FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: MichalSW w Marzec 29, 2009, 09:08:19 am
-
Tego raczej się nie naprawia (pomijając kostkę stacyjki). Stacyjka w połączeniu z blokadą kierownicy jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo w czasie jazdy i myślę, że nikt się nie podejmie naprawy z gwarancją jej skuteczności i prawidłowego działania.
-
A czy jest mozliwosc kupienia samej wkładki stacyjki czy tej sprżeynki o ktorej była mowa
-
Da się to rozebrać i naprawić. trzeba dużo cierpliwości i jak najmniej rozwiązań siłowych.
-
Ok postaram sie młotka nie urzywac chociaż wątpie czy sie obejdzie :P,a mam takie pytanie czy do sie dokupic wkładkę stacyjki ??
-
Ile byś dał za używaną w bardzo dobrym stanie, z oryginalnym kluczykiem?
-
I naprawiłem ,powiem tak sam w to nie wierzyłem ale jednak .Kupiłem kostke i chula, odbija normalnie tak jak powinna .
-
jeśli masz taką stacyjkę jak ta :
http://www.allegro.pl/item597009018_stacyjka_z_kluczykiem_polonez_caro_plus_1998r.html
to za odbijanie z pozycji rozrusznik -> zapłon odpowiada kostka stacyjki i kosztuje ok 20-30 zł i jest przekładalna z większości aut daewoo . Sama stacyjka też jest w części rozbieralna i da się normalnie wyjąć bębenek o ile masz do niej kluczyk .
jeśli masz starszą stacyjkę to LIPA :) jeśli nowszą to odkręć wkręt na dole stacyjki na mały śrubokręt i wyjmij kostkę . Obracaj nią śrubokrętem i zobacz czy sama wróci w pozycję zapłon z rozrusznika . jeśli nie do wywalenia . A i kupuj tylko org daewoo bo podróby są tragicznej jakości . Zdarza się że pęka jeszcze kawałek stacyjki i też stawia opory a czasami zaciera się bębenek . Jak byś chciał wymontować bębenek to napisz na PW .
-
Ok zapamietam ,podróbki są fatalne dlatego własnie musiałem w nocy z soboty na niedziele na krótko musiałem podłanczac zapłon i rozrusznik ,bo rozleciała sie kostka :P