym mniej więcej miejscu to jest.Ważne żeby były w miarę równo.Najpierw zamontuj z dołu a dopiero później u góry na całkowicie otwartej masce.Siłowniki mam z tylnej klapy
-
A gdybyś podał wymiary/odległości pi razy oko razy kolano?
Bo mi też taki pomysł chodzi zrobić, a mam kilka nadprogramowych siłowników
-
No ja od passata b5 mam taki duży na zbyciu no i bym go tam wsadził z chęcią pod mache
-
A gdybyś podał wymiary/odległości pi razy oko razy kolano?
Bo mi też taki pomysł chodzi zrobić, a mam kilka nadprogramowych siłowników
Jak masz taki jak od tylnej klapy, to zmierz przez szczelinę miedzy klapa a slupkiem C ile silownik ma jak jest zlozony, i odmierzaj zaznaczajac na masce i przednim blotniku, az znajdziesz odpowiednie polozenie.
-
Na Waszą prośbę udałem się do garażu i zmierzyłem to i owo i tak: odległość osi śruby od tej krawędzi jak na zdjęciu 4cm (http://img190.imageshack.us/img190/2725/ucho2.jpg) (http://img190.imageshack.us/i/ucho2.jpg/)
(http://img837.imageshack.us/img837/1429/uchoe.jpg) (http://img837.imageshack.us/i/uchoe.jpg/)
Odległość osi górnej śruby od krawędzi maski 44cm.Na zdjęciu zaznaczyłem ile składają się siłowniki po zamknięciu maski.Jak widać podnoszą do oporu.
(http://img834.imageshack.us/img834/857/siownik1.jpg) (http://img834.imageshack.us/i/siownik1.jpg/)
-
ahh chciałbym mieć takie zdolności manualne :) Zazdroszczę :P
-
Dzięki, przyda się na pewno :}
-
witam, widze ze temat dosyc stary, ale rowniez planowalbym u siebie taka przerobke, silownikow jeszcze nie mam, ale zapewne nie raz nie dwa bede szukal czesci (szroty nie szroty) i pytanie moje czy od caro+/- nie wygialby maski? i jak dokladnie zalozyc katowniki? chodzi mi glownie o to jak sie nituje? bo w tej kwestii jestem zielony, chyba ze da sie to wszystko na sruby scisnac tylko w odpowiednich mniejscach powiercic sruby? Wiem ze temat dosc mocno przestarzaly ale bardzo mnie zainteresowal, a jako ze jest, to nie chce zakladac nowego ;)
-
Jeśli założysz nowe siłowniki,to prawdopodobnie mogą wyginać maskę,bo to jest jednak spora siła.Ja mam dwa siłowniki od tylnej klapy z caro,ale one nie są już takie mocne,bo klapy nie chciały utrzymać.Jednak do przodu są idealne i nie zauważyłem,żeby coś się gięło.Zamontuj tak,jak podałem na zdjęciach i ma być dobrze.Mocowania najlepiej by było przyspawać.Ja mam przynitowane tylko te dolne,a u góry przyspawane,bo się notorycznie luzowały na nitach.
-
U mnie sie od jednego silownika maska wybrzuszyla w doslownie kilka dni, takze polecam ostroznie.
-
Tak jak piszę,na nowych tak może być,bo są zajebiście mocne,a maska nie jest taka mocna,jak tylna klapa.Jeśli się założy takie wyeksploatowane,to ich siła będzie dużo,dużo mniejsza i takiego niebezpieczeństwa nie będzie.Ja już jeżdżę na swoich kawał czasu i nie zauważyłem,żeby się mi garb robił,zresztą koledzy z Podkarpacia i Tarnowa widzieli :-)
-
aha czyli bedzie szrot do odwiedzenia skoro lepiej przechodzone silowniki wziac, a jak sprawa sie ma zmontazem na sruby najlepiej w ostatecznosci bede musial nauczyc sie nitowac ;p
-
Jeśli tylko masz jak to poskręcać,to problemu nie widzę.Już nie pamiętam,jak tam jest z dostępem,czy po odjęciu nadkola można się do tego miejsca dostać,czy trzeba błotnik ściągać?Najszybciej oczywiście przynitować,ale to z czasem może poluzować.
-
okey dzieki za wskazowki jezeli ten plan wypalito sie pochwale co i jak mi wyszlo, ale najblizej na wiosne, gdyz pewnie bd to robil pod chmurka.
-
Od nadkola dostać się to nie problem, gorzej przymocować do maski, tu najlepiej nity.