FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Szakal# w Marzec 31, 2009, 08:37:15 am

Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: Szakal# w Marzec 31, 2009, 08:37:15 am
Witam

Silnik od wycieraczki przedniej w czasie swojej pracy przeskakuje ... Jak się spojrzy na ten wystający z silnika sworzeń to przy dojeżdzaniu do końca on tak podskakuje ... Czy to da się jakoś naprawić czy trzeba kupować nowy silniczek ...

Pozdrawiam
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: rodger132 w Kwiecień 03, 2009, 22:22:37 pm
ja mam inny problem.czasem gdy wycieraczki działają na pierwszym biegu uruchamia się trzeci bieg i szaleją.gdy przełączam na drugi jest ok.na trzecim też działają normalnie.ale gdy chcę je wyłączyć to nadal pracują na trzecim biegu przez jakiś czas.później się wyłączają.denerwujące.
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: -Szepiet- w Kwiecień 04, 2009, 12:18:28 pm
Czy ktoś mógłby udostępnić artykuł o montażu przekaźników do silniczka wycieraczek ?
Tu jest o tym mowa (napisany kiedyś przez Chudsona), ale link nie działa:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8307
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8479
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16608

A może ktoś miałby ten artykuł w swoich zbiorach lub mógłby opisać to jeszcze raz - bardzo przydatna sprawa dla wszystkich posiadaczy starszych polonezów i 125p !

Liczę na pomoc !
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: Maxiu w Kwiecień 04, 2009, 14:24:12 pm
(http://img7.imageshack.us/img7/2889/dsc00518v.jpg) (http://img7.imageshack.us/my.php?image=dsc00518v.jpg)


ja mam MR91 więc się kolorami do końca nie kieruj, ida ta sama
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: akrupowicz w Kwiecień 12, 2009, 14:39:10 pm
Szakal, jeśli problem występuje na wszystkich prędkościach wycieraczek, to nie ma co się bawić w naprawę. W Zomisie kupisz za grosze. Ja sam mam chyba gdzieś w swoich zapasach tak silnik.

Rodger w Twoi przypadku na 95% obstawiam przełącznik wielopozycyjny. Trzeba go wymienić. Mam go na 100% w zapasach :D
Trochę jeszcze zostało po zakupie poldka na części :)
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: rodger132 w Kwiecień 14, 2009, 08:32:43 am
dzięki.jak będę miał chwilę czasu to sprawdzę
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: lesiok85 w Kwiecień 15, 2009, 19:16:30 pm
Cytat: "rodger132"
ja mam inny problem.czasem gdy wycieraczki działają na pierwszym biegu uruchamia się trzeci bieg i szaleją.gdy przełączam na drugi jest ok.na trzecim też działają normalnie.ale gdy chcę je wyłączyć to nadal pracują na trzecim biegu przez jakiś czas.później się wyłączają.denerwujące.
Też już to przerabiałem, u mnie przełącznik zespolony tzn. jego wymiana pomogła.

[ Dodano: 15 Kwi 2009 19:20 ]
Cytat: "-Szepiet-"
Czy ktoś mógłby udostępnić artykuł o montażu przekaźników do silniczka wycieraczek ?
Tu jest o tym mowa (napisany kiedyś przez Chudsona), ale link nie działa:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8307
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8479
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16608

A może ktoś miałby ten artykuł w swoich zbiorach lub mógłby opisać to jeszcze raz - bardzo przydatna sprawa dla wszystkich posiadaczy starszych polonezów i 125p !

Liczę na pomoc !
Zapytam z ciekawości -w czym ma pomóc montaż tych przekaźników?
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: Maxiu w Kwiecień 15, 2009, 21:16:23 pm
jeżeli masz wypalone styki w przełączniku (co może być jednym z powodów powolnej pracy wycieraczek) to dając przekaźnik odciążasz styki i dajesz na silnik zasilanie z pewnego miejsca bez spadków.
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 23, 2009, 15:22:09 pm
Dostęp jest w porządku, wystarczy zdjąć plastikową osłonę.
Tytuł: Silnik od wycieraczek
Wiadomość wysłana przez: Szakal# w Kwiecień 23, 2009, 21:03:42 pm
ale którą plastikową osłonę ... tą od góy czy od dołu ... bo ja ostatnio dostawałem sią od góry ... zdejmowałem ramiona od wycieraczki, później tą plaskikową kratkę i te prowadnice od wycieraczki ... i przez powstałe miejsce wkładałem rękę o odkręcałem silniczek ... tylko to nie było za wygodne ... a od dołu to żeby zdjąć ten plastik to przeszkadzało serwo od hamulców :( ... tak mi się coś kojaży ...