FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Szakal# w Marzec 31, 2009, 08:37:15 am
-
Witam
Silnik od wycieraczki przedniej w czasie swojej pracy przeskakuje ... Jak się spojrzy na ten wystający z silnika sworzeń to przy dojeżdzaniu do końca on tak podskakuje ... Czy to da się jakoś naprawić czy trzeba kupować nowy silniczek ...
Pozdrawiam
-
ja mam inny problem.czasem gdy wycieraczki działają na pierwszym biegu uruchamia się trzeci bieg i szaleją.gdy przełączam na drugi jest ok.na trzecim też działają normalnie.ale gdy chcę je wyłączyć to nadal pracują na trzecim biegu przez jakiś czas.później się wyłączają.denerwujące.
-
Czy ktoś mógłby udostępnić artykuł o montażu przekaźników do silniczka wycieraczek ?
Tu jest o tym mowa (napisany kiedyś przez Chudsona), ale link nie działa:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8307
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8479
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16608
A może ktoś miałby ten artykuł w swoich zbiorach lub mógłby opisać to jeszcze raz - bardzo przydatna sprawa dla wszystkich posiadaczy starszych polonezów i 125p !
Liczę na pomoc !
-
(http://img7.imageshack.us/img7/2889/dsc00518v.jpg) (http://img7.imageshack.us/my.php?image=dsc00518v.jpg)
ja mam MR91 więc się kolorami do końca nie kieruj, ida ta sama
-
Szakal, jeśli problem występuje na wszystkich prędkościach wycieraczek, to nie ma co się bawić w naprawę. W Zomisie kupisz za grosze. Ja sam mam chyba gdzieś w swoich zapasach tak silnik.
Rodger w Twoi przypadku na 95% obstawiam przełącznik wielopozycyjny. Trzeba go wymienić. Mam go na 100% w zapasach :D
Trochę jeszcze zostało po zakupie poldka na części :)
-
dzięki.jak będę miał chwilę czasu to sprawdzę
-
ja mam inny problem.czasem gdy wycieraczki działają na pierwszym biegu uruchamia się trzeci bieg i szaleją.gdy przełączam na drugi jest ok.na trzecim też działają normalnie.ale gdy chcę je wyłączyć to nadal pracują na trzecim biegu przez jakiś czas.później się wyłączają.denerwujące.
Też już to przerabiałem, u mnie przełącznik zespolony tzn. jego wymiana pomogła.
[ Dodano: 15 Kwi 2009 19:20 ]
Czy ktoś mógłby udostępnić artykuł o montażu przekaźników do silniczka wycieraczek ?
Tu jest o tym mowa (napisany kiedyś przez Chudsona), ale link nie działa:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8307
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8479
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16608
A może ktoś miałby ten artykuł w swoich zbiorach lub mógłby opisać to jeszcze raz - bardzo przydatna sprawa dla wszystkich posiadaczy starszych polonezów i 125p !
Liczę na pomoc !
Zapytam z ciekawości -w czym ma pomóc montaż tych przekaźników?
-
jeżeli masz wypalone styki w przełączniku (co może być jednym z powodów powolnej pracy wycieraczek) to dając przekaźnik odciążasz styki i dajesz na silnik zasilanie z pewnego miejsca bez spadków.
-
Dostęp jest w porządku, wystarczy zdjąć plastikową osłonę.
-
ale którą plastikową osłonę ... tą od góy czy od dołu ... bo ja ostatnio dostawałem sią od góry ... zdejmowałem ramiona od wycieraczki, później tą plaskikową kratkę i te prowadnice od wycieraczki ... i przez powstałe miejsce wkładałem rękę o odkręcałem silniczek ... tylko to nie było za wygodne ... a od dołu to żeby zdjąć ten plastik to przeszkadzało serwo od hamulców :( ... tak mi się coś kojaży ...